E3 2012: Sacrilegium - új túlélőhorror készül

  • Írta: zoenn
  • 2012. június 6.
  • Bejelentés
A német kiadó, a TopWare Interactive Los Angelesben bejelentette, hogy új túlélőhorrort készít Sacrilegium címen PC-re és konzolokra. A fejlesztést a Two Words-ről elhíresült Reality Pump Studios végzi - masszívan témát váltottak a szerepjáték után. Az első részletek és a borongós képek már befutottak.

A fejlesztők készek újraéleszteni és megújítani a túlélőhorror műfaját - nagy szó ez, tekintve, hogy még nagyobb stúdióknak sem sikerült. Láttunk mi már minimális pénzből csodát - gondoljunk csak az Amnesiára. A történet egy kaliforniai, okos, független és barátságos lányról, Alexről szól. Tisztában van lélegzetelállító szépségével, de soha nem kovácsolt előnyt belőle. Viszont magas szintű önvédelmi képzéseket vesz, hiszen egy veszélyes utazásra vállalkozik Sacrilegium földjére.

Kalandvágyó típus révén, önfejűen ugrik az események sűrűjébe, még akkor is, ha ezzel sorra elveszti a barátait. Alex viszont ismeri a világon túli valóságot. Összetett és sokrétű tevékenysége San Francisco ködös partjára kalauzolja, valamint Európa legtávolabbi sarkára. Az út során titokzatos és veszélyes szörnyűségek veszik körül, köztük Moroi - a lény, aki leginkább egy vámpírra hasonlít. de reggelire egy vámpírt is képes felfalni. Alex minden tudását és túlélési ösztönét latba veti, hogy megmentse lelkét egy bizonyos "korrupciótól". A lány rájön, hogy az igazsághoz vezető utat váratlan fordulatok és természetellenes titkok kövezik ki, egészen a végéig.

 

 

A Sacrilegiumot a belső fejlesztésű GRACE 2 engine hajtja, ezt a technológiát láthattuk a Two Words 2 alatt is. A játékosok ismét meg fognak lepődni - a program remekül néz ki. A stúdiót már korábban foglalkoztatták sötét középkori történetek, kézenfekvő volt, hogy átültetik őket egy modern akció-kalandba. Az első képeket fentebb találjuk - ugye nem kell részleteznem, hogy sugárzik róluk a Lovercraft-i hangulat!

11.
Jinbobo
#4: Próbáld ki a Silent Hill Shattered memories-t, ott menekülni, bujkálni kell amikor ki tör a frász. Nekem az a része tetszett legjobban, sajna ps3-ra nem jött, csak ps2-re és psp-re, pedig készülhetne egy átirat belőle!
A képek alapján bíztatónak ígérkezik ez is, jó lenne ha már készülne ilyen menekülős game, mert már uncsi, hogy átlag emberekkel kell nyírbászolni olyan szörnyeket, melyeket ha az életben pillantanánk meg, megmozdulni nem bírnánk a sokktól, vagy pedig felvennénk a nyúlcipőt.
10.
Nebuloid
#7: Ne legyen "point & click"! Nem mintha bajom lenne a műfajjal, sőt... Ugyanakkor amíg egy kalandjátékban jó a p&c addig egy horrorból sokkal többet ki lehetne hozni ijesztgetés terén, ha TPS vagy FPS a nézet. És kalandjátékban nincs bajom a pixel vadászattal, de egy túlélő horrorban megtörheti a parát, ha szöszölni kell a monitoron.
7.
MoRT2195
Lehet tudni, hogy milyen játék lesz? Mert nekem képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy ez egy point & click játék lesz (aki nem tudná az milyen, youtube-ba: black mirror), amit én imádok, szóval örülnék neki, de amúgy nem sokan szeretik ezt a műfajt, így akár még bukta is lehetne a játék.
6.
wolfwarrior
#4: Neked a Project zomboid és az Amnesia címü játékok tökéletes kombinációja kellene szerintem de addig néz utánuk hátha tetszenének.
5.
manderel
Nah, jönnek azért új címek is, nem csak a régi franchise-ok újabb és újabb részei. Ennek örülök. :)
4.
azureknight0715
Hát jó lenen tényleg valami jó túlélő horror. Én olyan játéknak örülnék ahol nem lehet szarrá verni az ellenséget, ahol leginkább a menekülés, bújjocska szerepel, sok elhagyatott rémséges,véres,ilyesztő helyekkel és lényekkel amin tényleg félve halad a játékban, illetve fontos hogy instantba jöjjenek a történések, nem a megszokott módon hogy egy adott helyre érsz ott ez történik és így tovább. Most már az emberek elvárják tényleg hogy váratlanul történjenek a dolgok meg. Remélem sikerül nekik.
3.
shifteeh
Sacrilegium - új, az elmúlt pár évben az 2652437893587. túlélőhorror készül x'D
2.
MrZombieEater
"a lény, aki leginkább egy vámpírra hasonlít. de reggelire egy vámpírt is képes felfalni"

Gyönyörű mondat.
1.
Mortis
Igen ,erről a "Lovecraft-hangulattól" kellene elszakadni. Imádom a munkásságát, de a Call of Cthulhu megcsinálta a lehetetlen s szinte maradéktalanul sikerült az adaptálás videojáték-formába. Nem kellene többet bolygatni, volt/van még rengeteg horror szerző.

A leírásból ez egy sétálós CoD-nak sejlik fel előttem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...