Total War: Rome II teszt

  • Írta: zoenn
  • 2013. szeptember 11.
  • pc, teszt, total war rome 2
Link másolása
A The Creative Assembly játéka olyan, mint a vaskos történelemkönyv: tengernyi korhű adatot, eseményt és népet vonultat fel. Amikor több száz katona örjöngve csapdossa a pajzsát s a tömeg megindul, onnan már nincs visszaút.

A Total War: Rome II tökéletes példa arra, hogy milyennek kell lennie egy körökre osztott birodalommenedzselős és valós idejű harcokat felvonultató programnak. Masszív adathalmazba oltott históriás látlelet, ahol csak a saját károdon tanulsz. Feladatod az, hogy néped dominanciáját megőrizd, hódíts, netán szakadj el az élősködőktől, mindezt olyan látvány mellett, amely még Kleopátra melleinél is szebb – főleg, ha teszel alá vasat rendesen. A brit csapat az elmúlt évtizedben szinte már minden létező történelmi korszakot feldolgozott, a Shogun II óta a nagy sikerek újragondolását tűzte ki célul. Nyilvánvaló, hogy a kilenc éve napvilágot látott Rome megérett arra, hogy ráncba szedjék. Ami persze erős túlzás, hiszen a tartalom is megnőtt, a játékmenet is finomodott – kétségtelen, hogy a srácok eddigi legnagyobb munkájával van dolgunk több, mint húsz gigabájtba csomagolva.


A menü letisztult, diadalmas zene duruzsol alatta, a képernyő bal oldaláról érhetjük a legfontosabb opciókat, illetve az Enciklopédiát, amit sűrűn forgatnunk kell, ha a száraz tudnivalókat, történelmi alakokat, évszámokat, technológiai finomságokat meg akarjuk érteni – mert ezekkel olyan természetesen dobálózik a program, hogy öröm nézni. A menü ikonjai pajzsokra hasonlítanak, a móka a prológ kampány végigjátszásával kezdődik. A capuai csatába csöppenve sajátítjuk el a Rome II irányítását, a játékmenet főbb aspektusait, valamint a körökre osztott birodalomépítős részt, illetve az RTS-szegmenset. Nos, laikusként szépen az ellenség közelébe terelgettem a római seregemet, majd kíméletlenül jött az arculcsapás. Bizony, ha ész nélkül rohanunk előre, akkor még a legdaliásabb sereg vérét kíméletlenül felszívja Itália mediterrán pora. Ez a bevezető kampány szépen kézen fog bennünket, miatt Gaius Fulvius Silanusszal szépen elverjük a dicső várost szorongató szamnitákat. Campania tartományban az az ellentámadás sem maradhat el, bár addigra némileg merősítjük városaink védelmét és hadseregünket is ráncba szedjünk néhány száz újonccal. Pár óra múlva az alapok már a kezünkben lesznek, de még ez is kevés az összetett rendszer kiismeréséhez.


A prológus után a határok megnyílnak, a készítők szabad kezet adnak a világtérkép fölött: a cél az, hogy világuralomra törjünk. Követendő feladatok nincsenek, csupán néhány opcionális tanács. Ha még újonc vagy, érdemes a rómaiakkal nyomulni, de akár a kilenc frakció valamelyike mellett is letehetjük a voksunkat. Legyen az a technológiailag fejlett Karthágó, vagy egy germán barbár törzs, netán egy görög városállam, ha beruháztál az első napon megjelent DLC-be. Mindezt négy kulturális csoportba sorolva: rómaiak, barbárok, görögök és a keleti népek – mindegyiknek megvannak az erősségei és hátrányai, mindamellett, hogy különböző egységekkel rendelkeznek. Én természetesen a Róma útját egyengettem. Kezdésnek érdemes a nagy csizmát megtisztítani a fenyegetésektől, majd a szomszédos államok felé fordítani figyelmet. A még felfedezetlen területeket köd borítja, s ha netán a tengeren túlra merészkednénk, jó ötlet, ha egy ütőképes haditengerészeti flottát is kiépítünk. Nem beszélve a diplomáciai kapcsolatokról sem, hiszen nem árt jóban lenni a számunkra szimpatikus birodalmakkal. Az opcionális célok teljesítése különböző gazdasági vagy taktikai jutalmakat ad, ezért érdemes fél szemmel figyelni a játék által felkínált lehetőségeket is.


A sikerhez vezető út legfontosabb eszköze a tanulás. Hosszú napokat és heteket kell eltöltenünk a játékkal ahhoz, hogy kiismerjük a szabályokat. Kezdetben az apró sikereknek is illik örülni. A hódítás és a háború még várhat, elvégre nagy rá az esély, hogy egy távoli országban olyan hatalmas erővel nézünk szembe, amibe beletörhet a bicskánk. Azzal is rengeteg időt eltöltünk majd, hogy egy kis területen kézben tartsuk az irányítást, főleg, ha a fanatikus őslakosok nemigen tűrik meg a tarajos sisakosokat. A farkasbundába bújt barbárok és a sznob civilizált államok közt az a legnagyobb különbség, hogy utóbbiak elsősorban a tartományi fővárosok bevételeire támaszkodnak. A toborzási módszerek is eltérőek: a Római Birodalomban és Karthágóban csak a nagyobb városokban képezhetjük ki az újoncokat, addig a pogányoknál szinte mindenhol felállítható a hadsereg, igaz, iparuk kevésbé hatékony, s nem veti fel őket a pénz. A négy kulturális csoportnak megvannak a saját speciális tulajdonságai is: a rómaiak ütőképesen terjeszkednek, a görögök kutatásai hatékonyabbak, a keleti frakciók jobb kereskedők, a barbárok harci morálja sokkal nagyobb, mint a többieké. A kilenc nép mindegyike eltérő technológiai fát kapott, hadvezérei, ügynökei és az alap egységeik is mások. Ha később egy másik népcsoporttal vágunk neki a játéknak, az élmény teljesen más lesz – annak ellenére, hogy a mechanika mindig ugyanaz.


A valós idejű harcok nem sokban különböznek a korábbi Total War-játékoktól, a hosszú évek tapasztalatának gyümölcse beérett - lédús és édes. Még most is több századból álló sereget vezethetünk a terepasztalon, ide-oda vezényelhetjük őket és a harc is a szemünk előtt zajlik. Azonban e téren is történt némi javulás és változás. Amíg a fő harci erőnk a frontvonalra masíroz, addig a felderítő egységekkel puhatolhatjuk ki az ellenség létszámát és erejét, mindezt úgy, hogy a hegyeket és az erdőket álcaként használhatjuk. A sűrű fák között bár lassabban mozog a sereg, de cserébe láthatatlanok, s nem kis elégedettséggel tölt el bennünket, amikor meglepetésszerűen oldalba támadjuk az ellenséget, miatt azok a frontvonallal vannak elfoglalva. Egységeinket különböző formációba rendezhetjük az adott körülményeknek megfelelően, melyek többféle támadó vagy védekező pozíciók lehetnek, s a viselkedésüket is meghatározhatjuk. Például megszabhatjuk, hogy katonáink csak az aktív ellenséget támadják, íjászaink nyílzáporral tarthatnak egy helyet, vagy biztonságos tüzelési helyzetet is felvehetnek, távol a csata zajától és a közeledő haramiáktól. Ezzel a húzással számos emberéletet menthetünk meg. Nem árt szem előtt tartani, hogy a jól eltervezett lépéseinket alááshatja a zord időjárás és a gyér látótávolság.


Az RTS-részek kamerakezelése is könnyebbé vált, az egérrel és a WASD-gombokkal könnyen irányíthatjuk, de a taktikai nézőponttal az egész terepet áttekinthetjük, bemutatva a csapatok helyzetét, a terepet, persze kötött rálátással. Ha filmszerű élményekre vágyunk, kiválaszthatjuk a kívánt egységet, majd a képernyő bal alsó sarkában lévő gombra bökve máris a közeli képeknek, dokumentarista, rángatózó kamerának ürülhetünk. Gyakorlati haszna nincs, inkább esztétikai finomság. Miután minden parancsot kiosztottunk, kényelmes hátradőlünk a székünkben és várjuk az ütközet végét, látjuk, amint a férfiak őrült erővel, hangos csatakiáltásokat hallatva egymásnak esnek, több száz izom feszül meg, a lépések morajlanak – eme opciós segítségével mi is ott lehetünk a sűrűjében. Legszívesebben felpattannánk a monitor elől és képzeletbeli gladiusunkat szorongatva családunk tagjaira törnénk.


A tengeri csaták is jelentősen javultak, s akár kéz a kézben járnak a szárazföldi haderővel. Többféle hajótípus kapott helyet a programban. Az ostromfegyverekkel felszerelt mediterrán lélekvesztők gyorsak és könnyűek, ellenben a barbár modellek nehezek és erősek, viszont rosszul manőverezhetőek. A tengerek és a folyók meghódítása rengeteg taktikai lehetőséggel kecsegtet. Amikor szárazföldi csapataink egy part menti régiót támadnak, az utánpótlás jöhet a víz felől is. A nyílt vízen dinamikus ütközeteket vívhatunk, a tengeri útvonalak és a kikötők birtoklása számos gazdasági előnnyel jár, nem beszélve arról, hogy kereskedelmi folyosókat nyithatunk a távoli földekhez.


De szakadjunk el egy kicsit az háborútól, s nézzük meg a játékot a birodalomépítős szinten is. Minden tevékenységnek – legyen az csapatmozgás, toborzás, építkezések, kutatás – csak a körök száma szab határt. Amíg mi döntéseket hozunk, addig a többi állam sem ül a babérjain. Kezdetben még nincs gond: amikor egy relatíve kis területet ellenőrzünk, akkor az egész jól átlátható, ám a hódítások után már nem egyszerű minden régiót tökéletesen kontrolálni, provinciáinkat sok esetben nehezebb megtartani, mint megszerezni. A dominanciánk fenntartásához a településeket javítani és bővíteni kell, a köznép jólétét alacsony adókkal biztosíthatjuk, ám mindenközben elegendő bevételre kell szert tennünk ahhoz, hogy fenntartsuk a hadsereget. Persze naivan azt gondolhatjuk, hogy egy idő után tartunk egy kis szünetet és megerősítjük a birodalmat, de előbb-utóbb valahol biztos beüt a ménkű. Felkelés történik, a gaz nemezisünk a határainkat ostromolja és így tovább. Célszerű a fontosabb gócpontokon egy kisebb légiót fenntartani a biztonság érdekében, hogy azok rendet tegyenek a váratlan helyzetekben. Ha egy új várost elfoglalunk, eldönthetjük, hogy rabszolgává tesszük az egész bagázst, megöljük a foglyokat, netán békén hagyjuk őket. Minden radikális lépés ronthatja a hírnevünket, viszont ha nem ontjuk a vért néhanapján, akkor az ellenség gyengének tarthat minket. A következményeket minden esetben mérlegelni kell, s beláthatjuk, hogy nem könnyű feladat. Ember legyen a talpán, aki olykor nem lő bakot.


Persze tisztességtelen eszközökhöz is nyúlhatunk olyan ügynökök kiképzésével, amelyek számos különleges képességgel rendelkeznek. A kém igen hatásos egység, képes belülről zavart kelteni az ellenségben, például, hogy a kulcsfigurákat nemes egyszerűséggel meggyilkolja, vagy megmérgezi a kiszemelt városok vízellátását. A Championok hatékonyabban toborozhatnak csapatokat, vagy rabszolgafelkeléseket robbanthatnak ki. A Dignitary-k gazdasági szankciókat vethetnek ki, netán elfojthatják felkeléseket a veszélyes vidékeken. Nem titok: nem csupán háborúval lehet hódítani, bár azzal a legkézenfekvőbb. A diplomácia és a politika nagy szerepet játszik a Rome II-ben. A szomszédos államokkal tárgyalásokat folytathatunk, kereskedelmi szerződéseket köthetünk, megnemtámadási paktumokat írhatunk alá. A baráti államok segítsége sok esetben kihúzhat minket a slamasztikából, amikor szükségünk lesz rá, jönni fog a felmentő sereg.  


A Total War: Rome II egy végletekig komplex, ám letisztult és könnyen kezelhető program. Előfordul, hogy nem akarunk hosszú órákat szöszölni a valós idejű harcokkal, a világtérképen a csatákat lezavarhatjuk automatikusan, miközben a játék figyelembe veszi a két fél statisztikáját, a potenciális veszteségeket, a győzelem vagy a vereség valószínűségét, valamint az alkalmazott harci stratégiát és eme együtthatók segítségével hozza ki valamelyik résztvevőt győztesként. Bízhatunk a számok erejében is persze, aztán nagyot koppanunk egy vereségnél, ám előfordul, hogy a birodalom tündöklése során sokkal komolyabb teendőnk is akad, mint mezítlábas vademberekkel harcolni a senki földjén.


A kampánytól függetlenül híres történelmi csatákat is megvívhatunk a menüben található Historical Battles-t kiválasztva, eltérő korszakokban, más és más környezeti adottságok mellett és talán számunkra ismeretlen egységeket irányítva. Ezzel a játékmóddal nem kell új kampányt indítani, így is belekóstolhatunk az eltérő kultúrákba. Akár négyfős kooperatív módban is nyomulhatunk egy összeszokott társasággal, akár hosszú hónapokon át, de gyorsmecset is vívhatunk, mindössze a frakciót kell kiválasztanunk és néhány előre beállított tényezőt. A multiplayer sokkal nagyobb örömöt okoz, mint a gép ellen nyomulni, elvégre hamisítatlan emberi reakciókat vonultat fel, profiknak ideális.


A játék alatt a már bizonyított Warscape motor duruzsol, amit alaposan felturbóztak a Shogun II óta. A látvány magáért beszél: a sok résztvevős csaták még madártávlatból is meggyőzőek, ám amint közelre zoomolunk, ott sem lombozódik le a kedélyünk. Az egységek külleme részletgazdag, sok apróság alaposan hozzátesz az autentikus élményhez: a páncélok horpadásai és a szélben ringatózó aljnövényzet. A városokban nagy a nyüzsgés, az ostromgépek zakatolnak, minden a helyén van. Bár a terepen néha több tereptárgyat is elviseltünk volna, olykor puritán az egész, de még így is elég magas a gépigény. Egy AMD Phenom II X4 955-ös proci, 4 GB RAM és egy Geforce GTX 660 társaságában az Extreme beállítások csupán 15 fps-t produkáltak, némileg szerényebb igények mellett már kicsikarható a 30 képkocka/másodperces sebesség, ami már bőven elég. A Creative játékaihoz hozzátartozik, hogy a megjelenéskor még számos bugba boltunk (az M.I. útkeresése néha eléggé béna), de idővel lassan csiszolttá válik az egész. A hanghatások és zenék szintén egy prémium minőségű produktumról tanúskodnak, a páncélok csörgései, a halálsikolyok mind-mind autentikus élménnyel kecsegtetnek, ahogy nagyzenekari betétek is.


A Total War: Rome II nem csupán egy hosszú hónapokra megvásárolt szórakozás, hanem maga a tömény időutazás. A történelmi hitelesség példaértékű, a játék alatt zakatoló mechanizmusok egymást segítik és befolyásolják, a rendszer átgondolt és logikus. A körökre osztott birodalomépítés a lehetőségek széles tárházát biztosítja az uralkodók számára a politika és a diplomácia eszközeivel, míg a hadvezér-vénával megáldott játékosok több száz fős seregeket vezethetnek a csatába, mindezt a korabeli haditechnika jellegzetességei mellett. Azt már halkan jegyezzük meg, hogy cím még a tanuláshoz sem utolsó. A The Creative Assembly mögött példátlan odafigyelés, kutatómunka és tapasztalat áll, minden tekintetben az eddigi legmarkánsabb alkotásuk született meg most, amely fokozatosan vezet be minket a mélyvízbe, s azon kapjuk magunkat, hogy függők lettünk.

28.
28.
Wolf8911
Szerintem ez az egyik legjobban átgondolt Total War, nagyon bejön, csak egy a bajom vele, mégpedig az, hogy Intel processzorokra van inkább írva. AMD FX 6100-asom van, nem pedig Intel corei7-esem vagy valami hasonló. Nagyon rosszul fut, Alig éri el a 24 FPS-t, még a stratégiai térképen is élvezhetetlen. Rendszerkövetelmények bőven megvannak, egyedül a procim miatt nem megy rendesen. És talán sokak is tapasztalták ezt. Emiatt van rossz íz a számban ezzel a játékkal kapcsolatban, amúgy ajánlanám mindenkinek, csak legyen Intel-es procija is, hogy jól fusson.
27.
27.
Wolf8732
Szánlamas amit egyessek írnak ehez a játékhoz én kb 3hete tolom eredetibe
és sokkal megygyőzőbb mint
a Medieval 2 Total War miért?
azért mert a gyalogosok egy rakat szarok.
a lovasokat simán lelövi akármilyen rangú ijász a lóról és meghal
a lándzsásokat egyszerűen képtelenség megölni
az meg hogy benne van az összes az ország az még viccnek is rossz.
holvan franciaország olaszország? vagy spanyolország SEHOL,
az ijászok ellen akármilyen fajta katonát küldök ellenük felét lelövi
a másik dolog az amikor esőbe elkeztem a faltörő kossal betörni a kaput és egyszerűen kigyulladt a a faltörő kos és mégis hogy a picsába
tudomáson szerint a nedves meg a vizes fa nem gyullad ki
a parasztok fellazádnak a városba ha más nemzetiségű helyőrség van
akkor visszafoglalja annak akitöl sikerült megszerezni, nagy nehezen sikerült bevveni a falut vagy a várost a másik dolog a pénz az megcsinálok minden szart hogy legyen benne pénzem meg stb megcsinálom összes melléküldetést
és 3 körül mulva defeated kiírja
a total war rome 2be a spartaikal vagyok és ott minding van pénzem és katonáim
abba fosba meg sose volt
és hiába szaroljátok a age of empirest sokkal jobb ennél a medieval fosnál
európa fele nincs benne de azért kivan rajzolva tiszta vicc az egész játék
meghogy odajön egy pap és elfoglalja a városomat
csatlakozzak a keresztes hadjártba ?
miközbe magyarország else jutna odáig,
meg időbe be se lenne jó,
na mind1 a total war rome 2 az eddigi legjobb hiába sirtok
skinek egyáltalán nem hitelesek nem ráillők hanem lefényképeztek valamit és rátexturázták úgyhogy ennyit az a fos
a total war rome 2be meg ruhák is hitelesek,
nem akarok haragot kelteni de az medieval 2 total war egy fos és kész ennyi.
hagyne soroljam méghogy még mi a szar benne
26.
26.
Blackhard89
#25: Már elkezdték fordítani... http://twonline.hu/
25.
25.
Jocilus
Szerintetek mikor lesz magyar felirattal??
24.
24.
Blackhard89
Én még nem tudtam ki próbálni sajnos mert nincs hozzá megfelelő gépem. De csak remélni tudom hogy akiktényleg csak azt tudja mondani hogy a játék tele van bugal az meg is vette a játékot !!!!! Nem egy le warezolt Rome 2 Total War játéktól várja a csodát.......Ha valaki tényleg tisztességesen megvette és hibákba/bugokba ütközik atóll most ezért elnézést kérek és csak annyit tudnék neki mondani hogy türelem biztos nemsokára jön a javítás... De aki warezolt az rohad túl ne fikázza a játékot mert az rohadt idegesítő..... Ha nem tettszik neki a sok bug warez verziónál akkor vegye meg!!!!!! Ha valakinek felmerül hogy a srác((én)) még nem is játszott vele mit dumál, annak mot meg is adom a választ, azért mert nem egy két olyan ember írta már itt le meg máshol is hogy nem találkoztak ennyi hibával mint amilyent itt és máshol egy két emberke állít......
23.
23.
Terawatt
#21: Angry Joe még a Super Marioból is csinálna egy bugos jelenetekkel teli videót. Neki ez a "dolg", ezzel szórakoztatja a népet.
22.
22.
Uhu123
#21: Te próbáltad a játékot?
21.
21.
dBLOOD
#16: Ezt nem értem én sem. Joe akkor milyen verziót tesztelt, a Joe Edition butított AI-vel?
NowGamer – 9.5/10, CVG - 9/10, Metro - 9/10, GamesRadar - 4.5/5, GameStar - 89/100, PC Gamer - 85/100, EMGNow - 85/100, Strategy Informer - 8/10, Videogamer - 8/10, digital spy - 4/5, PCGamesN - 7/10, Eurogamer - 7/10, Joystiq - 3.5/5
Hogy a metacriticen magas pontszáma lett az oké, láttuk már hogy egy-egy játékot felpontoztak a kiadó emberei, de ez? Egyszerűen nem értem.
20.
20.
Terawatt
Korrekt cikk. Örülök, hogy megelőlegeztétek a pontot a játéknak, mert pár patch és egy kiváló játékkal lesz dolgunk. /Ami most is jó, ha tud futni a gépeden./ :)
19.
19.
RangerFox
Egész jó lett, de ráfér a patchalés.. Killzone mercenary teszt mikor lesz?
18.
18.
patka21991
Nekem nem jött be... Mondjuk az Empire Total Warral is így voltam mikor megjelent, és két évvel később már tetszett.
17.
17.
Davidveteran
En Mediumon jatszom es elviselheto igy is a grafika akadozas nelkul lekot akor 3 orara is a jatek
16.
16.
balint23h
9 pont? Mármint benne van a potenciál, hogy egyszer valóban 9 pontos játék legyen mondjuk 9 patch után, de most? Eddig az angry joe féle tesztet tartom a legkorrektebbnek.
15.
15.
kirschakos
Nagyszerű játék valóban! Egyszerűen imádom. Erre vártam már az első rész óta:)
Tény, hogy kellenek a javítások, de egyáltalán nem játszhatatlan, sőt, nagyon is addiktív játék. Remek hangulattal. :)
14.
14.
SLi
"A rengeteg száraz történelmi adat elrettentő lehet "
ne hülyéskedjetek már...
alapműveltség, hahó!
13.
13.
vigyorka007
#12: Már 70 órát beleöltem a játékba, de a bemutatott hibák 90%-val nem találkoztam, tény az AI nem egy nagy stratéga, de nem rosszabb mint a shogunban.
Én amit hiányolok az a multiplayeres karakter és annak a fejlődése. A shogunban eszméletlenül jól meg volt csinálva, most hogy más népek vannak más egységekkel, más harcmodorral szerintem még több lehetőséget nyújtana, hisz mindig más taktikát kellene alkalmazni az adott csatában.
A patchekben meg én is reménykedem, de van egy olyan érzésem hogy a nagy singleplayer túlsúly miatt van az, hogy a játékot folyamatosan patchelni kell, ezzel is nehezítve a warezolók munkáját... vagy csak szimplán bénák. :D
12.
12.
rexsimus
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=P_QK-lcW8a8
11.
11.
SLi
azért kiábrándító, hogy egy ilyen kiváló játék alig kap figyelmet, mondjuk az x. gta rész mellett
10.
10.
noswear
Nagyon tetszik, bár észrevettem hogy (bármilyen beállitáson) nálam néha a csatatéren a map bizonyos részei feketék lesznek nem vészes de picit irritáló ami viszont már vészes az az egér eltűnése utánna olvastam elvileg csak ati kártyáknál fordul elő orvosolni nemtudom ha eltűnik az egér a játékban akkor valószínűleg az asztalon is bebuggol csak az ujrainditás segit rajta :/
9.
9.
Blackhard89
#6: Azért adtak rá 9 pontot mert a srácok szerintem elég jól ismerik a soroztatott. Tudják nagyon jól hogy ezek a hibák ki lesznek javítva. Emlékezetek vissza az Empire Total War ra annyi volt benne a hiba hogy már szinte teljesen játszhatatlan volt a játék, de pár hónapra rá szinte az összes hibát kijavították. Tudom hogy most nem ide való de szóba szeretném hozni a módokat. Akik már régóta játszanak a total war szériával azok tudják hogy mód nélkül az alap játékkal szinte nem is érdemes játszani nagyon nagyon jó sok mód létezik már az előző részekhez, teljesen átvariálják a játékot olyan érzése van az embernek hogy teljesen más játékkal játszik.Ezeket a hibákat amik itt most felmerülnek a rome 2 ben egy javító patch biztos orvosolni fogja de igazából egy mód fogja teljesen eltüntetni ezeket a hibákat szerintem . Tehát érdemes figyelni és követni a Rome 2 Total War (((Darthmod ))) - módosításra.....:)
8.
8.
Thane
Majd valamikor később adok neki még egy próbát, mert ma kipróbáltam és nem tudtam elviselhető grafikát adni neki úgy hogy működjön kellemes fps alatt.
7.
7.
adamkiss03
#6: De pre-alpha-nak megteszi ha szeretitek azt, és szerintetek megér 55€-t
6.
6.
adamkiss03
Nem értem, hogy adhattatok rá 9-et a 10ből. Még ha az optimalizálatlanságától és a grafikai bugoktól el is nézünk, akkor is ott van hogy az ai, kb egy 6éves gyerek szintén áll. Nem támad, legendary, very hard módban még hülyébb kb 2-3szor nagyobb seregeket könnyen leverhetsz. Plusz még ez a zászlófoglalás annyira kiveszi a stratégiai elemeket a játékból, hogy az már hihetetlen (pl.: a gép csak arra rohan rá tök m1 hogy ott áll az egész sereged vagy nem).
Nah ha ezeket kijavítják akk talán 90% meglesz...
5.
5.
Uhu123
Jó játék... ...lenne, 10 patch után. :(
Nagy rajongója vagyok a sorozatnak, de ez kiábrándító lett, technikai szempontból.
4.
4.
Shannaro
Ehhez asszem kevés a gépem, pedig mennyire kipróbálnám.
A körök milyen felosztással vannak megoldva? (Évenkénti, évszakonkénti, félévenkénti...)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...