Nem volt zökkenőmentes a Crysis Remastered debütálása, hiszen a csúszások mellett a végeredmény sem éppen olyanra sikerült, amit a játékosok reméltek a legendás FPS újrahangolásától. Ettől függetlenül a német csapat így is új erőre kapott, és már nagyban dolgoznak egy tripla A-s lövöldén, és egy friss Twitter-poszt szerint lehet, hogy nem ez az egyetlen projekt, amin munkálkodik a brigád.
A tweetben ugyanis a Crytek a Crysis 2-ből idézett, majd fürkésző szemekkel várta rá a rajongók reakcióit. Innen persze nem is kellett több ahhoz, hogy elinduljon a szóbeszéd a Crysis 2 Remasteredről, ami ugyan továbbra is csak pletyka szintjén létezik, azt azért érdemes megemlíteni, hogy tavaly áprilisban hasonló formában hallhattunk először az első rész újrakeveréséről is.
Update! Egyre biztosabbnak tűnik, hogy hamarosan bejelentik a Crysis 2 Remasteredöt, ugyanis a Crytek a legutóbbi idézetét a lentebb látható képpel egészítette ki, ami több mint valószínű, hogy a játék újrázott kiadásából származik:
#23: Cragon Age szerintem 2 okból lett olyan, amilyen: a teljesen felesleges open world, meg a botrányszar harcrendszer miatt. Előbbit szerintem az EA erőltette minden áron, utóbbi pedig a konzolok miatt lett ilyen faék. Szó se róla, nem védeni akarom a BW-t, de szerintem a játék nem feltétlenül miattuk csúszott el, vagy legalábbis nem teljes egészében. Erre a legjobb bizonyíték talán, hogy a Trespasser DLC például piszok jó lett. Ha az alapjáték végig egy ilyen minőséget képviselt volna, és nem higítják fel totál lelketlen nyílt világgal meg olcsó MMO küldetésekkel, akkor teljesen máshogy emlékeznénk ma rá. Mert ami a lore-t, történetet, karaktereket illeti, az biza igazi BW minőség volt szerintem.
Azért adták ki konzolra mert akkor legalább több emberhez eljutott nem csak a csúcs pcsekhez akik a pc ipar jó ha pár %át teszik ki.
Pcn elismerően szép volt messze megelőzve a korát, de nem is futott értelmesen csak évekkel később. Nos ez pcn egyenlő a halállal szegény crytek is megsinylette majdnem csődbe mentek..
A Crysis a tipikus példája a konzolra butításnak. Ez volt talán az első amin nagyon észrevehető volt számomra. Vinni kellett volna az első részt tovább, elsősorban PC-n.
Mondom ezt úgy, hogy akkor éppen pont konzolos voltam, és mégis úgy voltam vele, hogy inkább ne jelent volna meg konzolra, akkor ne lett volna ilyen agyonbutított gagyi csőshooter.
Az első résznek hihetetlen nagy identitása a volt a dzsungellel, a környezet rombolhatóságával és a fizikával, a taktikai lehetőségek százaival, a wide-linear pályadizájnnal, a baromi egyedi űrlény dizájnnal stb.
Erre a második rész: gagyi robotemberszerű űrlények, New York helyszínként, amit 5 milliárd játékban láttunk már és rohadt unalmas, cső pályák, amelyek nulla taktikai lehetőségre adnak lehetőségek, kb. nulla rombolhatóság.
Oh, és az első rész ikonikus szereplőjét, Nomadot csak off-screen képregényben kinyírták és lecserélték másra. Barmok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.