E3 2012: Mozog az Unreal Engine 4

  • Írta: fojesz
  • 2012. június 8.
  • Videó
Az ígéreteknek megfelelően a minap mozgásban is bemutatták a negyedik generációs Unreal Engine-t. Azért ezt szép látni: bár a konzolgyártók igyekeznek visszatartani a következő generációs masináikat, a szoftverfejlesztőket ezt nem igazán érdekli - a héten már a második nextgen játékmotor mutatkozik be.

A GameTrailers kapta meg a lehetőséget, hogy mozgóképet mutasson a publikumnak a negyedik generációs Unreal Engine-ből - az új játékmotor a GDC-n még a sajtó előtt mutatkozott be, az E3-on pedig már bárki belekukkanthat, mit hoz a jövő. Annál is inkább kéretik megkülönböztetett figyelemmel kísérni a motort, mert ahogy az Unreal Engine 3-at, úgy az új verziót is számtalan játék használhatja majd - az epices Mark Rein már elhintette, hogy sikerült szert tenniük egy patinás partnerre nemrég.

Az alábbi videó természetesen nem előre renderelt anyag, a látvány ehhez mérten egészen döbbenetes:

47.
Kurtzix
az első pár képkockán ahogy a fény a "füstre /por felhőre" esik vmi beszarás az oszlopok alján lévő hótól[?] el tekintve meglehetősen realisztikus 1. megnézésre egész konkrétan a következő fogalmazódott meg bennem: oké oké szép ez a film betét de mikor kezdődik a videó ? [kb az első 7 sec]
46.
Hubert Cumberdale
#45: Így van. Amúgy tudom, hogy hivatalosan ingame. De szerelemben, háborúban és marketingben bármit lehet. ;)
45.
ZsoXa
Mivel hivatalosan real-time rendering volt, ezért a hivatalos információra támaszkodást nem nevezném naivitásnak, persze abban igazad van, hogy várjuk meg amíg ingame látunk hasonlókat... :D
44.
Hubert Cumberdale
#43: te meg naiv vagy és elhiszel mindent, amit mondanak neked ;)
43.
ZsoXa
Azért nem láttunk hasonlót, mert a samaritan vidi egy előre renderelt video volt, itt viszont ha a cikket elolvastad:
"Az alábbi videó természetesen nem előre renderelt anyag, a látvány ehhez mérten egészen döbbenetes:", akkor rájössz, hogy most nincs erről szó :)
42.
Hubert Cumberdale
Az előzőhöz készült vidi is durva volt a bőrkabátos fazonnal, de játékban mégsem láttunk még hasonlót sem....
41.
metercsiken
Azért, ha ilyen színvonalat tudnak majd tartani( látványvilágban ), jó tartalom mellett, akkor ez nem olyan rossz!
40.
Split
Nem tudom mit elégedetlenkedtek. Rengetek új feature van benne. Milliónál is több részecske kirajzolása egyszerre a képernyőn, aminek saját fizikája is van (külön-külön mindnek), egyszerűbben programozható törésmodellek / valósághűbb törésszimuláció, teljesen felújított fények (ha egy felhőcske elúszik a napocska előtt, akkor árnyékocska lesz - látunk már ilyet annó, de akkoriban erre még külön oda kellett figyelni, míg itt ez a default), tesztelláció, déiksztizeneggy, ultra nagy látótávolság, feljavított anyagkezelés (pl az a viasztest a második videóban, amin átsüt a fény), ésatöbbi, ésatöbbi.

Szerintem lesz annyira látványos ez az ugrás, mint az UE3 a kettőhöz képest, csak lássuk mozogni a monitorunkon! :)
37.
rossitibi
#34: Megörültem hogy végre valami amit nem próbáltam de sajnos az is ki van pipálva! :(
#35 Leszedtem és feltelepítettem úgy frissítettem,sajnos változatlan :(
36.
shooter1234
Ez mind szép és jó, bár egy gond van vele részemről... Túl színes az egész, olyan "meseszerű", agyon neonfényezve, szóval a valóságos árnyékolás valahogy háttérbe szorul, a bioshockot is anno azért nem húztam fel maxra, mert az egyszerű fénysugár már-már lézersugár hatást keltett, ami egyáltalán nem élethű. Az alatt is unreal motor volt azt hiszem, de az UT -k világa 2003 óta erre alapszik. Na most lehet kövezni, meg hurrogni.
35.
Giggsy
#21: Szedd le a flash-t és tedd fel újra. A frissítés nem feltétlen oldja meg az ilyen gondokat.
34.
HardCoreGamR
#21 Nálam is ez volt a baj de megoldottam!
Jobb klik a videora>settings>és kipipálod az enable hardware acceleration!!!
És kész nekem jo!!!
33.
Raatkainen
Igen, erre képesek az Epic fejlesztői, de vajon majd más fejlesztők ki tudják-e majd belőle hozni a maximumot?
32.
AzRaeL
#29: Szerintem is,azon le döbbentem...
De amikor ezt meg láttam hát..jó-jó meg minden,De ahhoz képest =/
31.
rossitibi
30.
rossitibi
29.
LnB
Square Enix új engine melett ez nagyon kevés.
28.
randall13
#25: google chrome böngésző
27.
KeXxX
#25: Akkor próbálj meg a böngésződben mindenféle faszságot le blokkolni. De majd a gépzsenik megmondják.
25.
rossitibi
#22: Na ezt szeretném elkerülni! Kb fél éve raktam újra és tök vigyázok rá! :(
24.
Cuppak
ha konzolok nem tartották volna vissza a pc-t akkor már hamarabb is lehetett volna ilyen
22.
KeXxX
nagyon szép. tehát akkor ennél szebb grafika már nem is lesz?

#21: pakold újra a gépedet. ez videók lassúsága nem a teljesítménytől függ. én régen pl egy 1 magos, 256 mb rammal, 64mb videó kártyával kezdtem + internet és nem laggolt soha a videó.
21.
rossitibi
Tudom nem ide tartozik de hátha tud valaki segíteni! Nagyon durván be vannak lassulva a videóim,itt is,youtube-on is nézhetetlen és nem tudom miért! core i5,4giga ram,driver frissítések megvoltak,flash player is,csináltam karbantartást..stb..Nincs valakinek ötlete?
20.
Split
A lényeg a második videóban van elmagyarázva, és hát nem is tudok rá mit mondani... IDE VELE MOST!!!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...