E3 2012: Túl lineáris lesz a Star Wars 1313?

  • Írta: zoenn
  • 2012. június 7.
  • Érdekesség
Link másolása
Aggodalomra adhatnak okot Dominic Robilliard szavai a Star Wars 1313-at illetően. A kreatív direktor nyíltan kijelentette a GameFront magazinnak, hogy játékuk "lineáris, előre kidolgozott hullámvasút". A baj mégsem olyan nagy, elvégre nagyobb szabadságunk lesz, mint gondolnánk.

Kedves Star Wars rajongók, akik titkon abban reménykedtetek, hogy megannyi casual produktum után végre egy tisztességes, felnőtteknek szóló játékot kaptok a LucasArtstól, kicsit csalódni fogtok. Legalábbis elbizonytalanodtok egy-két dologban. Hivatkozhattok a játékipar trendjére, ahol túl sok a scriptelt játék, s a szabadság csekély. Dominic Robilliard kreatív direktor szavai elsőre talán nemtetszést váltanak ki belőletek.

Az úriember úgy írja le a Star Wars 1313 jelenlegi verzióját, mint egy "lineáris, előre kidolgozott hullámvasutat". Egyenes úton haladunk, de biztosan lesznek olyan szintek, ahol több szabadságunk lesz, mint gondolnánk. Talán az E3-as demó nem sikerült olyan meggyőzőre, elvégre a belső terekre koncentrált, folyosón harcoltunk, s ott ugye hiába is keresnénk alternatív útvonalakat.

Robilliard ismét felhívta a figyelmet arra, hogy nem fogunk fojtogatni senki az Erő segítségével, vagy bármi más Jedi trükköt kivitelezni. Maradnak az emberi fegyverek és a leleményesség. A platformokat továbbra sem erősítették meg, ahogyan a megjelenési dátumról sem tudni semmit. Mindenesetre az E3-as demót egy Xbox 360 kontrollerrel lehetett irányítani - ami már sejtet valamit.

Figyelembe véve, hogy az Unreal Engine 3 fut alatta, így elképzelhető, hogy jelenlegi generációs masinákon élvezhetjük a Star Wars 1313 "lineáris" élményét.

46.
46.
Punker
Jó lesz ez a játék.
45.
45.
A magát hardcore-nak tartó réteg folyamatos csökkenő népességének és a casual térnyerésének köszönhetően nem is csodálkoznék ha a végén egy Kinect-es rail-TPS-t kapnánk a végén ... Nem örülnék, de meg tudnám érteni !!!

A példaként említett Wither2-ből kevesebb, mint kétmillió, a Mass3-ból meg kevesebb, mint hárommillió példány fogyott ellenben a COD-al szemben amiből HARMINCMILLIÓ ment el. Nem szeretem a COD-okat és a hasonló játékokat, de azért óvatosan azzal, hogy mire van igény. Ha valamiből tízszer több megy el akkor bármennyire is hangos a hater tábor, csak 10% alatti kisebbség az amit vélemény címszó alatt kibüfög magából. Ezen azért gondolkozzon el minden hater ! :DDD
44.
44.
darrius1986
szerintem 2013.13 hónap 13.-án pénteken ahogy a 13. havi nyugdij szokott :DDDDD
43.
43.
LtGlove
Marketing szempontból valószínű valamelyik hónap 13-án fog megjelenni jövőre :)
42.
42.
rics92
#39: Egyetértek. Érdekes a Max Payne 3 is lineáris és mégis mennyire jó lett, amiatt meg senkinek se jut eszébe sírni, hogy 2-őt lépünk benne és scripttel találkozunk, akkor most ezért miért kéne?
41.
41.
Hubert Cumberdale
#39: Ennyi. Nekem is bejön a szitu. Amúgy meg érdekes az uncsárted is ha jól tudom elég lineáris...
40.
40.
Kocsis92
azért remélem megölhetünk majd a játékban egy jedit vagy sithet vagy ilyesmit :P
39.
39.
gildesh
Szerintem az eddig legjobban sikerült Star Wars játék a Republic Commando volt, és nahát, az is lineáris volt. És nem voltak benne Jedik. Engem a Star Wars-ban legalább annyira megfogott a félvilági western-hangulat csempészekkel meg fejvadászokkal, mint a fénykardozás. És már kezdtem unni, hogy a franchise-ban az utóbbi időben szinte minden az Erőről meg a fénykardozásról szólt, ráadásul totálisan szembemenve az eredeti filozófiával.
Ez egy lövöldözős játék lesz, hát istenem, léteznek kiváló minőségű lineáris történetvezetésű harcolós/lövöldözős játékok. Ilyenek alapján megítélni egy játékot olyan, mint egy nőről mellbőség alapján eldönteni, mennyire jó az ágyban.
38.
38.
Henry82
Nem baj ha lineáris játékok is vannak, hiszen nem csak hardcore gamerek léteznek, sokan vannak akiknek kevés az idejük/kedvük játszani, bármennyire is tetszenek a legjobb sandbox játékok, én pl nekik sem állok, nincs időm/türelmem elveszni azokban (az egyébként fantasztikus) világokban. A lineáris játékkal meg leül a magamfajta, lenyom egy küldetést, azt annyi, majd csinálom a következőt amikor következőre alkalmam lesz rá, kell ilyen is!
37.
37.
DON GONDOCS
Úristen lineáris lesz, aszta megveszekedett mindenit egy gears of warban vagy haloban ez természetes volt és siker lett. Nem baj hogy lineáris a lénye hogyan/mivel töltik ki a starttól az endigig tartó intervallumot.
36.
36.
Kocsis92
erről a "hírről" kb az jutott eszembe hogy a gamekapocs szerkesztőségének szóltak e már, hogy az új codban fegyvereket fogunk használni, az Injusticeban és a DOAban verekedni kell majd? :O :O lehengerlő, igaz? Ez egy shooter, nem egy rpg, nem egy mittomén, persze hogy lineáris...
35.
35.
crytek
Tökmindegy milyen lesz mivel jön pc-re már az + zsírkirályság!
34.
34.
xanatos0911
#31: Ha valóban érett és komoly sztorit kapunk, akkor ez a jobb választás. Szükség van egy mélyebb kialakítású játékra is. A Battlefront 3 nem csak, hogy nem az lenne de ráadásul még rókabőr is. Az első és a második része is elég halovány volt.
33.
33.
kirschakos
#15: Nagyon egyetértek veled!!! :D
32.
32.
kirschakos
Jöjjön már egy előzetes! :D Engem nem érdekel, hogy lineáris vagy sem (a túl nagy szabadságot amúgy sem szeretem játékban, könnyű elveszni benne :S
Ez a játék ütni fog a javában!!!!
31.
31.
Skyer
Nem b*zmeg, nem. Nem képesek egy Imperial Commandot (RC folytatásaként), vagy egy Battlefront 3-at kidobni. Nem.
Egy új projektbe kell belekezdeni, hogy még véletlenül se a rajongóknak kedvezzenek.
30.
30.
frenkyboyhun
Eléggé kétséges érzéseim vannak e felől.
27.
27.
giga321
#26: Jah először én is azt hittem komolyan gondolja de a neve a kép meg amit küldött , mondom magamban HUH minden oké.
26.
26.
Macifasz
#25: Ha nem látnám a neved, még komolyan is hinném, hogy egy Vér Pistikével van dolgunk. :-D
25.
25.
Trollingstone
Szerintem pedig a COD a világ legjobb játéka és mindig is az is marad.Jöhet itt skyrim, battlefield,uncharted,gears of war és egyéb trágyahalom a COD zsenialitását és minden évben történő fejlődését,megújulását nem tudják überelni a trágya játékaikkal. A star wars meg fos.(http://26.media.tumblr.com/tumblr_li0roj16JY1qi1jfeo1_400.gif)
23.
23.
giga321
Én meg már az hittem hogy egy teljesen bejárható Coruscant ( nem biztos hogy így írják ) bolygót kapunk ahol kedvünkre csinálhatjuk a küldetéseket a fejvadásszal és még kajak beletudnék képzelni egy kis parkour mozdulatot illetve a jetpack repülés mert az elengedhetetlen.
21.
21.
ALpH4
cod az pocsék szar grafik és ugyan olyan multi mint a 6é.
Counter Srike is pocsék, az uncsika de bocsika.

1313 nem néz ki rosszul, és leszarom h lineális istenem. A lényeg azon vagy h élvezetes lesz-e. mert ha nem akkor fakereszt neki és kész
20.
20.
adamsfamily
Lehet,hogy jó játék lesz,de jobban örülnék egy sw k.o.t.o.r. vagy sw battlefront folytatásnak.
19.
19.
Dark_Temptation
JÉZUSOM! már megint cod! 1 star wars cikknél ez beszarás komolyan mondom!
15.
15.
xanatos0911
A demo egy high-end PC-n futott, én ezt olvastam egy előző cikkből, amikor az első bemutatás volt. Amúgy pedig: Ez tulajdonképpen nem más, mint egytől-egyig pletyka. Én azt sem veszem készpénznek, ha valamit a játék hivatalos oldalára írtak ki... na persze... majd akkor ha a saját szemeimmel látom. Most már a fejlesztői hablatyolások is csak marketingeszközök. Ha valami szar vagy vélhetően kevesebb játékosnak tetszene, azt nem vernék nagy dobra.

Ha valami túl lineáris akkor az a baj, de ha semmi fix nincs benne akkor túlontúl sandbox, az se jó mindenkinek és arról is lehet cikket írni. Nekem csak azzal van a bajom, hogy soha semmi sem jó és ezt az oldalsó értékelésekben szoktam látni. Pl. kijön egy játék és közel tökéletes, de 7.9 - 8.2-őt kap, mert "nincs benne sok újdonság". És akkor tegyük fel, hogy a 1313 egy jó játék lesz, melynek egyetlen hibája, hogy túl lineáris. Ezzel egyértelművé válik, hogy a Mass Effect és e produktum között nem lesz több hasonlóság innentől kezdve. Na és? Ha jó a sztori és élvezetes a játékmenet, akkor sz**ok bele, ha csak egy folyosó van amin végig kell balettozni és nem három, ami hat különböző wc-csatornába vezet.

A Mafia egy jó régi játék lineáris történetvezetéssel és minden egyébbel (a vezetést kivéve) lett megáldva és mégis olyan hangulatot árasztott magából, hogy a mai napig fent van a gépemen és legalább 25x vittem végig. Na de ez csak saját perspektíva.

Ponty.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...