Miért arany és fekete az új Deus Ex?

  • Írta: InGen
  • 2011. augusztus 17.
  • Érdekesség
Link másolása
Valószínűleg mindenkinek feltűnt az eddigi Deus Ex: Human Revolution anyagokat nézegetve, hogy a játék erősen két színre fókuszál: ezek a fekete és az arany. A készítők most elmondják, hogy valójában nem színvakok, direkt polarizálják a játékot ennyire az árnyalatokkal.

"A többi szín mind köcsög" - kezdte egy poénnal Antoine Thisdale, az új Deus Ex vezető designere, mielőtt belevágott igazi mondandójába, mely szerint a játék két fő színe, az arany és a fekete jelentenek valamit, és fontos részt képeznek a történetmesélésben. Ezek a reneszánsz színei.


Thisdale azonban elmonda, nem csak ezt a két színt láthatjuk majd az egész játékban, másodlagosként ott van még a vörös és a cián: "Ezek főként sci-fisebb, drámaibb hatást keltenek. Jól ismered ezeket a színeket, s segítenek átnavigálni a játékon, valamint a történetből is elárulnak majd részleteket."

Sokan kérdezték a fejlesztőket, hogy miért nem a kék a fő szín, mint az első Deus Exben. A fejlesztők szerint szükség volt a váltásra, s arra, hogy a saját játékukhoz kitalálják a saját színvilágot, ne pedig csak lemásolják az előzőt.

11.
11.
caleb007
Nekem tetszik. Emlékeztet azokra az időkre, mikor egy sárga-fekete monitoron játszottam a 286-oson. :)
10.
10.
Quent1n
#9: Vagy fekete fehér :)
9.
9.
Józsi_Doe
Még jó hogy nem vörös és fekete!
8.
8.
KENKILL
#7: Senki nem mondta hogy ez probléma, ezt hívják ihletnek... Csak először mondtak egy A-t, most meg mondanak egy B-t. Na mindegy csak gondoltam érdekel valakit. A játékot meg nagyon várom már :P
7.
7.
Necreon
#4: A kettő két külön dolog. Ha én most almát eszek úgy döntök hogy az almára, mint az Édenre vonatkozó motívumra építek fel egy történetet akkor ez már baj lenne, mert az almaevésről jutott eszembe?

Ez a fenti példa vezethetett mondjuk a teljes Assassin's Creed sci-fi történet megírásához is.
6.
6.
Quent1n
Hát érdekes magyarázat, de legalább másoknak is feltűnt nem csak nekem. :) Remélem, nem lesz ettől nagyon monoton a látványvilág hosszú távon. Amúgy tényleg egyedi.
5.
5.
Mortis
Jezus...Eleg szegrol-vegrol akasztott magyarazatnak tunik. Bar engem nem is nagyon erdekel a szinvilag. Minoseg, az kell nekem!
4.
4.
KENKILL
Erről még volt anno egy másik hivatalos nyilatkozat is. Abban azt mondta a játék vezető producere, hogy egyik nap hazafelé menet látott egy sárga-fekete plakátot és akkor gondolkozott el rajta hogy milyen jól néz ez ki, meg hogy milyen lenne ha a játék is hasonlóan festene.

Persze megértem én, azért mégiscsak jobban hangzik hogy "Ezek e reneszáns színei" mint hogy " egy reklámtábla adta az ötletet. Kissé szokatlan első ránézésre (bétába belenéztem pár perc erejéig) de nagyon jól passzol a játék stílusához és hangulatához. Szerintem.
2.
2.
giga321
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...