Halo Reach: inkább az eredeti Halo hangulata a cél

  • Írta: InGen
  • 2010. február 18.
  • Hír
Link másolása
A Bungie szerint a Halo: Reach nem a Halo 3-hoz, vagy az ODST-hez fog hasonlítani, sokkal inkább a Combat Evolved hangulatának újraértelmezése a cél.
Brian Jarrard, a Bungie közösségi igazgatója elmondta, az ODST azért nem volt akkora hatalmas átütő siker, mint a Halo 3, mert egy kísérletezős, a korábbi Halo-címek hangulatától jelentősen eltérő játék volt. Jarrad úgy véli, nem volt hiba kicsit eltérni a szokásostól, de a Halo: Reach esetében inkább visszafelé néznek.

 
"Visszatértünk az eredeti Halo: Combat Evolvedhez, mint legfőképpen követendő példa, s megpróbáljuk úra előhozni annak varázsát" -nyilatkozta. Habár az előzetesek szerint a Reach lesz a legsötétebb, legkomorabb játék a sorozatban, ötvözni ezt az eredeti Xbox legnagyobb húzónevének számító Halo hangulatával, csak jót jelenthet. Egyedül Master Chief fog hiányozni.
19.
19.
Petyka
Bocsi, de az efféle "ultimate argument"-ekre sosem tudtam mit válaszolni :D

Kábé mintha azt mondanám, hogy mondhatsz te akármit, akkor is nekem van igazam :D
18.
18.
Pukhi-zik
#17:



jaja benned lehet, mert pár millió emberke nem érzi annak. vedd már észre magad.. és vedd le a szemellenzőt

részemről a téma off.
17.
17.
Petyka
Érdekes, egy RtCW-ben vagy egy XIII-ban sokkal "több az inger", izgalmasak, jó játszani velük, ennyi idő távlatából is. De persze biztos bennem van a hiba, mert a halál unalmas Halo-t halál unalmasnak tartom :)
16.
16.
Pukhi-zik
#15: Te meg semit sem értesz ez nyilvánvaló. Felesleges olyanrol beszélned amit nem éltél meg.

De az, h valaki a Halo1 et unalmasozza az vicc. (ja igen, ha ma játsza lehet. ma már kevés az inger benne. - csak ezt megérteni olyan nehez sokaknak..)
15.
15.
Petyka
Te meg a tipikus hozzászólás "megnemértő" ember vagy :)



"Halo "univerzum" hangulata és története tényleg jó... lenne" ... és ide jön a DE, amit leírtam, és azon sajnos nem segít sem a grafika, se semmi. Szerintem 2001-ben sem fostam volna magam alá a gyönyörtől, grafika ide vagy oda, ha a játékmenet ilyen veszettül unalmas. Ahogy a Crysis-tól sem fostam magam alá, pedig nemrégiben az volt a "csúcs", ahogy annak idején a Halo volt - állítólag.
14.
14.
Pukhi-zik
#13: Annyit a grafról, h a pc legjobb grafikaja a halo1 mellett nevetseges volt. kb 2 generacio valasztotta el öket és ez jó sokáig igy volt. Na az az mit at kellett volna , h élj. Asszem mindenki neveben beszelhetek, h akkor az letarolta mindenki agyát és szemét. De ezt te már soha nem fogod megtudni és megérteni sem.
13.
13.
Pukhi-zik
#12: látom elvárod egy jópár éves játéktól, h földbe döngöljön.. Ehhez is tehetség kell.. Tipikus halo 'megnemértő'

Ember, amikor kijött a halo, minden ami egy fpsben jó lehet abban a legjobb volt. Grafika ' intelligencia,dimamizmus, járművek, zene stbs stb. (ebböl kiemelnél a grafikat ami nagoyn sokat adott a filinghez - ami ma már nem jön át)

Aki erről lemaradt az nem tudja már soha meg , milyen az igazi halo hangulat.



Miért nem lehet ezt felfogni? És miért várják el az utólag játszók, h felejthetetlen legyen??
12.
12.
Petyka
Nos, én tavaly toltam végig a Combat Evolved-et, idén januárban meg a Halo 2-t (PC-n mindkettőt), de őszintén szólva, nem értem minek vagytok odáig, és minek ez a hype... Halo "univerzum" hangulata és története tényleg jó... lenne, ha nem vágná haza az egészet a borzalmasan monoton játékmenet... Hen-hent-hent az egyhangú, unalmas, pofátlanul sűrűn ismétlődő pályarészekkel...
11.
11.
Pukhi-zik
"#8: Fura de a régi játékoknak nem volt túl szép a grafikájuk a hangulatuk viszont óriási volt"



a Halo 1 a jatektörtenelem egyik leszebb grafikajaval jött ki. na mindegy..
10.
10.
Jocilus
Most pont a Halo 1-et nyomom szóval nekem ez a hangulat még frissen megvan. :)
9.
9.
Pukhi-zik
Nagyon helyes. Halo 1 érzest akarok, ismereten, nagy világgal..
8.
8.
Slik
Fura de a régi játékoknak nem volt túl szép a grafikájuk a hangulatuk viszont óriási volt... Most ez megfordult :S
7.
7.
bzsp
jó lesz, jó lesz, de rem annyira nem fog elütni a H3-tól
6.
6.
MadDragon
Az ODST tudtommal azért se lett sikeres, mert minimális plusz tartalmat hozott(rövid single, egy új játékmód) és közbe teljes áru játékként adták.
4.
4.
Daigoro
Hát az NFS EA termék, és az EA mostanság már csak a mennyiségre megy... szerintem, ezért nem nagyon csípem az EAt, a Red Alertet szépen feltámasztották, de vannak dolgok amit egyre jobban elbasznak.
2.
2.
Batri
#1: az ODST csak egy nagyobb kiegészitő volt... ezt már régóta fejlesztik...
2.
2.
wildláma
#1: ja a codért én is aggódom, de a listára odafér a Guitar Hero is, a 3. rész óta nincs normális csak a "béna" bandák, meg a béna zenék, amiket dúdolni se lehet.



Ha azt nézzük akkor gyakorlatilag a Halo 3 után ez jött ki, az ODST egy kiegészítőnek számít, a Halo Wars pedig egy mellékjáték. Gyakorlatilag ez a 4. része (vagy kihagytam valamit?)



Egyébként jó hogy visszatérnek az eredetihez, az sokkal jobb volt, csak flood vagy miaszösz ne legyen, mert amikor azok megjelennek, akkor azt egy morális jobb horognak tekintem, ami padlóra küld. (magyarul elbassza a játékélményt.)
1.
1.
mnmn1
nem egy kicsit gyorsan jelennek meg az új részek?

ne úgy járjon ez meg a cod ahogy az NFS járt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...