Game Developers Conference 2011
A frissített Unreal Engine 3
A frissített Unreal Engine 3
Az Epic azt állította játékmotorja legfrissebb változatáról: a következő generációs játékok így fognak kinézni.
Battlefield 3 gameplay
Battlefield 3 gameplay
Megszakítások nélküli játékmeneti felvételt gyűjtöttünk be a Battlefield 3-ból - elindult a Fault Line Series.
Videókon a CryEngine 3
Videókon a CryEngine 3
A Crytek videókon mutatta be a CryEngine jelenlegi verzióját, amik után tényleg letettük az állunkat.
GDC 2011: Újra mozog az ORION: Prelude

GDC 2011: Újra mozog az ORION: Prelude

Azt azért túlzás lenne mondani, hogy a GDC 2011 sztárja lett volna az ORION: Prelude, de mivel az eredeti Half-Life 2 mod eléggé nagy népszerűségnek örvend, mi is igyekszünk követni a játékkal kapcsolatos történéseket. Ennek örömére most egy új előzetest tekinthetünk meg belőle.
GDC 2011: Rekordot döntött az idei rendezvény

GDC 2011: Rekordot döntött az idei rendezvény

A múlt hétvégén véget ért a 25. Game Developers Conference, mely a San Franciscó-i Moscone Convention Centerben került megrendezésre. Több mint 450, nagy érdeklődéssel követett előadást, csúcstalálkozót, kerekasztal beszélgetést tartottak meg az öt nap folyamán. Jövőre is lesz!
GDC 2011: Díjazták az audio-munkálatokat is

GDC 2011: Díjazták az audio-munkálatokat is

Kilencedik alkalommal osztotta ki a játékok hangzásvilágáért járó elismeréseket a Game Audio Network Guild (G.A.N.G.) az idei GDC-n. Ahogy a nonprofit cég elnöke, Paul Lipson elmondta, a 2010-es év olyan magasra tette a mércét minőség terén, hogy lehetetlen volt előre megjósolni, ki nyer.
GDC 2011: Mi a helyzet a Counter-Strike 2-vel?

GDC 2011: Mi a helyzet a Counter-Strike 2-vel?

Habár a Valve az idei konferencián "csak" az accountunk biztonságára kihegyezett Steam Guardot jelentette be, egy szemfüles újságíró rákérdezett arra, hogy mi a helyzet a Counter-Strike folytatásával. Gabe Newell viszont észrevehetően legyint olyan dolgokra, amik a játékosokat a legjobban érdeklik.
GDC 2011: Bizonyíték a Steam Guard működésére

GDC 2011: Bizonyíték a Steam Guard működésére

A Steam Guard betonbiztos védelmet nyújt az accountolvajok ellen, állítja Gabe Newell, aki mindezt úgy szemléltette a GDC-n, hogy egy nagyobb közönség előtt, előadás közben árulta el a Steam-fiókjának hozzáférési adatait. Videónk is van róla, de elvileg úgy sem megyünk vele semmire.
GDC 2011: Mégsem MMO-n dolgozik a Bungie?

GDC 2011: Mégsem MMO-n dolgozik a Bungie?

Úgy néz ki, hogy az egész egyszerűen csak egy vicc volt, amit valahogy senki nem értett meg. De akkor is, a hivatalos álláspont szerint ez a helyzet, úgyhogy továbbra sem tudjuk min dolgozik a Bungie. Persze ettől még lehet akár MMO is, de a GDC-s "viccel" ezt nem erősítik meg.
GDC 2011: Alice 2 gameplay felvételek

GDC 2011: Alice 2 gameplay felvételek

Eljött az idő, amikor a Spicy Horse tényleges játékmeneti pillanatokat mutatott be az Alice: Madness Returnsből, s ehhez csak San Franciscóig kellett volna elrepülnünk. Szerencsére nem maradunk le semmiről, a fiatal lány feltárja az igazságot rejtélyes múltjával kapcsolatban.
GDC 2011: Mozgásban az új Unreal Engine 3

GDC 2011: Mozgásban az új Unreal Engine 3

Végre videóval is szolgálhatunk a GDC-n zárt ajtók mögött bemutatott és jelentős frissítésen átesett Unreal Engine 3 techdemójából. Ki hitte volna, hogy ilyen nagy léptékű tartalék van még a hat éve debütált motorban? Egy mocskos jövőbeni városképet láthatunk, megcsömörlött főszereplővel. Ütős!
GDC 2011: Színfalak mögött a Battlefield 3

GDC 2011: Színfalak mögött a Battlefield 3

A DICE is jelen volt San Franciscóban, a konferencián, ennek örömére zárt ajtók mögött mutatta be újgenerációs militarista gyöngyszemét, ahol a kampányba tekinthetünk bele némileg kétes minőségű képsorokon keresztül. A hangulattal nem lesz gond, ám mégis akadtak fenntartásaink - rögtön eláruljuk, miért.
GDC 2011: Rémisztő Mortal Kombat kivégzések

GDC 2011: Rémisztő Mortal Kombat kivégzések

Fejlecsapás, szeletelt belsőségek és vér. Ne ijedjetek meg, nem mentünk át gasztronómiai magazinná, csupán egy újabb videóval gazdagodtunk a Mortal Kombatból, mely egy sor látványos és szadista kivégzést mutat be. A NetherRealm Studios tényleg elengedte beteges fantáziáját.
GDC 2011: iOS-re is megjelenik az Another World

GDC 2011: iOS-re is megjelenik az Another World

Eric Chahi nemcsak előadást tartott az idei Game Developers Conference-en, de maga jelentette be, hogy zseniális játékát, az Another Worldöt iOS-re, azaz iPhone-ra, iPodra és iPadre portolják majd. A fejlesztést nem ő végzi, de úgy tűnik, elégedett a feladatot ellátó csapatokkal.
GDC 2011: Dübörög a Resistance 3 multiplayer

GDC 2011: Dübörög a Resistance 3 multiplayer

A tegnapi nagy többjátékos bejelentés folyományaként végre igazi gameplay felvételeket kaptunk az Insomniac FPS-éből. Dacarára annak, hogy csak 16 játékosnak enged teret a játék, sokkal simább és taktikusabb küzdelmekben vehetünk részt, mintha egymás bokáját taposnánk.
GDC 2011: Augusztusban érkezik a Tropico 4

GDC 2011: Augusztusban érkezik a Tropico 4

A Kalypso Media kiadta az első mozgóképet a Tropico 4-ből, ahol ismét egy banánköztársaság diktátorát személyesítsük meg - rajtunk áll, hogy a népet elnyomjuk, vagy fenntartjuk a látszatot, hogy a sziget a boldogság és a jólét mintaképe. El Presidente augusztusban lép elnökségbe PC-n és Xbox 360-on.
GDC 2011: 3D-s Wii-vel is kísérletezett a Nintendo

GDC 2011: 3D-s Wii-vel is kísérletezett a Nintendo

3D-s Wii-vel is kísérletezett a Nintendo, mégpedig abból a célból, hogy így bizonyítsa be a 3DS koncepciójának életképességét. Bár a gyengécske hardverrel rendelkező konzolnak hosszú távon jót tehetne a térbeli megjelenítés, a japán gyártó nem tervezi piacra dobni ezt a modellt.
GDC 2011: Miért törölték a PC-s Alan Wake-et?

GDC 2011: Miért törölték a PC-s Alan Wake-et?

Habár tegnap a Remedy főnöke, Markus Maki és a fő programozó Olli Tervo hosszasan mesélt a GDC-n az Alan Wake hat éves fejlesztési ciklusának részleteiről, továbbra is mereven elhatárolódnak attól, hogy megosszák velünk a PC-s verzió törlésének okát.