Hiába tűnik ugyanolyannak egy-egy játék PS3-as és X360-as változata, gyakran érződik a végtermék minőségén, hogy melyik platformra koncentráltak a fejlesztők.
Hiába tűnik látszólag ugyanolyannak egy-egy játék PS3-as és X360-as változata, gyakran érződik a végtermék minőségén, hogy melyik platformra koncentráltak a fejlesztők.
Újabban a Bayonetta félresikerült PS3-as verzióján szokás felháborodni, de átnézve az eddigi játékfelhozatalt, bőven akad olyan cím, ahol érződik a fejlesztők hanyagsága. Azonban ha minden jól megy, a problémásabbnak tartott PS3 rajongóinak a Castlevania: Lords of Shadow miatt már nem kell aggódniuk: a játék producere szerint a fejlesztésnél a Sony gépe a fő platform, ettől függetlenül persze a két verzió remélhetőleg megegyezik majd PS3-on és X360-on. A producer egyébként azt is elárulta, hogy az új Castlevania kizárólag rögzített kameraállást kínál majd, állítása szerint ugyanis így sokkal filmszerűbbé tehetők az egyes akciójelenetek.
de ahogy látom ez egy olyasmi stuff lehet mint a DMC sorozat, nem?
Ezt a szar dumát,a régi PS2-eg gamékba volt rögzített kamera,nem azt mondom hogy szar,de egy 2010-es Conami játéktól többet várni!Aztán lehet hogy beszarás jó lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.