A Kingdoms of Amalur művészetéről bővebben

  • Írta: zoenn
  • 2012. január 21.
  • Videó
Link másolása
A legújabb Kingdoms of Amalur: Reckoning fejlesztői naplóban a stúdió fejesei, Tim Coman és Sean Murray magyarázzák el nekünk, hogy miben mélyebb és stílusosabb a jelen darab, mint a többi RPG. Tény, hogy a művészeti stílus megnyerő, de azért nem tesszük szét a lábunkat.

Egy jó tanács: egy fejlesztői naplónál is többet elmond a kipróbálható verzió, mely már elérhető mindhárom platformon. Remélhetőleg már többen azt nyúzzátok és rajongóvá váltatok. Ha viszont érdekelnek a kulisszatitkok, nézzétek meg az alábbi videót, melyben sok érdekességet megtudhattok a Kingdoms of Amalur művészeti stílusáról. A végleges játék február 10-én érkezik.

9.
9.
drat576
#8: sima nyílt világú action RPG
8.
8.
Elyas
am csakhogy tisztázzük: ez egy FR világban játszódó MMORPG vagy sima RPG?
7.
7.
drat576
#4: én most este próbáltam ki a demót és hihetetlenül tetszik, nekem is megelőzi a Skyrimet, és ahogy néztem a world mapot, hát elég sokféle terep lesz és jó nagy a világ, már alig várom hogy megkaparintsam a teljes játékot :)
6.
6.
Pazzi
demo nagyon jó sztem, tetszik a harcrendszer meg minden egyéb nálam tuti vétel
5.
5.
metercsiken
Így a videó alapján grafikailag nekem a skyrim jobban tetszik!
Bár még azzal sem játszottam, és attól még a játékélmény lehet jó!
( ahogy írjátok jó is ) : )
Az biztos, hogy tetszetős! : )
4.
4.
vuliem
Most toltam végig a demot... emberek, ez k*va jó! Jobban bejön, mint a skyrim, komolyan mondom *.*
2.
2.
vuliem
Asszem nem várom meg a Witcher 2 konzolos verzióját, erre rárablok, amint kidobják :P
1.
1.
Cuppak
Végigtoltam már a demo-t, eszméletlen :D... a talentokon.. skilleken lehet látni hogy sokáig fog tartani :). Megvárom GK tesztet és veszem is meg.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...