Így készülnek a Mortal Kombat kivégzések

  • Írta: InGen
  • 2011. február 16.
  • Érdekesség
Link másolása
Azt hiszem, a "kreatív munka" kifejezés egy kicsit más szintjéről beszélünk, amikor arról van szó, hogy a készítők miképpen állnak elő a Mortal Kombatban látható abszolút brutális és abszolút beteg kivégzésekkel. Valószínűleg Ed Boon és brigádja nem teljesen épelméjű társaság.

A Netherrealm művészeti vezetője, Steve Beran, beszélt arról, hogyan alakulnak ki a játékban látható kivégzések, s persze ahogy azt elvárnánk, kreatív csapatmunkáról van szó. Először is kell egy alapötlet Ed Boon mestertől vagy a többi designertől, s ha az megvan, addig kalapálják a dolgot, amíg bele nem fér a játékba.


"Gyakorlatilag több órára bezárkóznak egy szobába, és lefektetik az ötleteiket. Ahogy összeülnek, és megvan az első bátor jelentkező, aki megosztja az újabb undorító és beteg ötletét arra nézve, hogy az egyik játékos hogyan végezhesse ki a másikat, máris elindul a munka."

Beran szerint a csapat számos helyről szerez inspirációt: régi horrorfilmekből, brutális gyilkossági hírekből, és a saját rémálmaikból is - amiből, gondolom, tetemes mennyiségű lehet, ha az ember nap mint nap egy Mortal Kombat játékon dolgozik.

Ha megvan az alapötlet, akkor a srácok kikérik egymás véleményét róla, s néha még el is mutogatják az egész mozdulatsort csak azért, hogy meggyőzzék egymást arról, mennyire frankón mutatna a dolog a játékban. Ha pedig tényleg látnak benne fantáziát, akkor először egy storyboardot rajzolnak a kivégzésről, majd jöhet a motion capture.

10.
10.
SolidSnakeHUN
#9: értelmes,rendes verekedőd játék?hát nem tom.edig akár hány embert kérdeztem hogy mit szeret a Mortal-ban valahogy 99 százalékban a kivégzésekeb élvezkedtek.próbálkoztam párral én is, de valahogy nagyon nem jött át(köszönet Péli Barnának ezért a mondatért hehe) ha RENDESsen akarok bunyozni egy gémben akor csak egy valami jöhet szóba, a király,TEKKEN. ha két kezem lenne se tudnám megszámolni hány fajta harcművészeti stilus van benne a már ikonikus karakterekröl nem is beszélve.egy játék mind felett,egy mely a sötétbe zár,egy a TEKKEN.(bocs motál fanok)
9.
9.
Irasalgor
Na ez legalább értelmes rendes verekedős játék, nem úgy mint ezek az újak mint a Blazblue (az se új, de manapság), vagy a Street Fighter...csakis a Mortal :D
8.
8.
M3rcy
Egyszer én is kitaláltam egy fatality-t: Scorpion karddal az ellenre üt és a lapjával megüti annak mellkasát, amitől ugyan nem sérülne meg, viszont ő a kardot egy gyors mozdulattal felrántja, így leszedve a szerencsétlen arcát :P
7.
7.
Quent1n
Nekem az MK2 jött be leginkább, a konzolosok közül pedig a Shaolin Monks kár, hogy csak kipróbálni tudtam anno. De itt az idő egy PS3ra ez a játék büntet! :)
6.
6.
drip
#5: persze én is így gondolom mm amit az előbb leírtál...csak érted egy MK 4es grafikához képest ízért jó volt egy next gen MK-val játszani így az első órákba tetszett ...de aztán nézegettem fatalityket jobban elmélyültem benne és kiderült számomra is h szar ...
5.
5.
a mk vs dc szerintem egy fos volt. túl lassú volt, a karakterek lomhák - nem lehetett felvenni a ritmust (nekem legalábbis nem sikerült).
plusz egy vértelen, gyermeteg, hihetetlenül gagyi szemétnek találtam. a MK történelmének leg-legalja. a mk3 után csak esett a szinvonal.
egyébként én is nagyon birom a MK-t, és őszintén remélem hogy ez a játék végre jól fog sikerülni. mondjuk szerintem - a videókat látva, a karakterek még igy is túl sok felesleges mozgást végeznek. ez zavaró számomra, de bizom benne hogy legalább gyorsan fognak mozdulni, igy legalább a ritmusuk érezhető lesz.
remélhetőleg nagyon jó kis partyjáték lesz ebből :)
4.
4.
drip
Ez lehet az a játék ami miatt vehetek konzolt ... írtó nagy MK buzi vagyok,és anno a z MK vs DC nem hozott lázba bár kipróbáltam másnál és végülis tetszett ( tekintve,hogy az MK 4 volt az utolsó játék amivel utoljára játszottam ) de ez most nagyon megfogott
3.
3.
Netsu
Ezt így kéne csinálni minden fejlesztőnek. :)
1.
1.
futurenoise
H.R. Giger is azért kezdett el festeni, mert az orvos azt javasolta neki, hogy fesse le a rémálmait egyfajta terápiaként.
Itt is valami ilyesmi történhetett. :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...