A PAX Easten tartott beszédében Ken Levine kifejtette, hogy egy játék tervezése súlyos döntések függvénye: szerinte egy sikervárományos címnél figyelembe kell venni a játékosok szélsőséges viselkedését is, mindenki számára biztosítani kell a nagybetűs élményt.
Néha nem tudják, hogy mi fog történni: amikor megírnak egy jelenetet minden őrültséget számba kell venniük, mert kiszámíthatatlan, hogy a játékos mit tesz az adott percben. Ha pszichopata módjára megy előre, nem köthetik meg a kezét, ha viszont alkoholmámortól tántorog előre, elidőzve a részleteken, akkor is kifogástalannak kell lennie a BioShock Infinite-nek.
Levine később beszélt Elizabethről, a mesterséges intelligencia által irányított női társunkról is, aki nem lesz olyan haszontalan, mint a korábbi próbálkozásokban látott kísérők.
"Utálom ezt mondani, de ő egy hatalmas gép - tele különböző tartalommal. Minden részletét megírtuk, minden animációt megrendeztünk a motion capture segítségével." Lehet, hogy az első végigjátszás során nem is mutat meg mindent a repertoárjából. Amanda Jeffrey pályatervező szerint Elizabethnek hihetetlen szeme van, teljesen máshogy látja a világot, s fontosak leszünk a számára.
A BioShock Infinite holnap, azaz március 26-án jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra - a fejlesztési érdekességekről a Facebook-oldalunkon található infógrafika rántja le a leplet.
Debil egy sorozat.
Kicsit elvont játék szentem:)
De ki az aki "piásan" ül le játszani !? : )
A pszichopatákat megértem! : )
Tiszta debil az egész játék, engem rettenet idegesít!
Overrated.
Nem sokan fogják érteni,ahogyan a nagy írokat,művészeket sem ismerik el rögtön.
Olyan lesz kb mintha Dosztojevszkijt olvasnál.
Nagybetűs katarzisra számítsatok.(ahogy a bioshock is az volt)
(egyébként onnan tudom hogy,én hülye megnéztem pár walkthrugh-t,meg a végét
és még mindig ráz a hideg!Milyen lesz ezt játszani???)
Ugyanúgy megtalálhatóak az Infinite-ben is az első rész jellemzői. Az egyedi világ, az érdekes sztori, a felfedezés, a plasmidok, a szabad játékmenet. Ha a Bioshock minden része Rapture-ben játszódna nem lenne több egy EA-szerű futószalag sorozatnál. Mellesleg a Bioshock is a System Shock örököse, szóval nem kell félni.
Akik ezeket a játékokat szerették, az eddigi tesztek alapján ezt is fogják.
Eddig csak jókat hallottam róla.
yeeeeeeeyeeeeeeeeeeeyeeeeeee
Ami meg a korlátozást illeti, szerintem Kennek teljesen igaza van, egy játék arról szól, hogy még ha ideig óráig is, de kiszakadunk a valóságból. Ekkor tényleg tehessük azt amit szeretnénk.
A videó játékokat meg támadni fogják amíg világ a világ. Sokkal könnyebb egy degenerált szocipatára ráhúzni a "durva játékokkal játszott, és ez volt a baj" jelzőt, mint hogy a bárányok gondolkodni kezdjenek a társadalom aberrációjáról, és belássák, hogy nem a játék tesz valakit tömeggyilkossá, hanem a környezete. De ez a médiának és a világhatalomnak nem kedvez, hiszen ne adj isten, a fogyasztó vásárlás helyett gondolkodásra pazarolná a drága idejét...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.