Batman: Arkham Origins teszt

  • Írta: zoenn
  • 2013. október 28.
  • batman: arkham origins, teszt, x360
A nyolc legnagyobb gonosztevő vadászik ránk, ötven millió dollár vérdíjért cserébe. Gotham City nehéz karácsony elé néz, Batman az első számú közellenség, aki még a rendőrökre sem számíthat. Nem könnyű igazságosztónak lenni.

Harmadjára tér vissza a Sötét Lovag az arkhami hagyományokat folytatva, ezúttal az előző két részt fejlesztő Rocksteady nélkül. A Warner szerint a döntés szükségszerű: míg az angol brigád keze könyékig benne van egy titokzatos next-gen címben, addig a jó iparosnak számító Warner Montrealra bízták az eredettörténet elkészítését. Egy olyan brigádra, amely eddig csak az Arkham City Wii U-s portjáért felelt, de látszólag remekül lemásolta a sorozat legjobb formuláit az első saját alkotásához. Bár az élmény korántsem olyan erőteljes, mint korábban, de a rajongók bizonyára élvezni fogják a fiatal titán téli kalandját, még akkor is, ha lineárisabb, mint az előző, a fejlesztők pedig a nyitott világgal sem tudtak nagyon mit kezdeni. Egy leköszönő konzolgeneráció végén lefutja a kötelező köröket, integet és meghajol, annak ellenére, hogy nem tapsolnánk vissza az előadás végén.


Néhány évvel az Arkham Asylum történései előtt, egy hűvös téli napon lázadás tör ki a Blackgate börtönben. Hősünk felölti gúnyáját, és a rendet rak az intézmény falain belül. Nem olyan békés a karácsony, mint gondolta, főleg, hogy az egyik hírhedt gonosztevő, Black Mask robbantotta ki az egész zendülést Killer Crock asszisztálásával. Különféle zsebmetszők és anyagyilkosok járnak szabadon a börtön folyosóin, az őrök jobb esetben elbarikádozták magukat, rosszabb esetben pedig összeverve fekszenek a padlón. Hiába a denevérember minden törekvése, Black Mask, vagy eredeti nevén Roman Sionis egy helikopterrel angolosan távozik, miközben mi Crockkal foglalatoskodunk. A főmufti ötven millió dolláros vérdíjat tűz ki az igazságosztó fejére, s nem kevesebb, mint nyolc bérgyilkos lohol a nyomában. Mivel Batman nevét és törekvéseit még nem mindenki ismeri Gothamben, ezért a rendőrség támogatására hiába vár: Jim Gordon felügyelő szemét is fel kell nyitnia, miszerint ő is a bűnüldözés mellett kardoskodik. A denevér tehát patthelyzetbe kerül, közellenséget kreálnak belőle, ő pedig szép sorban leszámol a gyilkosokkal, miközben tisztázza a nevét.

Hová tűnt Kevin Conroy?

Batman állandó szinkronhangja, az erőteljes baritonjáról elhírestült Kevin Conroy ezúttal nem vállalt szerepet az Originsben, viszont továbbra is a tűz közelében maradt. Korábban megejtett nyilatkozatai alapján feltűnik még videojátékokban, s ha hihetünk a híreszteléseknek, a Rocksteady nagy titokban készülő következő dobásában már ő lesz a denevérember. Azért a fiatalabb igazságosztó hangját adó Roger Smithnek sem kell szégyenkeznie a mentor előtt.

A város továbbra is bűnözés melegágya, a helyszínek emlékezetesek, az utcákra lágyan ringó hópelyhek hullnak. A történet talán a legérdekesebb, amit eddig láttunk, hiszen számos gazembert felvonultat a DC-képregényekből. Itt lesz a mesterlövész Deadshot, a bestiális Bane, vagy Copperhead női változata, s persze az elmaradhatatlan Joker – csak hogy néhányat említsünk. Persze a terjedelmes gárdának megvan az ára: a narratívában igen kevés idő jut rájuk. Felkeressük búvóhelyüket, leszámolunk a random talpnyalókkal, majd jön egy átvezető jelenet és egy bossfight, ami után lapozunk. Azért emlékezetes pillanatokból sincs hiány, sőt, történeti csavarból sem, mégis jobbnak láttuk volna, ha a fejlesztők több időt szentelnek a nívós gengsztereknek. Még azt is jó néven vettük volna, ha kevesebb lenne az érdektelen mellékküldetés, amivel a bajbajutottak zargatják folyton hősünket, miközben az a háztetők felett repked.


Akinek bejött az előző részek FreeFlow-harcrendszere, az most is nyeregben érezheti magát. A mechanikán alapvető változások nem történtek, csak néhány apró elemében módosítottak rajta. Ugyanolyan jól működik, mint korábban: az ütések bevitele mellett a kitérésre is figyelnünk kell, amikor a gengszterek feje felett felvillan a villám-ikon. A drabális izomagyak persze teknősbéka módjára védekeznek, ilyenkor köpenyünkkel töröljük őket képen, mire megzavarodnak, s máris bevihetünk nekik pár ütést. Fifikásabb taktikát kívánnak a fegyverrel felszerelkezett bűnözők: ellenük nem célszerű nyíltan kiállni, dobjunk egy füstbombát közéjük, rejtőzzünk el a magasban, és lopakodva csapjuk le rájuk, egyenként likvidálva őket. Minden a pontos időzítésen múlik, egy milliszekundumnyi kihagyásnál tutira bekapjuk a sallereket, ha nem jössz bele a ritmusba, véged. 


A későbbiek során az ellenfelek létszáma növekszik, egyre felszereltebbek lesznek, még nehezebbé vállnak a harcok. Egy-két új ellenségtípus is tiszteletét teszi, de ettől még nem lesz változatosabb a játékmenet, ugyanazokat a taktikákat alkalmazzuk, olykor a kütyüinket bevetve. A Batclaw-val megragadhatjuk a haramiákat és magukhoz ránthatjuk, Bataranggal képen törölhetjük, vagy robbanó gélbe csalhatjuk őket. Új eszközeink is lesznek: itt van a sokkolós kesztyű, amivel a makacsul védekező alakokat is megtörhetjük. Az elhúzódó összecsapások olykor fárasztóak tudnak lenni, s bár Batman is egyre keményebb lesz, sokszor éreztük, hogy a fejlesztők csak az időt húzzák egy-egy finomabb jelenet előtt. Mindig tudni fogod, hogy mire számíthatsz, s mikor felülkerekedsz rajtuk, bedobnak eléd még egy vicsorgó csoportot. Két éve az Arkham Cityből már kigyomlálták ezeket az olcsó húzásokat, most miért kell újra erőltetni? A következő területen jön egy kis nyomozás és mászóka, majd ismét a nyakunkba szakadnak a rosszfiúk. Unalmas? Persze. A kétgombos harcrendszer továbbra is kézre áll, látványos kiütéseket és akrobatikus mozdulatokat vonultatunk fel, de bizonyára vannak olyan rajongók, akik többre vágytak, néhány új elemre, de nem kapták meg.


A detektív mód ismét egy sűrűn alkalmazott megoldás, hiszen Batmannek sokszor kell nyomok után kutatnia a továbbhaladáshoz. Bűncselekmények helyszínén egy gombnyomásra válthatunk erre a nézőpontra, ahol átláthatunk a falakon, a talált mintákat beszkennelhetjük. A recept szinte ugyanaz, kicsivel több az interakció, de az igazság az, hogy a jelenetek során még mindig fogják a kezünket. Immáron lehetőségünk lesz visszajátszani a bizonyos eseményeket a rejtély megoldásához szükséges tárgyakat keresve – hasonlóan a Remember Me-ben látott memória-visszaállításhoz. Ez az elem tényleg jól működik, a nyomozások színesebbeké váltak, de szigorúan csak a főküldetések során, a mellékes munkák továbbra is ismétlődőek és minden kihívást nélkülöznek. Ilyen áron nem volt értelme elnyújtani a játékidőt.


Végül is egy nyitott világú címről beszélünk, ahol a téli arcát mutató Gothamben ténykedhetünk. Bár a történetvezetés lineáris, a küldetések helyszíneit szabadon is megközelíthetjük. Először is véssük magunkban: a város csupán díszlet. Ugyan véletlenszerű összecsapásokba boltunk, csip-csup feladatokat teljesíthetünk, melyek csupán pár alkalommal érdekesek, de utána már nem érzünk késztetést az elvégzésükre. A szabadon lengedezés mintha kicsit kötöttebb lenne: néhány magas épület tetejére esélyünk sem lesz felkapaszkodni. Az Arkham Cityben szinte eggyé váltunk a várossal, itt csak kiegészítő szerep jut neki. Pluszban a Batwinggel egy gombnyomásra képesek leszünk gyorsan felkeresni a kívánt helyszínt, nem kell perceken át lengedeznünk sikátorok és háztetők fellett, ami kétségtelenül kényelmes és időtakarékos megoldás. Lehet, hogy pont a sandbox feeling veszik el, de mi mégis ezt a lehetőséget alkalmaztuk a legtöbbször.


Minden kütyünket és Batman képességeit is fejleszthetjük a játék során, pluszban számos kihívást abszolválhatnak a maximalisták. A Dark Knight System menüpontban követhetjük nyomon a megnyitható modulokat, így tehetünk szert továbbfejlesztett eszközökre, ami folyamatosan fenntartja az érdeklődésünket, bár nélkülük is teljesíthető a játék, de miért mondanánk nemet a könnyítésekre? A New Game Pluson felül ott lesz a rémálom-mód is, ahol egyetlen élettel kell végignyomnunk a játékot – önszívatásra, kontrollertörésre ideális. A kampány olyan tíz órás elfoglaltságot nyújt, s a kötelező Challenge-módon felül igazi multiplayert is találunk a kalapban.  Az online mókát a Splash Damage követte el, s három csapat küzd egymás ellen a Splinter Cell-féle Spies vs. Mercs-hez hasonló megvalósításban. Lehetünk minden hájjal megkent gengszterek, akik Joker vagy Bane talpnyalói, míg a sötétben Batman és Robin alkotta brigád rejtőzködik. A térképen található pontokat kell elfoglalunk és megtartanunk, kütyüket is használhatunk, igazán érdekes küzdelmeket tartogatva, s még a bandatagok is bevethetik a detektív módot limitált ideig. Bár az online szegmens remek kísérlet arra, hogy csavarjon egyet a jól bevált recepten, nem elég kiforrott ahhoz, hogy emlékezetés és szavatos része legyen a Batman: Arkham Originsnek.

Mi a helyzet a mobilos verzióval?

A Batman: Arkham Origins iOS-en és Androidon is élvezhető (véletlenül se tévesszük össze a Nintendo 3DS-re és PS Vitára megjelent Blackgate-tel). Az ingyenes brawlert a Mortal Kombat fejlesztője, a NetherRealm követte el, s rövid próba után kiderült, hogy igazán remek munkát végeztek. A játék a nettó bunyóra koncentrál, a küzdelmek után hősünket fejleszthetjük, de a türelmetlenebbek valódi pénzért Waynetech pontokat is vásárolhatunk. Igazi casual cím, amely azonnali örömökhöz juttat, ugyanakkor hiányzik belőle a valódi mélység. De mit számít ez, ha hazafele a buszon némi bunyóra vágyunk?



A grafika továbbra is lenyűgöző, bár kicsit szűkösnek éreztük a játékteret, valamint az összkép némileg szürkébb. Ami kissé furcsa még, hogy Batman és a bűnözők végtagjain dagadó izmokat kissé túlzásba vitték, úgy néznek ki, mintha valami szénné kokszolt testépítők lennének. Leginkább a téli Gotham fogott meg bennünket, ami kétség kívül elvarázsolja az érző szíveket. Azért hibák is akadnak: hősünk palástján áthaladnak a rosszfiúk végtagjai, nem ugorhatunk át derékig érő akadályokat, mert a készítők nem engedik. Akad azért markáns pozitívum is! A zenék és szinkronhangok továbbra is erőteljesek, Bruce Wayne fiatalabb kiadását ezúttal Roger Smith szólaltatja meg, míg Joker esetében a nyugdíjas éveit töltő Mark Hamillt Troy Baker váltotta a mikrofon mögött, és nem vettük zokon a cserét.


Habár a Batman: Arkham Originsről a fejlesztők úgy nyilatkoztak, hogy majd felfrissíti a sorozatot, az igazság az, hogy még mindig bigottan ragaszkodtak az előző részek hagyományaihoz. A kísérletező kedv csak nyomokban tűnik fel, s nem olyan markánsan, mint ahogy elvárható lenne. A történet ugyan érdekes és fordulatos, nem tud kellőképp kibontakozni a sztárparádé, a játékmenet során pedig sablont sablonra halmoz a montreali társaság. Túl nagy falatnak bizonyult a Rocksteady után átvenni a sorozatot, még akkor is, ha a csere csupán ideiglenes. Mérget vehetünk rá, hogy az eredeti fejlesztők nem ülnek a babérjaikon, s az igazi folytatás még várat magára. Ne ijedjünk meg: az Origins egy remek játék, amely bőven megérdemli a bizalmunkat, de nem hagy akkora nyomot, mint a korábbi részek.

137.
Yanez
#136: Arkham Knight vitte a primet az összes közül. Szinte minden elemében előrelépés történt. A kocsis részek pedig vagy bejönnek vagy nem. Az elején még hadilábon álltam vele, de kb a játék közepétől teljesen megbarátkoztam a járgánnyal. Sőt, nagyon sok ötletes rész volt vele kapcsolatban, plusz az akciók.

A grafika, a karakterek, a sztori és a rendezés pedig egy sokkal magasabb szintet képvisel az elődökhöz képest. Összélményben viszont, mint videojátékot, én mindegyik részt nagyon imádtam!
136.
godach
#135: Hazamegyek, kipróbálom ezt a DirectX megoldást, mert szerintem az lesz a gondja.
Olyan szinten (lusta konzolos) lettem, hogy sosem megyek évek óta a grafikai beállítások a, hanem úgy vagyok vele hogy amit belő a gép nekem jó az. Most viszont bekapcsoltam a dx12-őt, talán ez a sors fintora.
Minden esetre a játék nekem kellemes meglepetés, gondolom pont a negatív visszhang miatt. Remélem az Arkham Knightba is ilyen kellemesen csalódok.
135.
Neotechtr
#129: Ha fagyogat, akkor tedd vissza DirectX 11-be, az Origins azzal kezdett, hogy technikai probléma volt a DX12-vel. Gondolom azzal is folytatta.

Az Origins megítélésénél két tényező játszott közre. Egyrészt a City után nem vitte úgy előre a sorozatot és az immáron open world játéktéren nem mutatott semmi nagyon újat a feladatokkal. Hozzá kell tenni, hogy feladatokkal a City sem nyújtott újat, max annyi, hogy kirakták az utcára a feladatot. Ezt igazából pont kezdte unni a nép velem együtt már a City végére. Aztán hozzájött, hogy fiatalabb a karakter és nem a Kevin Conroy volt a hangja, aztán ezért elérte egy álgyűlölet hullám a cuccot, pedig nagyon jó volt a hang és ment a játék tónusához. Ja a tónus.

Fogták a City városát és hozzátoldottak még egy akkora részt, így már nem csak az a kifli alakban bejárható rész volt, ahol az egész játékban kerülgetheted az endgame helyszínt. Az új környék és zene pedig atom hangulatos volt számomra. Beütött a batman-ség ezerrel. Igazi hideg téli éjjel, zuhog a hó és a hóban megmaradnak a lábnyomok is, amit tudnak követni a faszik. Black Mask pedig nagyon jó ellenfél és a széria legjobb alakítását láthatjuk "tőle". Ha az elején túl tudunk lendülni azon, hogy még egyszer neki kell állni egy ilyen városnak, akkor szerintem lényegesen jobb játék az Origins, mint a City.
134.
Yanez
#133: Az Origins szerintem is egy brutál jó játék. Az elején számomra kissé döcögősen indult, sőt nem is tetszett és átkoztam is, hogy mekkora rókabőr meg hasonló. Hagytam is vagy fél évre az egészet. Utána elővettem és folytattam. Maradandó élményt okozott. Marha nagy játék.
133.
Macifasz
#132: Igen, számomra is furcsa, hogy ezt nagyon sokan szidják, én még is imádtam, ellenben az agyonistenített Arkham City nálam torony magasan az utolsó helyen áll. :-D
132.
godach
#131: Na ez a fura. Spoilerfóbia miatt sosem szoktam olyanról olvasni, amivel "lehet hogy egyszer" játszani fogok. Csak tényleg nagy vonalakba. Most is a Gotham Knights miatt voltam kíváncsi az originsre mert ott is azt írták, hogy "gondoltam hogy szar lesz, mivel azok csinálták az originst" holott ennek szinte semmi valóságalapja nincs. Legalábbis egyelőre én meg nem mondanám, hogy ezt más csapat csinálta mint az első kettőt.
131.
Neotechtr
#129: Szerintem az AO a második legjobb rész az AA után és ebben az egy részben vannak csak rendes bossharcok.
130.
crytek
#129: Én is most játszom mert sok helyet eszik és szeretnék végre mást is pakolni az SSD-mre így most ez a sorrend:

Batman AO
Bioshock Infinite.

Nálam egyszer sem fagyott a game semmi baja nincs.
129.
godach
Na a héten rám is hatott a DC hipe így miután ledaráltam a két injustice részt, gondoltam folytatom az Arkham sorozatot, amitől régebben a City miatt elment a kedvem. Igazából a Knight-ra vagyok kíváncsi, de ugye mindent sorban.
Szóval ez a rész (eddig csak rosszat hallottam róla) nem olyan rossz, eddig bár még az elején tartok. Kíváncsi leszek mit hoznak ki belőle.
Technikailag háromszor is fagyott már rövid időn belül, teljesen eltérő módon szóval nem tudom hogy nálam van e a hiba vagy amúgy.
Eddig kifejezetten tetszik viszont.
128.
DON GONDOCS
Nekem a Knight és a City után felülértékelődött ez a rész. Hiába a más fejlesztőcsapat, nem tűnik töltelék résznek, sőt.
127.
_Botika_
Nekem az Origins nagyon bejött.Sokan azt mondják hogy nem sok változás van az előző részek óta , de hogy ha a régi dolgok jók akkor minek változtatni?A harcrendszer az nagyszerű sőt még vannak új kütyük is szóval többféleképpen rúghatjuk szét az ellenség seggét.A sztori írtó jó a ,csattanón meglepődtem, a szinkron nagyon jó (Troy Baker klassz bár Mark Hammil nagyon hiányzik),a mellékküldetések tetszettek a multi egy ideig lekötött viszont hiányoznak a Riddler fejtöröi és sokan máshogy gondolják de szerintem a bossharcok nem olyan jó mint az Asylumban. Szinte az összesben csak püfölni kell a bosst pedig az Asylumban
is a Scarecrownál és Killer Crocnál megtudták oldani, hogy ne csak verekedjünk.
Mindegy szerintem ez is egy jó Batman lett és nem értek egyet GK-val szerintem megért volna egy 8-8.5 pontot.Viszont végre a Rocksteady csinálja a kövi Batman és nagyon várom az Arkham Knightot!! :)
126.
_Botika_
#10: Az nagyon megizzasztott. :D
125.
Yanez
#124: Ha megengeded, azt tanácsolnám, hogy inkább blogokat gyárts a játékokról, amelyeket végigvittél. Ott sokkal többen elmondják szintúgy a véleményüket, mint egy régebbi cikknél. Akár egy jó kis csevelybe, vagy kellemes vitába is belecsöppenhetsz. Jó volt olvasni a kommented! :)
124.
Fanaticgamer
Teljesen értetlenül állok egyes vélemények és a teszt előtt. Már hallattam a "hangomat" a splinter cell tesztnél, most újra elmondom a véleményemet és ezentúl rendszeresen, hisz minden játékot megveszek, így lesz és van véleményem mindegyikről.
Nos, most fejeztem be a Batmannek ezt a részét, és egész egyszerűen nem tudom mit mondjak. Ugyanis reális véleményt (számomra reális) nem nagyon olvastam. Tényleg szubjektív az ízlés, de hogy senki ne legyen, aki erről a játékról (is) egy reálisabb véleményt mondjon, az furcsa. A játék múltamat, önéletrajzomat már elmondtam a Splinter Cell esetében, tehát újra megjegyzem, kevés embert ismerek, akinek ilyen "tudása" lenne. Nem öntömjénezés, nem rólam van szó, csak azért tartom fontosnak, mert sok ezer játékkal játszottam már életemben és nap nap után elhülök ezeken a véleményeken.
A játék ugyanis BRILLIÁNS. Alkotói oldalról nézve egyszerűen felfoghatatlan az a vélelmezett munka, ami ebben a játékban benne van. Valami csoda az egész, az elejétől a végéig. A grafika lenyűgöző, az atmoszféra úgy szintén, néhol vannak benne szakmai szlenggel BUG-ok, felakad a fejberúgott arc a falra, de ez kit érdekel? Engem a legkevésbé sem, és nem is értem, ezzel mi a baj? Program, olykor előfordul, és? Min változtat? Mert, ha az egész ilyen lenne oké, de három óránként van benne egy? A történet brilliáns, a "kameraszögek", a dialógus, a forgatókönyv PAZAR! Olyan filmes megoldások vannak benne, olyan hihetetlen tehetséggel alkották meg, hogy besza.ás. Hollywoodban nem csinálnak ilyet, pl. ahogy az első gyilkosság összeáll, és levetítődik. Besza.ás. De besza.ás az egész játék úgy ahogy van. Az embert egyszer kétszer megakasztja kicsit a történet, nem tudja pontosan, hogy most merre kell menni, de ennyi a negatívum, amit én gondolok. ISTENI JÁTÉK, EGYSZERŰEN FANTASZTIKUS. LEHENGERLŐ, BÁMULATOS, HIHETETLEN ÉLVEZETES. Az a tény, hogy 2014-ben már ilyen szinten alkotnak ezek az alkotók,ilyen játékok jönnek ki, ámulatba ejtő. Párhuzamosan nyomom a Metro-t, a Black Flaget, a Ghost-ot, jön majd ezekről is vélemény. Egy szó, mint száz. Alkotói oldalról is, játékos oldalról is, erről a produktumról én csak szuperlatívuszokban tudok beszélni. És mivel az összes Batmen-el játszottam, no meg az adott évben kijövő játékok 90%-val - megjegyzem, ez eddig számomra a legpazarabb. De mindegyik jó volt. Üdvözlet!
123.
sTK_#TigeR
nekem van egy ojan problemam h ker egy dll. fajlt ami nem letezik...tud valaki valami megoldast?lore is kosz!! :D
122.
sebtapasz
szerintem is minimum 8.5!
119.
crashpipi
A játékok 99%-a "egyszerjátszós". Max 2-3 év múlva kerül nálam elő 1-1, ha már elfelejtettem a javát. A Batman-ek előkerülnek még! Mindegyik. :)
118.
Ghost26Dave
Nem nem :D
117.
KőbányaKispest
Annyira egyszer játszhatós, hogy 10 perc után kiléptem a faszba
116.
Ghost26Dave
Nem nem :D
115.
h.jozsa
Reálisnaknérzem a pontszámot,de lehet hogy én még ennyit sem adtam volna nekipedig nagyon szeretem az első két részt,dzerintem összecsapot munka mindenképpen figyeltek rá hogy a legminimálisabb pénzből és munkából valami elfogadhatot hozanak ki,az is lett elfogadható,de semmi több!!!

A grafika hát mit mondjak a the last of us után minden szar!!!...tehát ezt nem róhatom vele,kicsit dolgozhattak volna még vele,a ps3 még bírná...ugye az elöbbi név ezt igazolja


Tehát egyszerjátszhatós lett a játék......SAJNOS
114.
Macifasz
#113: Te miről beszélzs, Joker zseniális benne! A három rész alatt, most a lett a legjobb és a legbetegebb a Joker. Meg eleve, egy Batman Origins sztoriból ha valaki nem hiányozhat, az pont a Joker. Még is csak ő az egyik legnagyobb és leglegendásabb ellenfele. Ez a játék miatta működött igazán, ha ő nincs, a sztori se működött volna ennyire.
113.
gyermeklancfuresz
Végignyomtam, vannak jó és rossz pontjai. A sztori szerintem nem egy nagy csavar, láttuk ezt már az Arkham City-ben is (szerintem az volt a legjobb rész eddig, minden szempontból), a szinkronok rendben vannak Conroy meg Hamill nélkül is, de azért ez mennyivel jobb játék lehetett volna szerintem, ha nincs benne ez a zöldhajú vigyorgó idióta, legfeljebb csak egy hosszabb mellékküldetésig. Bane félelmetes volt, Deathstroke szintén, csak korai. A nyomozás, meg a vallatás része tetszett, ahogy a morcosabb, nyersebb főhős is, a korrupt zsaruk, meg a különböző harcok a felbérelt bérgyilkosokkal, de még ígyis kicsit eluntam a végére. Iparosmunka, de a rendesebb fajtából.
112.
crashpipi
#111 Én már csak annak örülnék. Más különben marad a pc megint. :( Ezt is pc-re vettem már inkább a látvány miatt, mint pl. a FC3-at, a TR-t, a Bio infinite-et vagy a Cry3-at, de már jöhetne a PS4, mert gyűlölök a 24-es monitor előtt kuporogva gémelni, a nappaliba meg lusta vagyok állandóan költöztetni az egész budit. :S
111.
Ghost26Dave
Az nem is baj :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...