A legtöbben szeretnének nyilvánvaló párhuzamot találni a 2K Czech fenomenálisnak ígérkező játéka és a GTA-sorozat között, de teljesen más lesz a Mafia 2.
A legtöbben szeretnének nyilvánvaló párhuzamot találni a 2K Czech fenomenálisnak ígérkező játéka és a GTA-sorozat között, de teljesen más lesz a Mafia 2.
"Számunkra a szabadság nem a legfontosabb tényező, amit a játékos számára kínálunk." - mondta Janek Kolar a játék producere nemrégiben a CVG-nek adott interjújában. "Mi alapvetően egy kicsit próbáljuk korlátozni a szabadságot, hogy még nagyszerűbb élményhez juttassunk mindenkit."
A hangsúly a párbeszéden és a moziélményen lesz, de figyelembe véve az egyéb játékok spektrumát, Kolar úgy érzi a Mafia 2 "teljesen más oldalon" mozog, mint a GTA. És az összehasonlítást másutt érzi jogosnak:
"Például az Alan Wake igazán narratív címnek bizonyult, ahol a történetnek rendkívül fontos szerepe van. De az Uncharted 2 is jó példa erre nézve."
A 2K nemzetközi producere, Alex Cox is egyetért Kolar szavaival: "Az Alan Wake hihetetlen atmoszférát teremtett, ebből látszik, hogy nem kell nyitott világban lenned, ahhoz, hogy elveszve érezd magad az erdőben, ahol bárhonnan rád ronthatnak."
"Ez az élmény fontosabb, mint az, hogy 5-6 különböző erdőben kóvályoghatsz a térképen, mindenféle ütem nélkül."
"Mindez alapvetően elméleti megközelítés" - folytatja Kolar - "A legfontosabb a játékmenet és a kihívás, a másik szempont a narratíva. Egy csomó ember veszekszik azon, hogy melyik a legfontosabb. A Mafia 2 inkább a történetmesélésre összpontosít, de ez nem jelenti azt, hogy a jövő játékainál is ez lesz a tendencia."
A Mafia 2-ről pár napja kiderült, hogy kizárólag a PC-s verzió fogja támogatni a 3D-s megjelenítést.
"Számunkra a szabadság nem a legfontosabb tényező, amit a játékos számára kínálunk." - mondta Janek Kolar a játék producere nemrégiben a CVG-nek adott interjújában. "Mi alapvetően egy kicsit próbáljuk korlátozni a szabadságot, hogy még nagyszerűbb élményhez juttassunk mindenkit."
A hangsúly a párbeszéden és a moziélményen lesz, de figyelembe véve az egyéb játékok spektrumát, Kolar úgy érzi a Mafia 2 "teljesen más oldalon" mozog, mint a GTA. És az összehasonlítást másutt érzi jogosnak:
"Például az Alan Wake igazán narratív címnek bizonyult, ahol a történetnek rendkívül fontos szerepe van. De az Uncharted 2 is jó példa erre nézve."
A 2K nemzetközi producere, Alex Cox is egyetért Kolar szavaival: "Az Alan Wake hihetetlen atmoszférát teremtett, ebből látszik, hogy nem kell nyitott világban lenned, ahhoz, hogy elveszve érezd magad az erdőben, ahol bárhonnan rád ronthatnak."
"Ez az élmény fontosabb, mint az, hogy 5-6 különböző erdőben kóvályoghatsz a térképen, mindenféle ütem nélkül."
"Mindez alapvetően elméleti megközelítés" - folytatja Kolar - "A legfontosabb a játékmenet és a kihívás, a másik szempont a narratíva. Egy csomó ember veszekszik azon, hogy melyik a legfontosabb. A Mafia 2 inkább a történetmesélésre összpontosít, de ez nem jelenti azt, hogy a jövő játékainál is ez lesz a tendencia."
A Mafia 2-ről pár napja kiderült, hogy kizárólag a PC-s verzió fogja támogatni a 3D-s megjelenítést.
Szerintem felépítésre tényleg olyan lesz, mint az 1. és akkor jól járunk, akinek nem elég a sztori mód, lesz még free ride is gondolom. De, ha olyan jó lesz a történet és a hangulat, mint az 1.-ben, illetve erre még rátesz egy lapáttal az igényes, részletgazdag grafika, akkor nagyon esélyes az év játéka címre, bár jönnek még erős játékok az évben.
Hogy jó játék lesz az tuti, lehet látni a sok gameplay videóból, trailerből, csak bírjuk kivárni azt a 1,5 hónapot! :)
Johetne mar vegre, de messze van meg az Osz eleje ! :P
De gondolom elégsok házba belehet majd jutni és ezzel kompenzálják a kis teret
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.