A német GameTwo készített interjút több ex-Daedalic alkalmazottal, és természetesen a Gollam-játék volt a fő téma. Az interjúból – amit itt tudtok megnézni angol felirattal – kiderül, hogy a játék megjelenését követő bocsánatkérő levélről nem tudott semmit a Deadalic csapata, és teljeskörben a Nacon, a kiadó intézte ezt a remekbe szabott PR fogást. Elméletileg nemcsak, hogy nem tudtak semmit a közleményről, de az a mostanában elhíresült és sokak által támadott MI-vel, a ChatGPT-vel íródott.
A majd’ 40 perces videóban azért többről is szó esik, például Paul Schulze, a Daedalic volt vezető fejlesztője elmondja, hogy szerinte a pénzhiány miatt lett olyan az alkotás amilyen, de az időkeret sem segített rajtuk, hiszen szörnyen sok karaktert, animációt és mechanikát kivágtak a játékból, hogy ki lehessen azt adni időben.
A The Lord of the Rings: Gollumról aligha érdemes többet beszélni, ahogy kritikánkban is olvasható, egy kapzsi, hitvány és szánalmas vergődés lett a játékból, amit azért is sajnálunk, mert Tolkien karakterei jobbat érdemeltek volna.
Arcane mond valamit? Dishonored királyság után a ms -se gondolta emiatt egy percet se nézett a cégre mi is lesz a Redfall pl. Szóval itt is gondolták mi rossz sülthet ki abból hogy egy full mást kell lefejleszteni mint amit ezer év alatt fejlesztettél...
De lassan csak eljut majd a "munkaadók" agyáig is hogy a játékfejlesztés az nem olyan hogy ha van pár jó játékod pl point and clickbe akkor te attól még nem fogsz egy atomüber kasszasiker tpst lehozni.. Előfordulhat a dolog ,de ritkaság..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.