GDC 2011: Jövő héten mutatkozik be a friss Unreal Engine 3

  • Írta: InGen
  • 2011. február 24.
  • Érdekesség
Link másolása
Azt hiszem, nem tévedek nagyot, ha azt mondom, hogy az Unreal Engine kétségtelenül ennek a generációnak a sztármotorja. S habár már évek óta a piacon van, menet közben annyi újdonság és fejlesztés került bele, hogy mind a mai napig versenyképes. Az Epic pedig még tovább ment.

Ugyanis most tudtuk meg, hogy a jövő hét kedden induló Game Developers Conference alkalmával a cég leleplezi az Unreal Engine 3-hoz készített friss fejlesztőeszközeit, és a motor egyéb, feljavított tulajdonságait. Ami azt jelenti, hogy az eddig is fantasztikus minőségre képes, és remek eszközökkel rendelkező motor még univerzálisabbá, még jobban használhatóvá válik.


Mike Capps, az Epic elnöke már nagyon izgatott: "Ez a technológiai demonstráció lélegzetelállító lesz. Arra emlékeztet, amikor először mutattuk meg az Unreal Engine 3-at a világnak, és mindenki el volt tőle ájulva. Olyan, mintha megismétlődne az első alkalom, amikor megláttuk, mire is képes a motor."

A GDC-n egyébként az Epic több fontosabb embere is képviselteti majd magát: ott lesz a két alapító, Geremy Mustard és Donals Mustard, a designnagyfőnök, Cliff Bleszinski, és a Gears-producer, Rod Fergusson.

19.
19.
Irasalgor
Amúgy a virtuális magok mire jók :$?
17.
17.
sowsminimal
Én úgy tudtam, hogy a Larrabee technológiára szerettek volna alapozni, és hogy már elkezdték a fejlesztéseket, csak úgy, mint ahogyan Carmack is ugyanezen elven programozza az IdTech 6-ot, bár még az 5-ösből is alig láthattunk valamit.
16.
16.
MictiaN
az i7 extreme edition pl 6 mag, ami hyper-threading-es, vagyis 12 magja van. 6 fizikai, 6 virtuális mag.
15.
15.
Shotgun Blues
14.
14.
sunstreaker
amugy meg nem kevesek, simán elbírnák
13.
13.
sunstreaker
már most is vannak 12 magos procik.. pl: intel core i7
12.
12.
Killerbee
#3: 4-eshez még kevesek a mostani procik. :)
11.
11.
K/G.
Azt hittem, hogy a Bulletstorm is a feljavított változatot használja már. De ezek szerint majd csak a Gearsel jön el közén játék formájában az új motor.
10.
10.
Mortis
Sokrétű és rengetegen dolgoznak vele. Szerintem a 4-es sorszámú maximálisan négy év múlva fog kopogtatni az ajtókon. Addig szerintem ez is megér még egy frissítést.
9.
9.
felegyi
#7: Nos a bulletstorm az én 2007-es gépemmel is vígan pörög... ergo ha abban a korban fog megjelenni amikor már 12 magos procik lesznek, esélytelennek látom hogy annyit is fognak enni... még most is alig van játék ami többet használ mint 2 mag...
8.
8.
dzsiádzsó
#5: Arról ne is beszéljünk hogy a fő platform a konzol, szóval amíg ez a generáció fut tuti nem lesz 4-s ;)
7.
7.
falselight
mintha azt olvastam volna, hogy majd a 12 magos procik korában fog jönni a 4-es.
6.
6.
adam222
várom szeretettel :) amit most használok azzal lett vmi mert beimportálok egy mesh-t és ingame nem akarja megjeleníteni őket :s
5.
5.
daenath
#3: Boven van meg potencial a UE 3-ban is, minek kapkodjak el a 4-est. Arrol nem is beszelve hogy nem mindenki rendelkezik HighEnd konfiguracioval, es valjuk be egy 4-es UE biztos nem annyit kerne mint a jelenlegi motor, igy jo ez, es nem a grafika a minden egy jateknal, meglatasom szerint, de mindenkinel mas a lenyeg.
4.
4.
sowsminimal
#2: az enginet folyamatosan foltozgatják, szinte minden évben jön ki valami nagyobb változtatás, és ne feledjük el, hogy ezek az ingyenes UDK (Unreal Development Kit) miatt is vannak.
3.
3.
sowsminimal
Hirtelen megdobbant a szívem, hogy az Unreal Engine 4-et, de utána sajna megláttam, hogy még mindig a 3-as számozásnál tartanak...
De azért érdeklődéssel várom én is!
2.
2.
futurenoise
Na de van már 1 engine bemutató, ráadásul tavalyról. Vagy ez valami más?
http://www.youtube.com/watch?v=MGf0oGGGQqQ&feature=fvst
1.
1.
shooter1234
Hát én nem voltam elájulva az első alkalomtól, de tény, hogy a mai motorok közt a kedvencem. Elég jó a fizikája és a grafikája azoknak a játékoknak, amelyek ezt használják, és viszonylag kicsi a gépigény is. Persze vágom hogy a fizika minőségénél egyébriverok is szerepet játszanak (pölö: physX)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...