Készül a következő Splinter Cell játék

  • Írta: InGen
  • 2010. május 25.
  • Hír
A Splinter Cell: Conviction folytatását máris fejlesztik, a project azonban átkerült az Assassin's Creed készítőihez, a Ubisoft Toronto stúdióhoz.
A Splinter Cell: Conviction folytatását már egy ideje készítik, a fejlesztés azonban átkerült Jade Raymond stúdiójához, az Assassin's Creed játékokért is felelős Ubisoft Torontóhoz.
Raymond, az Assassin's Creed játékok producere fogja irányítani az új játék fejlesztését, míg Alex Parizeau, a Splinter Cell korábbi producere szintén visszatér, ismét produceri minőségében. Jade Raymond elmondása szerint a stúdión belül teljesen átszervezik a csapatokat, és a legjobb, legtehetségesebb embereik fognak dolgozni Sam Fisher történetének folytatásán, illetve abban is reménykednek, hogy rengeteg külsős tehetség csatlakozik majd be hozzájuk az idők folyamán. A már meglévő technikai lehetőségeikben nagyon bíznak, s remélik, hogy a Conviction alapjaira építkezve valami ütőset tudnak majd alkotni.
26.
-T0ng-
Hát a Splinter Cell filmnek viszont nem vagyok híve. A film csak Sam Fisherrel lenne jó, de nekem a Splinter Cell a játékokkal kerek. Maga a játék is elég filmszerű élmény, pl. a Chaos Theory-ban Douglas Shetlanddel való végzetes találkozás, de ide lehetne írni a Conviction kávéházas részét(ahol mesterien kell taktikázni, ráadásul nincs is sok hely ahová menekülhetnél).
25.
K.G.
#24: Pontosan. Már normálon is elég 2-3 golyó és az ember halott. Taktikázni kell, nem pedig rohangálni. Számomra letehetetlen a játék és a tegnapi nap legjobb híre volt játékfronton, hogy jön a következő rész.

Kéne ebből is egy állat filmet forgatni.
24.
-T0ng-
#23: Látod én megpróbáltam, de nem megy:D



Nem értem miért hiszi mindenki, hogy ha van egy játéksorozat, annak minden elemének ugyanolyannak kell lennie az első résztől az utolsóig.

A Splinter Cell-ben a játékmechanizmus váltása logikusan következett a sztoriból. Ő már nem Halász Sámuel a besurranó, ő Samu aki bosszút akar állni a lányáért, és ha kell könyékig véres lesz. Ettől függetlenül a sztori megmaradt, egy ugyanolyan jó kémsztorinak.



Akinek a játék agyatlan lövölde volt, állítom hogy az az ember istenmódba játszotta végig egy száll gépfegyverrel. Én a játék során bármikor kerültem szoros gépfegyveres helyzetbe, kellő lopakodás és fedezékhasználat nélkül biztos halott voltam.

A taktikázás és az egyes kémkütyük kihasználása pedig itt jött elő a legjobban a sorozatban. Az ember rá van kényszerítve, hogy taktikázzon és ez jó.



A Grafikát illetően pedig tartom a véleményem.
23.
K.G.
Komolyan az a bajotok, hogy nem ugyan azt akarták eladni ötödször?
22.
Mathia$
#16: azért ez túlzás, nem egy agyatlan lövölde a játék. Ráadásul simán ki lehet tolni úgy hogy 90%ban ellopakodsz az ellenfelek mellett.
21.
Cootermain
#20: Nekem is jobban tetszett a DA grafikája, pedig ezt is maxon toltam, már ameddig elegem nem lett belőle. Conviction itt sem nyújt többet mint a régi SP-ek, ugyan az a toldozott-foltozott Unreal 2.5 motor ( úgy néz ki nincs pénz egy normális 3.0-as licencre ). Ráadásul Sam új feje irritáló lett :P
20.
-T0ng-
#12: Szép és jó hogy mit tud a Double Agent, de futtasd maxon a Convicitont, csinálj róla egy képet, és hasonlítsd össze a DA-val. Most játszom a DA-val és fényév a kettő, a Con javára. A DA elmosott grafikája, életlen texturái semmik, ráadásul nincs benne 1440x900.



A fütyülés nekem is hiányzott, a DA-ban rengeteget szórakoztam velexd
19.
Gamebr3ak3r
Nem erről volt szó évekkel ezelőtt.Teljesen más játékot kaptam mint vártam.Ez tényleg egy hagyományos fedezékrendszeres lövölde volt.Nem volt muszály csendben lopakodva gyilkolni.Tetszett nem mondom de én a splinter cellel akartam játszani nem egy akármivel.Na majd legközelebb.
17.
X-Master
Remélem ez a következő rész is olyan "hamar" megjelenik.
16.
Cootermain
#1: +1. Ez a Conviction egy vicc. Maximum a nevében hordozza hogy Splinter Cell, de sokkal inkább hasonlít a Gears of War-ra, agyatlan Rambó az egész. Már a Double Agent is könnyítve volt az előző részekhez képest, de ott továbbra is a lopakodáson volt a hangsúly, szabályosan büntetett a játék a gyilkolásért és a lebukásért. Ha ennyire Rambó játékot akarnak fejleszteni akkor fejlesszék, de ne SP néven. Ideje lenne visszaterelni a folyót az eredeti medrébe. Szvsz ez maximum azoknak tetszett akik nem tolták az előző részeket, egy nagy név meggyalázása volt. ( DA grafikája szerintem is szebb )
15.
Maxxer
#14: Naja, ez igen gagyi volt benne,semmi kihívás nemvolt így..:S

Meg megjelöltem a célpontot tökmindegy hogy ,falmögött lapultam vagy nem ,Sam felállt , áttlött az oszlopon és headshot..:S
13.
gogolbordello2
engem nem érdekelne az sem hogy ha ugyanilyen maradna,CSAK LEGYEN PS3-RA!!!!
13.
mephi
#1:

Fütyülés

Üvegdoblás

Automata célzás kivétele (halálom ez a kijelölöm a célpontokat, és Sam lelövi helyettem, én akarok játszani, és ne a program játsszon helyettem!)
12.
Maxxer
#10: Hátte elvagy tévedve, Double Agen-t százszor szebbvolt,mint a mostani rész...

1280 high minden ,2x.-es AA ,és 2x.-es MsAA
11.
Mathia$
Valszeg megint változáson esik át a sorozat, remélem nem lesz rossz hatással rá.

10.
-T0ng-
#1: Azért a Double Agent grafikája, minden ma már csak nem jó. Ha nem volt szép a Conviction grafikája nálad, akkor Minimumon toltad.



Abban viszont egyetértek, hogy több régi játékmenetbeli elem kell. Oké, hogy ez most egy vérengzős bosszúsztori volt, és hogy sok újitás van benne ami nagyon pöpec, de ezeket lehetne keverni a régi lopakodással és behatolós kémkedéssel és bumm kész az ütős alap.



Amit én nagyon várok, hogy végre kiderüljön mi vagy ki az a M betűs szervezet, aki keverte a barna trutyit a convitionben:D
9.
rowley
#8: nemrég nyomtam ki a chaos theoryt.. amikor megjelent nem volt elég jó gépem hozzá, most meg felüdítő hatást keltett bennem jó öreg lopakodós, embereket hőérzékelős nézetbenl hátulról kiiktatós kis gamma..:D
4.
rowley
#1: magyarul legyen Splinter Cell a Splinter Cell... :D
2.
Netsu
Szerintem jobban tennék,ha visszatérnének a klasszikus Splinter Cell játékmenethez..Nem mondom,jó játék a Conviction,de nekem sokkal jobban bejött a sunyulás,mint az,hogy rá legyek kényszerítve arra,hogy Mark & Execute-oljak minden sarkon.. :/
1.
Maxxer
Ütöst kellene alkotni?? Hát akkor pár ötlet:

Hullacipelés

Több lopakodást

Legalább Double Agent Grafika ,mert ez messzevolt tőle.

hosszabb játékmenet

Zártörést hozzák vissza

Gépeken újra lehessen ,leveleket olvasgatni

Több kütyüvel kapcsolatos feladat.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...