Nether - új MMOFPS a DayZ nyomdokain

  • Írta: zoenn
  • 2013. augusztus 20.
  • Bejelentés
Link másolása
Az elszigetelt vidéki terepek helyett ezúttal egy posztapokaliptikus városban nyomulhatunk a Phosphor Games legújabb MMOFPS-ében, a Netherben. Zombik helyett teleportálni képes mutánsok hozzák ránk a frászt.

A környezet ezúttal sűrű, vertikálisan nagyobb és másfajta élményt nyújt, mint a DayZ. A Nether ismét egy hamisítatlan túlélőjáték lesz, nyitott világgal, ahol egy romos, növényekkel benőtt városban nyomulhatunk társainkkal. Ellenséges játékosokkal harcolunk a megmaradt készletekért és a mutánsokkal.

A környezeti adottságokból kifolyólag itt könnyebb elrejtőzni, ugyanakkor előfordulhat, hogy egy sarkon váratlanul ellenséggel futunk össze. A játékosok könnyedén kommunikálhatnak egymással a beépített voice chat segítségével. Többféle fegyvert szerezhetünk, ellátmányokat kutathatunk fel a sűrű romok között, de a veszély folyton leselkedik ránk. A mutánsok áldozatra lesnek, teleportálnak és a hangok alapján tájékozódnak, így aztán a horrorelemekből sincs hiány.


Az első látnivalók megérkeztek, a bétatesztre már lehet jelentkezni.

16.
16.
Adamknight
#10: Nem a túlélésnek a lényegét látom, csak játékosfejjel gondolkodok. Én speciel, ha egy másik játékost egy ilyen játékban teszem azt nagyobb hátizsákkal látnám, és a fejlesztők úgy oldanák meg, hogy más playerek holmijait 100%-ban fel lehetne venni, akkor habozás nélkül lelőném :). Másrészről meg egy posztapokaliptikus világban is csak maximum a haverjaimban bíznék meg, mindenki mást "ellenségnek" tekintenék :).
15.
15.
Ra1D3n
Hát, nem vagyok tőle elájulva egyáltalán, ez így önmagában kevés lesz. A felvétel végén ahogy a 2. játékos meghal, szintén nagyon gáz, főleg, hogy gyors weapon swap 1-2 lövés aztán annyi lett volna a dögnek. Másrészt ami külön figyelmet érdemel, hogy a konyhakés a játékban akkora mint egy jól meglett kard. Benéznék a Phosphor Games konyhájába, mert az ő konyhakésük alapján az étkezési kések helyett kb katanák meg pallosok vannak kb...
14.
14.
Azeroth87
Nekem az olyan bénának tűnik, hogy a tárgyakat úgy lehet felvenni, hogy egyszer csak eltűnik előlünk, nincs semmi animáció.

Az elején a köd világbajnok, egyébként jónak tűnik ;-)
13.
13.
a környezet nagyon szép és hangulatos, de a többi sajnos nem túl meggyőző - bár az is igaz, hogy "work in progress".
12.
12.
Stranger
Hát nekem bejön... kicsit színtelen, de meg kell adni a hangulatot. Erre megnézem youtube-on 50%-os dislike... tényleg rossz izlésem lehet.
11.
11.
Jersey
#2: A DayZ-t sem csinálta a Bohemia... de tény hogy a Phosphor Games-nek nem sok köze volt a DayZ-hez.
10.
10.
Rakottkrumpli
#8: Látom vágod a lényegét a túlélésnek...
8.
8.
Adamknight
De most az megint miért lesz jó, hogy az egyik játékos megölheti a másikat? Ez alapján nem, hogy össze fognak fogni, hanem szépen leölik majd egymást, mert lehet a másiknál találnak majd valami értékes loot-ot -_-'. Anno a DayZ-vel is ez az egyik legnagyobb probléma :S.
7.
7.
Pharaoh
Jó hangulata volt (ZombiU-rahajazott), amíg meg nem jelent az első ellenfél! Onnantól számomra elvesztette a nyomasztó, magányos, komor élményt, onnantól egy tucat lövölde hatását kelti szvsz! A játékstílus és játákmenet/rendszer, lehet (ocsmány) DayZ szerű lesz! Engem eddig nem győzött meg (a Dying Light-tal ellentétben)!
6.
6.
markoci555
#2: tényleg ez hogy jött össze? :)
5.
5.
sutgab
Egész jó! Szép grafika meg minden. Valószínűleg kipróbálom.
3.
3.
serioustomy
Azért növelhetnék a látásszöget, mert ez így egy picit idegesítő. Egyébként szerintem jó kis játék lesz :)
2.
2.
-T0ng-
Kedves Zoenn!

A Phosphor Games soha nem csinálta a DayZ-t! Azt inkább a Bohemia Interactive! A Phosphore olyan játékokról ismert mint a Dark Meadow vagy a Kinect Adventures, vagy a sajnos eddig kis sikerekkel készülő Project Awakened!
1.
1.
DON GONDOCS
Na ez most kifejezetten hangulatos videó lett. Csábító a video, kikell próbálni. Megelőlegezem neki a bizalmat
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...