Dragon Age 2 extranagy textúrákkal

  • Írta: InGen
  • 2011. március 8.
  • Hír
Link másolása
Sokan kritizálták az első Dragon Age epizódot a grafikája miatt, ami talán nem is meglepő, hiszen vagy fél évtizeden keresztül készült a cucc. A folytatás fejlesztése során a grafikus motor feltápolása volt az egyik legfontosabb feladat, a PC-s játékosok ráadásul külön örülhetnek.

Habár a Dragon Age nem nézett ki valami jól konzolokon, PC-n azért nem volt vele semmi különösebb probléma. A Bioware azonban annyira a szívére vette a grafikát ért kritikákat, hogy a folytatással rendesen oda szeretnének tenni. Ennek az első jele, hogy az anyag most már nagyjából egyforma minőségi szintet hoz az újgenerációs konzolokon és a PC-n, de van még tovább is.


A PC-s játékosoknak ugyanis lehetősége van letölteni egy nagyfelbontású textúrákat tartalmazó csomagot, melyet aztán rá lehet telepíteni a játékra, majd aktiválni a menüből. A pakkot a Bioware Social Networkön keresztül lehet beszerezni, és 1 GB helyet foglal.

Mindez nagyon jól hangzik, de vigyázat! Amennyiben egy kavéfőzőt vagy mikrosütőt használsz számítógépnek, egy kicsit döcögni fog a téma. A Bioware konkrétan 1024 MB memóriával ellátott videokártyát és DirectX 11-et javasol a megfelelő teljesítmény és látvány eléréséhez.

24.
24.
bernyi
Hát bizony elkél itt az extra texture pack, meg még több is, de nem merem feltenni, mert még így is szaggat ez a rondaság. (játékmenetről nem nyilatkozom, mert még nem próbáltam ki)
23.
23.
bitbandita
#11: Na, kipróbáltam és pozitívan csalódtam, a teljes játék már nem szaggatott dx11-ben. Viszont a telepítés előtt fölraktam az új nvidia beta drivert, ezért azt nem tudom megmondani, hogy ennek köszönhetően, vagy a teljes játék jobb optimalizálásának köszönhető a teljesítmény javulása, de nem is számít, a lényeg, hogy így már minden ok.
22.
22.
batnor
Azért hogy egyesek tisztában legyen egy két dologgal a pakk terén mert a hír nem tartalmazza, idézet máshonnan:
"Ezt a mód nem teljesen a Bioware érdeme. Ők készítették el, de az AMD rendelte meg. Éppen ezért nincs benne az eredeti csomagban, mert megváltozott volna az ajánlott gépigény, ami nem volt a Bioware érdeke. Aki akarja letöltheti, de nem kötelező.
A DX11-es mód teljesen más rendert használ, mint a DX9-es. A DX9-et a Bioware csinálta, míg a DX11-es kódot az AMD írta meg és adta le. Számos változás történt a felületen, amihez hozzá kellett igazítani a textúradizájnt is. Ezért megy csak a DX11-es módban az új textúrapakk. Ehhez készítették el. Természetesen alkalmazható a DX9-hez is, csak senki sem tesztelte, hogy jó lesz-e az eredmény."
21.
21.
tiazgriff
Őszintén szólva leszedtem én is ezt a HD textures packot de nem sok különbséget veszek észre 1680x1050-en játszok, minden maxon, esküszöm az Originsnek szebb volt a grafikája :D letekintve a Depth of Field-et az egész jó.
20.
20.
JoHnNiEE
Vélemény:
Picit idegesítőek a semmiből elugró ellenfelek :/ a 40 méterről autósebességgel rám chargeoloak, elég gyorsan nameg furán szedik a lábukat....
Sok lett a játékban a copy+paste random terület, 5-6 városi küldetéshez képesek voltak betenni ugyanazt a "dungeont" hasonló típusú feladattal. (Öld le a kupac rosszfiút, meg a fééélelmetes vezéérük!)
Picit lustaság és kiforratlanság szagot érzek, ámbár még csak 10 óra van beleölve :/
19.
19.
Vopesz
Off: Akit érdekel hd-ben az új unreal 3 engine (nem kamerás)
http://www.ign.com/videos/2011/03/08/see-the-next-generation-of-video-games-in-action?show=HD
18.
18.
Dentis 360
#17: Az EA account-ommal nekem sincs baj,csak a Cerberus nem él és így nem tudok hozzá jutni az ingyenes DLC-khez....:(
17.
17.
Berencsit
#7: hm... érdekes, nekem minden normális, csak dlc-ket nem lehet vásárolni... :S
16.
16.
MangaBoyKing
Egyébként tény hogy a látvány világ nem tul szép,várom a Mass Effect 3-at bár én nem játszottam az 1-el sem ebböl a játékbol mert elég uncsi volt az is akár ez de majd kiderül hátha magyaritás után .
15.
15.
MangaBoyKing
Én nem tudom mit izéltek nekem egy 4870-em van 4 gb memo meg egy 3 ghz cor2duo és röhögve megy 1680-ban fullon.
14.
14.
adikas
Ln most kezdtem,de nem is folytatom a magyarításig és szerintem nagyon jó lesz majd kiderül.Tetszik,hogy az elején már egyből vissza kell verni egy nagy sereget.
11.
11.
bitbandita
Azért ez így nagyon óvatosan van megfogalmazva. A demó dx11-ben élvezhetetlenül szaggatott - 4mag corei5, 4Gb DDR3, 1Gb Gtx 465 mellett... de még1x: a demó. Remélem a teljes játék optimalizáltabb lesz, esetleg egy új driver segít majd, mert eddig ezen a kinfigon röccenésmentesen futott minden maxra rakott beállítások mellett.
10.
10.
ezen hír hallatán szöget ütött a fejemben, hogy atomreaktorrá kell fejlesztenem a gépemet... :)
9.
9.
Dentis 360
#8: Köszi az infót.Hát ez fura:S De akkor majd talán...
8.
8.
LiMiT
#7: Igen. Ha jól emlékszek megszűntette, ha nem is végérvényesen. Gondolom a ME3 megjelenésekor újra lesz, de javítsatok ki ha tévedek.
7.
7.
Dentis 360
Bocsi az offért,de: a BioWare beszüntette a Cerberus Networköt?Olvastam vmi hasonlót a Dragon Age-nél is kapcsolatban,de ez fura.Hétvégén megvettem a Mass Effect 2-tő PC-re és hiába adtam meg a kulcsot neki,nem akar csatlakozni a Network-re.Valakinek valami hasonló?
6.
6.
JoHnNiEE
nem rossz gamma, habár eddig a story nagyon nem fogott meg :)
3.
3.
Netsu
#1: Csak a nagy felbontású textúrákhoz.
1.
1.
vesszoman
A nagyfelbontásu textúrákhoz vagy alap játékhoz kell a 1024-es mem és Directx11?
Bocs ha hüjeséget kérdeztem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...