A Creative Assembly semmit nem bíz a véletlenre: a Total War: Rome II fel lesz vértezve a valaha volt legnagyobb kiterjedésű körökre osztott kampánnyal és a leginkább filmekbe illő, valós idejű csatákkal, amiket még soha nem láttunk korábban. A Shogun II hagyományait továbbgondolták, ám a csapat vadonatúj engine-t készített a Rome II alá, mely tízezer ember mozgatására képes - teszi mindezt iszonyú részletességgel. Az egységeket közeli kameraállásokból is megcsodálhatjuk.
A fejlesztők azt ígérték, hogy nem számít milyen konfigurációd van, a motor remekül skálázható, így gyengébb gépeken is elfut. A Creative fejese, Mike Simpson elmondta, hogy a Rome II széles spektrumon mozog. Hatalmas távolságokat csodálhatunk meg a sandbox kampányban, de az emberi drámák sem állnak távol tőle - legyen szó akár egyetlen harcosról a csatamezőn. Alighanem az RTS-ek történelmének legrészletesebb alkotásával lesz dolgunk.
25 év játékfejlesztés után a készítők úgy érzik, ideje visszatérni egyik legnagyobb sikerükhöz. Az első rész után több generációt ugrott a technológia, és készek arra, hogy egy másik viszonyítási alapot hozzanak létre a játékvilágban. A Total War: Rome II jövőre jelenik meg, kizárólag PC-re. Lássuk az első képeket, élőszereplős trailert és a fejlesztők videóinterjúját! Köszönjük Kupo és vigyorka007!
Végre egy jó hír jövőév legjobb stratégia címe már meg. Kíváncsian várom mi lesz belőle. :)
Remélem, Barbarian Invasion 2 is lesz, a kettészakadt Róma, meg a barbárokat online-ban tolni hatalmas lenne.
Viccet félretéve, nagyon várom már! Remélem a korábbi rész ,,picit rpg" jellegű elemeit is megtartják (vagy netán tovább fejlesztik) majd.
Nem tudom, hogy ti hogyan vagytok vele, de RTS fronton ez a játék úgy kell most mint víz a Szaharában!
De ha decemberben eljő a világvége,ezt a csodát már nem láthatjuk :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.