Skyrim - a sérült sárkányok nem tudnak repülni

  • Írta: zoenn
  • 2011. június 3.
  • Hír
Link másolása
Nem lehet azt mondani a Bethesdára, hogy nem figyelnek oda kellőképpen a részletekre. Ezúttal a hivatalos PlayStation Magazine közölt le egy delejes előzetest a The Elder Scrolls V-ből, melyből egy csomó új információról és pontosításról lett fogalmunk. Ősszel bérelt helyünk lesz a gép előtt, ide a bökőt!

Az már eddig is nyílt titok volt, hogy a sárkányokkal bárhol összhozhat a sors bennünket, megjelenésük a Skyrimben teljesen véletlenszerű lesz. de azt eddig nem tudtunk, hogy a sérült sárkányok képtelenek lesznek repülni, így a földön kell továbbharcolnunk velük. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy először a nyíllal, vagy mágiával a szárnyaikat kell kilyuggatnunk, minekután a gyík a földre rogy, ahol már közvetlenül megismerkedhet a kardunk erejével.

Néhány sárkányüvöltésről is lehullt a lepel - bármit is jelentsenek az idegen kifejezések: Yol Toor, tüzes lehelet, Liz Slen, jégkristályok eregetése, Strun Bah Qo, villámcsapás, lelassítható idő és forgószél -, melyek lehetővé teszik, hogy gyorsan helyet változtassunk bármely irányba. A sárkányüvöltéseket folyamatosan tanuljuk meg a játék során.

Pár pontos Dual Wielding kombinációra is fény derült, mint ismeretes a játék külön megkülönbözteti, hogy mit használunk a jobb, illetve a bal kezünkben:

  • Fegyver és fegyver
  • Fegyver és pajzs
  • Fegyver és fáklya
  • Varázslat és fegyver
  • Varázslat és varázslat
  • Kétkezes fegyver


A Bethesda ismét kiemelte, hogy milyen nagy hangsúly lesz a Radian Story-ból fakadó véletlenszerű küldetéseken, melyeket a Fallout 3 mechanizmusa ihletett. Az ígéretek szerint sokkal élvezetesebb és változatosabb elfoglaltságok lesznek ezek, nyoma sincs már az Oblivion gyenge töltelék-eseményeinek.

13 különböző ércet használhatunk a craftingolás során. Nem túl örömteli bejelentés az, hogy a Bethesda törölte a pusztakezes harc képességét (Hand to Hand), mondjuk lesz mód rá valamilyen formában. Három új frakcióhoz csatlakozhatunk a Dark Brotherhood bérgyilkosklán mellett, számos küldetésfolyam összekapcsolódik egymással és a fő történettel. Lássuk a szervezeteket:

  • The Thieves Guild (tolvajok céhe)
  • The College of Winter Hold (mágusok céhe)
  • The Companions (harcosok céhe)

Nincs tehát meglepetés.

Minden város a Skyrim világában egyedülálló gazdasággal rendelkezik, a játékos szabotálhatja a lakosok jólétét, ha úgy tetszik. Őrök grasszálnak a települések utcáin, de már korántsem olyan legyőzhetetlen fickók, mint az előző játékokban. A ránk kitűzött vérdíj nem érvényes az egész provinciára, csak ott köröznek majd bennünket, ahol a csúnya tetteket véghezvittük.

Több mint 60 ezer sornyi rögzített párbeszéd került a játékba (előre is sajnáljuk kishazánk zseniális honosító csapatát), ráadásul a szinkron is jóval több, mint az Oblivionban és a Fallout 3-ban.

Az utazási lehetőségek tárháza eléggé impozáns a Skyrimben. A cikk megerősítette a lovak visszatérését, melyek irányítása is finomodott az idők során. A Morrowind gyorsutazásának lehetősége tért vissza a Skyrimben, tehát csak a lovaskocsikkal utazhatunk a főbb települések között és nem óriásbolhával persze. Az Oblivion korlátlan Fast-traveljét kivették a repertoárból szerencsére, hiszen csak olyan helyre utazhatunk a térképünk segítségével, melyet már korábban felfedeztünk.

26.
26.
Extol
Puszta kezes harc volt Oblivionban akkor mikor kiütötték a játékos kezéből a fegyvereket, ez valsz megmarad ezután is, kétlem hogy odaragasztanák őket.
25.
25.
vytros
#24: Ha a CGI/gameplay trailerre gondolsz, akkor nem, abból még nem tudhattuk, hogy ez benne lesz a játékban.
24.
24.
dzsiádzsó
Lehet én vagyok túlinformált (bár inkább GK szokás szerint alul) de eddig is tudtuk a sárkány lesérül, majd földön megy tovább a harc ahol legyőzzük, és belénk száll az ereje amitől újabb sárkány üvöltésekre lesz elég energiánk.

Sajnos ez a játék a túl várós kategória, de tolnám már!!
22.
22.
l.rics16
tudom hogy a jatek nagyban arro szol hogy öld meg a sárkányokat de azé reménykedtem abban hogy lovak heylet majd utazhatunk sárkányon mondjuk ugy hogy elkaptunk egyet vagy vami hülyeség de állat lett volna :P
21.
21.
Skyer
#16: Btw, a pusztakezes harcnak semmi értelme. Oké legyen, de kétlem, hogy azt kimaxolva fogja bárki is kivinni a játékot :D
20.
20.
#16: már tudom kit fogok privátban zaklatni, ha felmerülnek bennem a játékkal kapcsolatban kérdések... ;)
18.
18.
ilor14
várós bár az elődökkel egyáltalán nem játszottam
17.
17.
Daffit
#7: Az Oblivion-t egyszer végigvittem úgy, hogy nem használtam Fast Travlet. Csak ló és gyalog :D
16.
16.
Daetnas
"nyoma sincs már az Oblivion gyenge random eseményeinek. " Az Oblivionban nem voltak random események.

"Nem túl örömteli bejelentés az, hogy a Bethesda törölte a pusztakezes harc lehetőségét (Hand to Hand)"
Nem törölte a lehetőségét, hanem kivette a pusztakezes harcot a képességek közül. Tehát valsz. harcolhatunk pusztakézzel, és valószínűleg lesznek pusztakezes perk(ek).

"Három új frakcióhoz csatlakozhatunk a Dark Brotherhood bérgyilkosklán mellett"
Pontosítás: hármat jelentettek be. Nem feltétlenül ennyi van összesen.

"Az Oblivion korlátlan Fast-traveljét kivették a repertoárból szerencsére, hiszen csak olyan helyre utazhatunk a térképünk segítségével, melyet már korábban felfedeztünk. " Ez az Oblivionban is pontosan így volt, a városok kivételével.
Tehát egyszerre van jelen a morrowindszerű, és az oblivionos gyorsutazás a játékban.
15.
15.
drat576
#14: "Dark Brotherhood bérgyilkosklán mellett..."
14.
14.
bernyi
Kár, hogy nem lesz bérgyilkos céh, mert az oblivionban az volt a legegyedibb, bár lehet most a kevesebb több lesz
Ámen
13.
13.
NECROSMOKE
Én a 3ikal játszottam és az már nagyon tetszett, csak nagyon nehéz is volt nekem...akkor.A 4et nem probáltam, d eláttam vidiket és zsírjónak néz ki, de ez ŰBER lesz !!!.
12.
12.
Split
Tényleg, itthon ezt ki fogja forgalmazni? Ha a PlayON, akkor reménykedhetünk egy magyar feliratfordításban? :D
11.
11.
Raam989
Én fast travelt akarok, nem szeretek küldetések közt bóklászni. Ha felfedezni akarok, akkor azt két küldetés közti üresjáratban megteszem...
10.
10.
hedzsooo
Jujj, hat ha ez nem jon magyarral, akkor tenyleg lehet majd varni a honositasra par evet, de addig is tuti kijatszom angolul is parszor. ^^ :-D
9.
9.
Split
Olyan ez, mint mikor a M.A.G.U.S., és a modern technológia találkozik. Leírhatatlan!!! :')
8.
8.
vytros
#6: Ja ilyen kis munkás céhekre gondolsz? :D Hát ha végülis a "mellék"-munkákban jó a karakter, akkor lehetne, csak a küldetések lennének érdekesek :) Mondjuk egy jó kis ár-csökkenés és craft-item ellátás nem lenne rossz, most ahogy belegondolok.
7.
7.
vytros
#1: Az Elder Scrolls: Arena-ra gondolsz amit 1994-ben adtak ki DOS-ra? -.-

NAGYON VÁRÓÓÓÓÓS, főleg hogy Morrowind szerű fast travel lesz, ez visz az élményen számomra :) Az Oblivion és a Fallout szerű "lusta" fast travel zavarta a csőröm...Az Oblivionból a táj felére nem emlékszem, nem úgy mint a Morrowindből.
6.
6.
Mortis
#5: Elvileg megnövelik őket, bár szerintem ne gondoljuk még konkrétra ebben a témában.

Nem tudom, én azért egy-két új céhnek is örültem volna. Volt elég a középkorban, be lehetne építeni, de ez legyen a legnagyobb hiba. Még mindig első a várólistámon.
5.
5.
vuliem
Az oblivion nekem a bejött, kíváncsian várom ezt is. Mondjuk remélem a varázslatok terén kezdenek valamit, mert az oblivionban elég silány volt a felhozatal, nem volt túl változatos a repertoár.
4.
4.
Antihero
nagyon várom ezt a játékot, pedig az oblivion volt az első, amit a szériából kipróbáltam. de csak azért, hogy ismerjem az univerzumot, mire ez kijön. engem ez bármikor a géphez kötne. nagyon várandós anyag.
3.
3.
Gaben20
én is így vagyok vele, nagyon tetszik..
2.
2.
falselight
kár az óriásbolhákért, imádtam őket a morrowindben. f
1.
1.
Laykray
Az elsővel nem játszottam, de ez lehet meg lessz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...