Friss Call of Duty: World at War látnivalók

Link másolása
Hat új kép jelent meg a Treyarch által fejlesztett Call of Duty: World at War-ból, mely a Modern Warfare kitérője után ismét a második világháborúba kalauzol el.
Hat új kép jelent meg a Treyarch által fejlesztett Call of Duty: World at War-ból, mely a Modern Warfare kitérője után ismét a második világháborúba kalauzol el.

Nemrég hallhattunk a játékról az E3-on, és megtudhattuk, hogy Kiefer Sutherland a hangját adja majd az egyik karakternek a játékban, ám hogy melyiknek, azt még nem árulták el. A készitők azt viszont elmondták, hogy nem kap DirectX 10-es támogatást a játék, mivel egyenlő látványt szeretnének elérni minden platformon, és mert a DirectX 10-et még nem lehet megfelelően a konzolokra portolni. Habár nem zárták ki hogy a játék megjelenése után egy DX10-es patch-et is kiadnak, ha a játékosok ezt szeretnék.

Ugrás a galériához

A játékban amúgy két kampány lesz: egy amerikai, ahol a japánok ellen harcolhatunk, és egy orosz, ami a háború vége felé játszódik. Hasonlóan a COD: Modern Warfare-hez,a World at War dobozfotóját is a játékosok szavazhatják majd meg. A játék Amerikában november 11-én jelenik meg PC-re, Xbox360-ra, PS3-ra, Nintendo DS-re, és a Wii-re. Az európai megjelenés szintén novemberre van kitűzve.

Érdekel az új Call of Duty?
Olvasd el premier előzetesünket!
36.
36.
laci126
Inkabb magyarok oljenek ruszkikat!!! :)
35.
35.
Dcrysis02
37:Hát nemtudom.Ha tényleg magyarokat kéne ölni akkor akármilyen jó lenne a játék rossz szájizt hagyna.
34.
34.
laci126
mar alig varom, hogy kijojjon.
33.
33.
torolaci
igaz az orosz kampány az a ruszkik európai ellentámadását takarja a nácik ellen? érdekes lenne 1 közép-erópai pálya. esetleg kárpát medence:D bár akkor magyarokat kén ölni:S
32.
32.
arnenal
Most mégse lesz PS 2- re a Cod5. Na ne.

31.
31.
skiz0
Bírom ezt az okoskodást... :D

Kár, hogy nem létezik "Proprietary engine"...illetve igen, de az nem maga az engine neve. Nem is tudom honnan sikerült ilyen hülyeséget összeszedni, már bocsi :D Maga az, hogy "proprietary" egy angol szó, és annyit tesz, hogy SAJÁT, TULAJDONOSI - a mi esetünkben ez annyit tesz, hogy az IW által fejlesztett saját engine, de még neve sincsen.

És még annyit, hogy Well-nek igaza van: a CoD és CoD: UO egy az egyben Q3 enginet használt, míg a CoD2-től felfele egy saját engine van használóban, melynek nagyonis jelentős alapja a Quake 3 engine. Nem véletlen, hogy pl. a CoD4 relatíve szép grafikán fut stabil 60 fps-sel akár egy gyengébb masinán is. Szóval az endzsájnosdiról ennyit ;)
30.
30.
Dentis 360
Mozgás közben úgyis szebb lesz,ráadásul jól is fog futni mindenkinél mert a négyel sem voltak gondok
29.
29.
csery8
2008.Nov.20 még kicsit messze van :(
28.
28.
Dcrysis02
30:?? Milyen Quake engine? A Proprietary engine-t használja a World At War mint a Modern Warfare.A Quake 3 engine azt Quake 3 arena-nak hivják.....És a Call Of Duty és a United Offensive van felsorolva a Proprietary licensz alatt igy vélhetően már a COD2-től nem teljesen arra épül.
27.
27.
ACDC 4ever
A 2. kép engem vhogy a cod 2-es orosz térre emlékeztet
26.
26.
Well
A graf az biztos hogy jó, de mivel az engine quake 3 enginére éül ezért maradnak a falon átlógások, nem a fegyverből, hanem a fejből jön ki a golyó stb...remélem a többi cod nem ezzel fog kijönni
25.
25.
korirchun
ja bocs hülyevagyok most vettem észre a reichstagos képet(remélem így kell írni:D)
24.
24.
korirchun
az orosz kampányt nem értem, most orosz vs náci lesz, vagy az oroszok európai hódítása?
23.
23.
Nagyi06
ez a grafika nagyon förtelmes :S
22.
22.
Metal fiú
21.
21.
Dcrysis02
Amerikában van 11-re.Európában csak simán novemberrre van kiirva.Pár napot késik vagy max egy hetet ahogy szokott.(Ha persze nem tolják el a megjelenést)
19.
19.
Micro Face
november 11+ 1 hónap késés
19.
19.
watto
rombolható környezet?
18.
18.
Metal fiú
17.
17.
torppapa5
Leginkább a multira vagyok kiváncsi. Már várom.
15.
15.
suti_88
pedig a mohpa nagyon jó játék sztm, a lángszorón és a kinzáson kivűl nem hinném hogy sok játékmenetbeli különbség lenne..hisz ott is a bokorból törtek ránk, ott lehetett irányitan ia csapatot, nehéz is volt a játék sztem eléggé, hullának is álcázta magát a hülye japó majd hirtelen felpattant, szal miről van szó? jó, msot lesz lángszorózás...biztos élvezetes, lesz szép graf, meg megint lesz iylen arcade jellegű ujraéledés, mert a mohpa rendszere az nagyon realisztikus volt anno a felcserrel....szal nem kell bántani a mohpát, jó cucc
15.
15.
Vincenzo
Nem tudni hogy mikortól és hol lehet majd szavazni a borítóképre?
14.
14.
Well
kitérdekel a HoHPA, nem is játszottam vele, akit nem érdekel nem játszik vele...
13.
13.
Dcrysis02
13:Nem biztos hagy arra értik.Láttad mikor kinozták a katonát nem?A japán tábornok egy csikket nyomott el a katona arcán,majd elvágta a torkát.A japánok a háborúban inkább érzelmileg,és pszihikailag kinozták a katonákat.Progagandákat csináltak,arra ösztönözték a katonákat hogy menjenek vissza az asszonyaikhoz,biztos magányosak,hogy legyenek hazaárulók...lehet ezeket fogják a játékba rakni.
12.
12.
suti_88
azt mondták hogy ez lesz minden idők legfélelmetesebb háboús fps-e...majd kiváncis leszek mennyi leszakadó lábat meg fejet látok benne, hány gránát miatt hever majd a földön ulyan sérrült, aki saját kezeivel fogja a kilógó beleit....mennyire fog spriccelni a vér, és vahon a gránát vagy akna okoz-e roncsolódást társainkban avagy ellenfeleinkben

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...