Egy raklap látnivalón a SC2: Heart of the Swarm

  • Írta: zoenn
  • 2011. május 31.
  • Videó
Link másolása
A holland InsideGamer jóvoltából megszámlálhatatlanul sok screenshot futott be a StarCraft 2 második eljöveteléről, mely a Zergek mindennapjaiba enged betekintést a kampánymódot prezentálva. Ebből tudjuk, hogy a Heart of the Swarmban Kerrigan új, csábosabb fizimiskát kapott. Videó nélkül sem maradunk!

A csábos rosszkislány Kerrigan rasztafrizurát és sokkal letisztultabb külsőt öltött magára, pofikája még inkább emlékeztet emberi mivoltára - úgy látszik, levetkőzte végre Lady Gaga fangirlségét. Az új Zerg egységek és fejlesztések már inkább megérnek egy misét, a kiegészítő a Wings of Liberty szellemiségét követi, tehát a küldetések között erőforrásainkat különféle kutatásokra és egységeink fejlesztésére költhetjük majd. De inkább beszéljenek a képek:

 

 

A múlt heti Blizzard látogatáson résztvevő szaklapokat végre nem köti az embargó, így lassan szállingóznak a további videók is:

26.
26.
Stranger666
#25: Bocsáss meg de a stupidságod nem lehet máshogy lereagálni. Moderátort kérlek ne hívj, mert óvoda óta nem voltam beköpve... lehet sírnék nagyon:(
25.
25.
Lordnekroseth
öööö fanatikus fan....ennyi...azért nem káromodtam ....úgyhogy visza lehet fogni vagy kérek moderátort.
24.
24.
Stranger666
#23: beszűkültségről beszélsz, mert azt hiszed az az aki védi a játékot, mert úgy jó ahogy van és úgy SC ahogy van. Hát tudod mit? Baszódj meg.
a muszÁJ MEG J.
23.
23.
Lordnekroseth
Quent szerintem hagyd őket. Beszűkültek. Az hogy e sport kb azt jelenti hogy versenyzel ki ér el több pontot tetriszben. Alapvetően számomra tönkre teszi a "funt". Mert már olyan komolyan kell venni a játékot mintha dolgoznál. Ami elveszti a lényegét..és ez a fő bajon a Blizzard játékokkal. És ez baszta SZANA SZÉT a wow ot is! Amelett egyetértek. A wow óta a blizzard semit nem fejlődött. Csak kiegek és folytatások,még komoly grafikai újítás sincs,csak a MUSZÁLY szintre újították fel hogy ne legyen szar. Mind 1 le lehet ugatni...de azért nem annak kéne aki maradi beszűkült.
22.
22.
Stranger666
#20: D3 speciel olyan más alapokat kap, hogy köze nem lesz a 2höz. De oké, te így látod a dolgokat, nem feltétlenül vannak úgy a dolgok, úgyse ahogy mi látjuk. ennyi.
21.
21.
Quent1n
#20: Egyébként lehet leszólni de szerintem a Warcraft II Battlenet óta a WoW kivételével csak ismétlik önmagukat. Én sokkal jobban szeretem ezeket tőlük (igen akár ma is): Warcraft 1-2 ő, Lost Vikings, a Blackthorne, Battlechess, Diablo 1. Még a War3 ami tényleg komoly darab lett. Minden munkájuk minőségi (ami ilyen fejlesztési idő után el is várható mondjuk) de én hiányolok valami újat tőlük. Pl. a Titan vagy valami.
20.
20.
Quent1n
#18: Ha a hardcore, e-sporter játékosokon múlna a játékfejlesztés akkor a büdös életbe nem fejlődne semmi. Ki az a bolond aki ha király valamiben akkor fejest ugrana az ismeretlenbe? :) Nem véletlen a CoD4es promod sem. A SC2 esetében az a fura helyzet van, hogy talán több a HC gamer mint a mezei. :)

Stranger666: Ezek az újítások más játékok esetében bőven kevesek lennének pláne 6-8 év után. A fedezékrendszer pedig biza több gondolkodással jár, mert azt hozhatja magával, hogy az egységeknél számít a távolság.

headhunter86: Ez tök érthető. Én azt furcsállom elsősorban, hogy más játékokra meg sokszor megy a fika ld. C&C, hogy nem újít semmit. Holott ez a két gamma kb. ugyanannyit ér, az SC2 a múltja miatt erősebb multiban ennyi. A többi szubjektív. A Blizzard pedig szerintem egy kicsit túlsztárolt csapat. Gyakorlatilag most kihozták az SC2-őt ami ugyanaz mint az 1 csak balanceolva, szebb graffal meg új sztorival. D3 ugyanez lesz, sőt már a 2 is hasonló volt. A WoW volt nekik a nagy dobás de azóta ott is csak kiegek vannak. Amibe zsenik, hogy hihetetlen hangulatot tudnak csinálni. De azért az ő játékaiknál illő volna figyelembe venni, hogy mennyi idő alatt is készítették. Ha a pénzügyi terv engedné, hogy 6 évig hegesszenek egy CoD-ot az is büntetne biztosan.
19.
19.
headhunter86
Azért szeretjük az SC-t mert olyan amilyen, nem pedig azért mert jön pár lelkes emberke aki hallott már róla valamit és előrukkol olyan ötletekkel ami "húú de jó lenne bele", de közbe a játék mechanizmusába nem illik bele.
Ezért is olyan jó fejlesztő a Blizzard, mert ők gondosan átgondolnak mindent, mielőtt beleteszik a játékba, több hónapos tesztek stb. Manapság mondj nekem még egy ilyen fejlesztőt. Nem sokat fogsz tudni mondani.
18.
18.
princeps27
#16: Szerintem, ha a játékosok mondták volna, hogy hiányzik belőle, akkor bele rakta volna a blizz, de most könyörgöm semmi értelme nem lenne. Milyen egység tudná használni meg hol, ha tele lenne akadállyal a pálya akkor 1-2 órásak lennének a menetek.
17.
17.
Stranger666
#16: Aza baj, hogy tényleg nem érted meg, hogy ez a játék nem a fedezékrendszerről szól. EZ nem AZ a jááátéék. Mellesleg egy fedezékrendszer egyáltalán nem jár több gondolkodással csak 1 + klikkel esetleg.
A sc2ben az újítások abban nyilvánulnak meg, hogy az alap egységek maradtak és az adott faj játékmechanizmusát más úgy egységekkel tökéletesítették/tik és ezt egész évben ballanszolják.
16.
16.
Quent1n
#14: Szerinted az E-sport nem fejlődik semmit sem? Mit baszna el a fedezékrendszer? Talán kicsit többet kéne gondolkodni? Húha. És néztem már SC versenyt, nem volt nagy eresztés, még élőben is volt szerencsém hozzá. Ha szerinted a fedezékrendszer ez EGÉSZ játékot tönkretenné akkor arrafele komoly gondok vannak. Attól, mert egy játék e-sport képes, attól még lehet fejleszteni akár apró lépésekben is. Könnyű minden újításra rásütni, hogy "jó ez így" "tönkretenné" stb. kicsit érdemes azért néha belegondolni a dolgokba.
14.
14.
headhunter86
#13: Akkora marhaságokat beszélsz. A StarCraft E-Sport, hidd el ha akarnák raknának bele fedezékrendszert, de nem akarnak, mert elbaszná az egész játékot. Az SC egy régivágású RTS, a kutya nem játszana vele, ha fedezékrendszer lenne benne, teljesen más tempót diktálna. Nem tudom hányan néznek itt SC2 versenyeket, vagy játszanak mai napig komolyan SC-vel, de szerintem nem sokan.
13.
13.
Quent1n
#8: Ezt sokan nem értik meg. Az SC2 csak egy felturbózott SC. Ami egy másik játék folytatásánál elavultnak számít, itt a "jó hogy nem nyúltak hozzá" kategória. Hangulat pedig simán megvan, szerintem csúnyának se csúnya de egy Company of Heroes után kicsit vakarom a fejem, hogy mi a túrót fejlesztettek ezen ennyi évig?

Persze lehet máshogy is nézni pl. arcade játéknak tökéletes.

princeps27: Minden meg lehet tanulni. a CoH-ban is fedezékbe másznak az emberek nem csak bambán lövik egymást, mégse olyan hűde nehéz. Sőt még olyanok is vannak, hogy megsérül a motorja egy járműnek. Durva mi? :) És 2006os játékról van szó :P

Ennek ellenére jó kis gamma lesz ez is és széles réteghez szól. A hype meg majd hozza a teszteket.
12.
12.
fojesz
Bemásoltuk a többi videót is, csekkoljátok!
11.
11.
princeps27
#8: és ezt multiban mégis hogyan képzelted, a hardcore játékosok meg is őrültek volna ha olyan lenne mint amit leírtál
10.
10.
Teuton
Engem valahogy nem izgat ez a terran-zerg szappanopera, sokkal inkább a protoss-xel'naga történet, de ha azt is hasonlóan elrontják akkor nem tudom mit teszek...
9.
9.
tiazgriff
@8 mindenki azért sír, h csak vizuális fejlődésen esett át a SC. De amiket írsz nekem nagyonis vizuális fejlesztésnek hangzik :) Én még több új unitot tettem volna bele, de sztem ezt a jövőben megoldják, hozzátoldanak, foltoznak szvsz remek az egész
8.
8.
Lordnekroseth
Most inkább arra gondolok hogy egy olyan minimális fejlődés KURVÁRA beleférhetett volna ennyi idő után és ennyi pénzért egy EKKORA névnek mint Blizzard és Sc, hogy pl a marinok nem csak ugy odarohannak felálnak sorba és lőnek egymásra,hanem pl fedezékbe ugranak,vagy legalább legugolnak. De hát ugye ahhoz már pl erőfeszítés kelett volna hogy a pályán pl legyen törmelék vagy több használható dolog...nem csak vision pontok meg eltakarítható kövek. De ez ugytűnik csak nekem tűnik kevésnek.
7.
7.
Stranger666
#2: Olyan butaságokat tudok beszélni... Aki a SC2 és a sc1 között akkora változásra számított mint a tiberium wars meg a twilight között az nyilván csalódott.
Akármit is mondtok a sztori szerint 4 év telt el, ennyi idő alatt ekkora változások reálisnak is mondhatók. Am a játékmenet meg egyatta más mint a sc1, ha játszik vele az emmber akkor rájön erre is.
6.
6.
Lordnekroseth
Jóvanna csak poén volt :D Szóval a képek bombák nagyon,kár hogy valahogy a 4 magosomon sem tudom maxon játszani....Bár kicsit fura azért hogy szerintem a grafika "annyira" nem ütős és mégis ekkora gépigénye van,nem is csodálom hogy van egység limit amit régen anyira beharangoztak hogy nem lessz. Alapvetően szerintem növelhetnék a nem sok játékos pályákon.
5.
5.
g.man580
#2 csak hogy tiszta legyen Wol=wings of Liberty Wotlk=wrath of the lich king
4.
4.
hát nem tudom, sztem Kerrigan jobban nézett ki a wings of liberty-ben.
Abban igazán jól nézett ki, de mondjátok hogy lady gagás hehe
3.
3.
Lordnekroseth
A story miatt úgyis vevős.
2.
2.
Lordnekroseth
Wol? wrath of the lich king? :D Amúgy meg nem is tudtam ennyien nem látták a kiszivárgott ending cg-t. Mind 1 nem lövöm akkor le. Csak annyit hogy happy end.
Hát én most megint fel hipolódtam a témára,de valahogy mindig felbasz amikor rjövök pont így vártam az sc2-t őt és mekkorát csalódtam benne. NEM azt mondom szar volt,csak nekem egy sima sc1 felújítás volt,amit baszott sokért újraeltudtak adni. Persze most a sok fanboy leugat nem így volt,de lelke mélyén tudja hogy igaz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...