Rájöttek ugyanis, hogy nem mindenkinek lenne kedvére 10-15 dollárt kifizetni egy online akciójátékért havonta, noha a PC-re és PS3-ra készülő kémkedős MMO minden tekintetben megérné a pénzét. Más üzletmodellel próbálkoznának, ami jelen esetben két lehetőséget takarhat: a kiadó a játékban szereplő reklámokból próbálná meg pótolni a havidíj okozta kieséshiányt, vagy az ún. mikrotranzakciós megoldást váltasztanák - ezen esetben a jobb cuccokért, esetleg az extra tapasztalati pontokért kellene csak fizetni. Mindegyik szisztémának vannak hátrányai, remélhetőleg a Sony jól dönt, s a legkorrektebb módon próbál majd pénzhez jutni.
Egyelőre nem vehetjük biztosra, de a Sony fontolóra vette, hogy a The Agency névre hallgató kémes MMO-juk esetleg havidíjmentesen is játszható lenne.
Egyelőre nem vehetjük biztosra, de a Sony fontolóra vette, hogy a The Agency névre hallgató kémes MMO-juk esetleg havidíjmentesen is játszható lenne.
Amúgy a legjobb megoldás szerintem az alacsony havi díj, és a reklámok. Elvégre modern játék, miért ne lehetne minden sarkon CocaCola automata... és mellette egy Pepsi :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.