Boba Fettről szólt volna a Star Wars 1313

  • Írta: fojesz
  • 2013. április 4.
  • Hír
Noha elméleti esély még van arra, hogy a Star Wars 1313 megmenekül, gyakorlatilag viszont kizárható ez a lehetőség - kár, mert mint kiderült, a játék a Star Wars hírhedt fejvadászáról, Boba Fettről szólt volna.

A Kotaku megbízható forrásból úgy értesült, hogy a Star Wars 1313 Boba Fettről szólt volna. Az, hogy ebből az E3-as demón még semmi nem látszott, annak az az oka, hogy a fejlesztők a kiállítás előtt nem sokkal, májusban változtattak a koncepción George Lucas nyomására.

Több részletet nem tudtunk meg a váltás kapcsán, két idevágó koncepciós rajzot viszont bezsebelt a blog: az egyiken Boba Fett egy Bosskra feltűnően hasonlító figura fölött guggol, a másikon pedig egy csapat fejvadász között láthatjuk a klónozott rosszarcút.

Nagy veszteség ez, kérem.

Ezek is érdekelhetnek

74.
GhostIHUNICptI
#72: De egy már szinte fél kész játékot vettek volna át így talán jól is sülhetett volna ki a dologból.Meg inkább az Obsidian kezében látnám szívesen a játékot mint az activision kezében.

Amúgy amit el mondtál majdnem teljes részben igaz, ám viszont kitérve George mindig a legjobb pillanatban szól közbe a dolgokba így a Knight of the old republic 2 is fél készen került ki és mikor egy patch el akarták befejezni saját pénzükből erre mit mond George NEM. Na már pedig menyivel többen vették volna ha szebb grafikát adnak játéknak bugok nélkül.Amúgy a grafika nem lényeg csak a bug ok kijavítását kéne meg oldani és kész lett volna teljesen.

De hogy moziban sokan mennek az attól függ hogy a disney milyen jól csinálja meg a filmet és remélem hogy inkább a story az első és lényeges szempont és a karakterek.Mert ha belegondolunk a star wars 4 5 és 6 része a legjobb.

De vissza térve a játékra bárki veszi is át az a játéktervező a harcrendszert meg kell hogy hagyja mivel az már csak ki van dolgozva,de a storyn ezek szerint még kéne változtatni simítani.Így ezért is az Obsidian-t javasoltam volna vagy akár a Bioware-t.Mondjuk ebből a szempontból nézve amit mondtál inkább a Bioware lenne nyerőbb. Csak annyit akarok mondani hogy ha át veszik a játékot egy olyan tervező vegye át akik jól dolgoznak ki storyt az hogy most rpg vagy tps lövöldözős lesz az nem érdekel a story a lényeg. Hiába jó a játék ha a story nem jó ,szerintem és javítsatok ki ha tévedek.

Amúgy a hamarosan megjelenő 7. részhez mindenkinek jó szórakozást kívánok.
73.
Mr. Wagner
#72: Az egyetlen dolog ami valóba szomorú a Lucasarts redőnyének lehúzásában az az, hogy közel 150 ember lett hirtelen munkanélküli. De azért bizakodom, hogy ha nem is a játékok alapján amiket manapság kidobtak, de az előző munkahelyük nagy múltja és neve miatt hamar átveszik őket más fejlesztőcsapatok.
72.
Mr. Wagner
#71: (Az Obsidian nem kiadó, hanem fejlesztőcsapat)

Attól, h megszüntették a Lucasarts-ot még lesznek SW játékok. Ezen témájú játékok túlnyomó részét eddig sem a Lucasarts csinálta, mint azt az eddigiekben leírtuk, hanem csak kiadták más fejlesztőcsapatoknak. A Disney most ugyanezt fogja csinálni, ha akar egy SW játékot. Kiadja a témát meg a pénzt egy teamnek és azok megcsinálják. A Disney hülye lenne eldobni az egyik legnagyobb címet, és nem gyártatni több játékot hozzá.

A 1313-ról meg szerintem annyit, hogy így sem hiszem, hogy jól sült volna el. Nem tudom már hol olvastam, lehet h itt a gamekapcson, hogy a játék már másfél éve fejlesztésben volt, amikor George odaszólt, hogy: "Ja, és legyen Boba a főszereplő. A határidő viszont nem változik. Puszi! <3" Itt teljesen felborult minden, kezdhették az alapoktól felépíteni a storyt, és ennek megfelelően sok más dolog is borult. Mivel nem kaptak haladékot, amit kaptunk volna, az vagy egy gyorsan összedobott fércmunka, vagy egy úgy-ahogy játszható, de rövid játék. Na most ha a projektet még át is veszi egy másik fejlesztőcsapat (az Obsidian tegyük fel, ahogy mondtad), akkor jönne csak el az igazi káosz. Pláne, hogy az Obsidian eddig túlnyomó részt rpg-ket csinált.

Szerintem elég sok ember fog elmenni a moziba. Én mindenképp!
71.
GhostIHUNICptI
Ez a játék igazán jó lett volna de remélem valaki fel vásárolja és remélhetőleg a story marad sőt remélem hogy az obsidian kiadó vásárolja fel mert ha valakik akkor ők jól meg tudnák csinálni a storyt . Egyébként nem értem miért kell pont a LucasArts-ot játék kiadót felszámolni talán a disney úgy érzik hogy konkurencia lenne a film-el szemben vagy csak hogy ők csináljanak játék kiadót saját embereivel nem tudni. De ezek után biztos hogy disney filmet nem nézek többé,akár milyen jó legyen.Csak a Star Wars-at nézem végig tőlük. És a The Knights of The oldrepublic the sith lodrs-nak volt a legjobb története és leg jobb karakter kidolgozása nem csak játék iparban hanem az egész film iparban nincs szinte ahoz hasonló történet és karakter kidolgozás. Újabb indok a Star Wars játékok felszámolására. Egy szó mint száz szerintem igenis kellenek és kelleni is fognak star wars-os játékok.Persze a SW KOTOR 2 az obsidian kiadó műve és nem a LucasArts-é és épp ezért van remény Star Wars-os játékokra mert egy idő múlva a tisztel disney is rá jön hogy a mozi lássuk be ki halóban van mivel vannak 3D-s TV-k ha társaságot akarunk ott a szomszéd illetve haverok és az internetnet-en még a film megjelenése előtt letölthető lesz 1 héttel. Játékok esetében más a helyzte bár ugyan úgy letölthetőek valamiért mégis megvesszük őket ennek két oka van DLC és a multiplayer. És komolyan innen ki megy el moziba kb 100.000 ember a 2 millió emberből tegyük fel.
70.
Macifasz
#65: A Jedi Knight és a Kotor nem elmegy, hanem a legjobb kategória. A The Force Unleashed, na az elmegy...de a 2. része már az se.
69.
Quent1n
#67: Szerinted az X-Wing Alliance gyenge játék lett? :O Vagy a Rogue Squadron?
Gyenge játék szerintem a Galactic Battlegrounds, Rebellion, Force Commander, Battle for Naboo, TFU 2, Phantom Menace, ezek lettek, bár a Phantom Menace-nek azért volt egy hangulata.
68.
Simonus18
#67: Az valóban Zn, ahogy az Age of Empires-t teljesen lemásolták a Stratégiás SW-vel (2d-s), illetve a nem igazán izgalmas 2004-es, 2005-ös stratégia szintén csak Avarage alkotás volt. Szívesen megnéznék egy Red Squadron illetve a még régebbi X-wing, T-fighteres gémeket újított változatban, lehet hogy csak egy más fejlesztő csapat kellene hozzá, és ez esetben lehet hogy meg is történik.
67.
Lord Zozo
#66: Közel 30 évnyi játék után valószínű, már máshogy nézem a játékokat. Igen, érdekes igényeim vannak. Ha esetleg érdekel felsorolhatok egy pár játékot, ami az én ízlésemet tükrözi.
A hozzászólásomban én arra akartam kilyukadni, hogy a LucasArts ne volt képes egy normális űrhajós vagy stratégiai játékot kiadni az elmúlt 20 évben. Én ezt tartom szégyenteljesnek annak a fényében ,hogy milyen alap volt (van) a kezükben.
66.
Simonus18
#65: "Jedi Knight még elmegy"? Érdekes igényeid lehetnek játék terén akkor. Számomra a Jedi Outcast az egyik legzseniálisabb star wars játék ami valaha megjelenhetett a 21-dik század elején. A Force Unleashed-ot még tán megérteném elmegy kategbe, de az is maximálisan kihasználta a new gen fizikát, bár a fénykardozás valóban háttérbe szorult, szóval, az érthető lenne ( No offense egyébként)
65.
Lord Zozo
#61: Kíváncsi vagyok mik azok a játékok amire gondolsz? A KOTOR meg a Jedi knight még elmegy. És azon kívül?
64.
SSJ Gábriel
Hát ez szerintem is sajnálatos!
63.
krisztian66666
Hát ez eléggé szomorú! Nagyon sajnálom a játékot......
62.
HeSiKe
ezek után csak ennyi hozzáfűzni valóm van...
http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-disney-go-fuck-urself.png
61.
grindcore
#60: Te lemaradtál valahol 94-ben...ébredj fel és nézz körül, volt azóta egy csomó jó játék SW fronton...
60.
Lord Zozo
Nem tudom megérteni, hogy egy ilyen témát,mint a SW nem tudnak kihasználni. Kevés olyan jó alap van játékokhoz, mint a SW.
Annak idején a Tie Fighter-t rongyosra játszottuk. Azóta szinte csak hulladék jelenik meg.
Szégyen és gyalázat!
58.
Quent1n
#56: na az x-wingeket pont nem ők csinálták :D ő munkájuk még emlèkeim szerint a Dark Forces II + kieg, asszem a Shadow of The Empire is. Az biztos hogy miután Lucas belepofazott es leléptek a kreativ arcok, a mélybe zuhant a színvonal de szerencsere a külsős játékok nem lettek rosszak.
57.
Blyan000
Ez gáz.... :( Sajnálom nagyon!
56.
Ooorky
#55: Régi játékaik jók voltak (X-Wing rulz), de NAGYON durván látható a határvonal, ahonnan Lucas átvette a játékok fölött is az irányítást.
55.
Quent1n
#52: "A LucasArts legnagyobb dobásai mindig a kalandjátékai voltak, és nem a Star Wars játékok. " Ezt nem is vitatom de tény marad, hogy tettek le azért azért jó SW játékokat míg Ooorky csak a gyengéket listázta ki ami azért nem a valóság. Külsős fejlesztőkkel történő munkáról annyit, hogy szerintem is elsősorban csak kiadtak de mivel ők voltak a megrendelők így nyilván azért csak kommunikáltak a fejlesztőkkel :)

Plusz azért a Dark Forces elég nagy dobás volt úgy amblokk az FPS műfajban szerintem méltán nevezhető klasszikusnak :)
54.
Ooorky
Mondjuk ez a Phantom Menace-s szóváltás eszembe jutotta (megint), hogy változnak az idők. Mi anno röhögve vittük végig Doom 3-at annyira szánalmasan bénának találtuk a játékmenetét, most meg horror klasszikus...
53.
Zeroni
#33: Látszik, hogy semmit nem tudsz Walt Disneyről. :D
52.
Mr. Wagner
#51: A LucasArts legnagyobb dobásai mindig a kalandjátékai voltak, és nem a Star Wars játékok. Volt 1-2 jó SW játékuk, de az igazi klasszikusokat mind külsősök csinálták ami elég szomorú. Tekintve, hogy az SW a Lyukasarc sajátja kellett volna, hogy legyen. A kalandjátékaik is csak addig uralták a műfajt ameddig Ron Gilbert ott tevékenykedett, miután ő lelépett még az új Monkey Island részek sem lettek jók, pedig az első rész véleményem szerint a legzseniálisabb játékuk volt, és lesz is. 10 év kellett hozzá, hogy a Telltale bevonásával össze tudtak hozni egy új használható kalandjátékot, és ez sem "jó", csak jobb mint az előzőek. A külsős fejlesztések pedig szerintem, úgy mentek, hogy kiadták, majd ők publikálták. Ha nem így lett volna, akkor minden játéknál az lenne feltüntetve, hogy developed by XY and Lucasarts, mert volt pár játékuk, ahol közösen dolgoztak és ott így tüntették fel. Nem látom okát, hogy más esetekben máshogy járjanak el.
51.
Quent1n
#38: Ha szerinted a LucasArts csak szar játékokat csinált akkor vagyon nagyon fiatal vagy, vagy nagyon el vagy tévedve a témában.

http://www.craveonline.com/gaming/articles/474659-10-best-lucasarts-developed-games/?slide=1

Hozzáteszem amelyiket külsős csapatok csinálták ott is együttműködés volt és korántsem úgy működött, hogy kiadták, hogy "nah jöjjön egy Battlefront" és akkor kaptak valamit amit kiadtak.
50.
Ooorky
#49: Tényleg nem P1-P2 volt az első gépem.
386-osnak hívták, még a misztikus floppy nevű tárgyon hordtuk a játékokat.
Én még játszottam igazi jó játékokkal, aztán a 3d hajnalán jött a hulladék áradat.
Ennek ékes példája volt a Fantom Menés.
Később konszolidálódott a helyzet, és a Jedi Knight (Raven Software) bebizonyította, jobb ha Lukács bácsi csak távolról nézi a játékok fejlesztését.
49.
Starkiller89
#38: Már ott bebizonyosodott, hogy semmitmondó az egész, amit írsz, amikor a "The Phantom Menace"-t lesz*roztad, gondolom, hogy te akkor még egy "szőrös zsákban" voltál, érlelődtél, nevelkedtél, mikor mi még csak először játszottunk vele, a megjelenése után nem sokkal...tehát igenis jó játék lett volna ez a 1313, újítás lett volna, hogy nem Jedivel/Sithtel mész és kaszabolsz mindenkit szanaszét, hanem marad a jól bevállt TPS, viszont kicsit emberi korlátokkal bíró karakterrel kell nyomulni, tehát lövöldözni, bukdácsolni, stb. Sajnálom, hogy neked nem egy P1-P2 volt az első az első PC-d, hanem egy "indul a gyerek iskolába, vegyünk neki egy durva 2 magos gépet" raktak alád kezdésnek. Jók voltak annak idején azo ka játékok, sőt most, hogy így említettük, lehet nosztalgiázom egy kicsit, és kitolom újra :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...