Hozd ki a maximumot a PC-s Crysis 2-ből!

  • Írta: zoenn
  • 2011. március 24.
  • Érdekesség
Link másolása
Azok számára, akik imádnak kísérletezgetésekbe fogni, itt lenne egy kis esti elfoglaltság. Arra mérget vehetünk, hogy alapesetben a Crytek nem köti az orrunkra, hogy mit is tud a CryEngine 3 valójában, ám néhány konzolparancs segítségével olyan látványjavítókat érhetünk el, amiről nem is álmodnánk.

Ha szeretnétek egy kicsit játszani a PC-s Crysis 2 grafikai beállításaival, nosza, itt a lehetőség! A programban alapból felkínált lehetőségek csupán a töredékei annak, amire a játék képes - az alábbi konzolparancsokat bepötyögve optimalizálhatjuk a teljesítményt, vagy akár tovább is fokozhatjuk! A konzolt a "~" billentyű lenyomásával csalhatjuk el - ha a Field of Viewt vagy éppen a Motion Blurt szeretnéd módosítani - csak durván kiragadva a felhozatalból - akkor, ne habozz!

Természetesen csak tapasztalt játékosoknak ajánljuk a grafika egyedi buherálását, azoknak, akik tudják, hogy mi csinálnak. Íme a teljes konzolparancs-lista:

ban (Command)

ban_remove (Command)

ban_status (Command)

ban_timeout = 30 [DUMPTODISK]

cl_fov = 75 []

cl_sensitivity = 16.5 [DUMPTODISK]

cl_sensitivityController = 0.8 [DUMPTODISK]

cl_sensitivityControllerMP = 0.6 [DUMPTODISK]

disconnect (Command)

disconnectchannel (Command)

gl_GameRules (Command)

gl_Map (Command)

g_gamespy_password =  []

g_gamespy_server_region = 1 []

g_gamespy_unique_nick =  []

g_skipIntro = 1 []

gl_Map (Command)

i_mouse_accel = 0 [DUMPTODISK]

i_mouse_accel_max = 100 [DUMPTODISK]

i_mouse_smooth = 0 [DUMPTODISK]

kick (Command)

kickid (Command)

map (Command)

net_lobby_gamespy_online_port = 64100 [DUMPTODISK]

net_lobby_gamespy_server_ping_wait = 10000 [DUMPTODISK]

pl_movement.power_sprint_targetFov = 75 []

quit (Command)

rcon_command (Command)

rcon_connect (Command)

rcon_disconnect (Command)

r_DrawNearFoV = 55 []

status (Command)

sv_bind = 0.0.0.0 [REQUIRE_LEVEL_RELOAD]

sv_gamerules = SinglePlayer []

sv_gamerulesdefault = SinglePlayer []

sv_password =  [DUMPTODISK]

sv_servername =  [DUMPTODISK]

sys_spec_gameeffects = 3 []

sys_spec_objectdetail = 3 []

sys_spec_particles = 3 []

sys_spec_physics = 3 []

sys_spec_postprocessing = 3 []

sys_spec_shading = 3 []

sys_spec_shadows = 3 []

sys_spec_sound = 3 []

sys_spec_texture = 3 []

sys_spec_water = 3 []

Aki mélyebbre szeretné ásni magát, akkor a kívánt parancssorokat kell a jegyzettömbbel hozzáadnia a játék system.cfg fájljához. A parancsok megfelelő működéséhez a játék 1.1-es verziója szükséges. A teljes, 3772 parancsból álló listát itt érhetitek el.

Kellemes kísérletezgetést!

29.
29.
bali182
Kérdés: Ha mindent korrektül be lehet állítani, akkor mi a ****ért nem építették bele a menübe? Legalább a legalapvetőbb dolgokat?? Nem hiszem, hogy 10-15 űrlapelem hozzáadása akkora nehézség lett volna, főleg ha a feladat csak annyi, hogy egy xml vagy cfg fájlt módosítson... Mikor a demo-ban láttam a 3 presetes grafikai beállítást, azt gondoltam, oké, ez csak a demo. De mikor a teljes játékban is ezt látom, az erőteljesen a rossz vicc kategóriába tartozik.
28.
28.
Teuton
Na jó, most már tuti hogy ezt sem veszem meg, pedig az Crysis Maximumra még be is fizettem nemrég kegyetlen 2.5k-t...
27.
27.
p.balou
#25: Figyelj... Ugyanez van a Mass Effect 2 PS3-mas verzsönnél. Hülye lett volna a Bioware már most megmutatni mit tud az új motor.
25.
25.
Richi12
szerintem azért gyengítettek ennyit mert lehet h a kövi crysisban is a cryengine 3-at akarják használni és ott is akarnak a grafikával dobálózni szóval ezt lebutították h a kövi nagyobbat üssön
nemhiszem h minden gamehez új engine-t akarnak csinálni
24.
24.
hedzsooo
#21: Lattam eppen forumon is, de azert THX ! ;-)
23.
23.
Stranger
#20: Jaja, sőt már az 1999-es Quake 3-ban is volt ilyen beállítási lehetőség. :D
22.
22.
hopeeee
nekem ezt ajánlották, hogyha a grafikával akarnék szórakozni http://www.mycrysis.com/forums/viewtopic.php?f=40&t=12953
21.
21.
caleb007
A grafika tuningolásához már csináltak programot is. Lényegesen egyszerűbb, mint a konzolba piszkálni:
http://www.mycrysis.com/forums/viewtopic.php?f=40&t=12953
20.
20.
p.balou
#11: Ez már a CoD2-ben is elérhető volt, szóval nem a Crytech az első. Ott is volt rengeteg polygon beállítás stbstb.
18.
18.
#15: szerintem ez:
r_MotionBlur "0"

hírbe kitenni azokat a hasznavehetetlen parancsokat meg kár volt.
Fele szerverhez kell.
17.
17.
hedzsooo
#15: Engem is erdekelne 1 rovidebb, attekinthetobb lista, CSAK a grafikai-beallitasokrol, tenyleg jol jonne. ;-)
16.
16.
Maxxer
#15: ez engem is érdekelne, élsimitás nagyjából jó ,de a motion bluur nagyonsok:S ,
15.
15.
Bako
Csak azzal az infóval örvendeztessen meg valaki, hogy a motionblurt hogy a viharba lehet leszedni a játékból, vagy pl az AA-t hogy lehet kikapcsolni (már ha very high-on be van kapcsolva) :)
14.
14.
falselight
#10: félreértesz. nem a grafikával, hanem a beállításokkal van a gond. az első crysis-ban minden grafikai részletességet és effektust külön be lehetett állítani, itt meg van 3 fajta részletesség és ez minden.
13.
13.
hedzsooo
THX az infot, parancssorok lementve ! ^^ ;-D
12.
12.
X360_FaNbOy
#11: Szerintem a játék mappájában levő .Ini fájlok segítségével is megoldható. Ezt nem a crytekes fiúk találták ki.
11.
11.
l4cyk4
#10: és csak konzol parancsokkal lehet ezeket a beállításokat aktiválni!? vicces egy csapat ez a crytek! arra azért még kíváncsi lennék h ezekkel a beállításokkal elő lehet e csalni azt egy generációval szebb grafikát pc-n amit ígértek!? XD
10.
10.
cast22
#2: Sztem elég egyszerű erre a válasz.. a pc-s verziók így is a konzolosok felett teljesít, azaz grafika terén többet hoztak ki belőle ami nem azt jelenti h a cryengine 3 maximálisan ennyit tud. A másik hogy nem tudom neked mien géped van(tudás alapján), de ha annyira magas lenne a gépigény nem hiszem h ennyi ember venné meg, hisz nem futna neki. Persze lehetne nagyobb beállítási skála, ha vkinek oan gépe van.. dehát így döntöttek..
9.
9.
Berencsit
#8: öööö nemhiszem. :D
8.
8.
McDuff
használ még vki manapság gamespyt?:D
5.
5.
kukac450
az alja még úgy-ahogy segít. De ezt nem "grafikai felturbózásnak"-nak írnám, hanem inkább multiplayer tuningolásnak... : ))
4.
4.
MZperX
Ha kijön a DX11-es pecs akkor azok a 3-asok helyett inkább 4-eseket kell majd írni.

ja és ha ezt át írom multiplayerre akkor a multit indítja el alapból mint mondjuk a demónál? Vagy ez másra értendő?

sv_gamerulesdefault = SinglePlayer []
3.
3.
falselight
amúgy a fent szereplő parancsok kb. negyede szolgál csak a grafika buzerálására.
2.
2.
falselight
érthetetlen számomra, hogy miért butította le ennyire a crytek a grafikai beállításokat. ha már végig azzal dobálóztak, hogy a pc a fő platform, az lett volna a minimum, hogy ezt korrektül megcsinálják.
1.
1.
Stormblast
A profibbak majd nekiállnak és megmondják hogy mi kell nekünk ebből , ez most így egy halandónak kicsit sok :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...