Fejlesztői naplón a Resident Evil: Revelations

  • Írta: zoenn
  • 2013. április 27.
  • Videó
Link másolása
Érzékeny témákat feszeget a Resident Evil: Revelations első fejlesztői naplója, amely a sorozat hagyatékára és a horrorra hegyeződik ki. A rajongók bizonyára felkapják a fejüket: a játék visszatér közkedvelt elemekhez.

Valljuk be: a Resident Evil 6 nem váltotta be a hozzá fűződő reményeket. Voltak ugyan fénypontjai, de már korántsem rendelkezett olyan nyomasztó légkörrel, mint a klasszikus epizódok. A Capcom ígérete szerint a Resident Evil: Revelations visszatér a gyökerekhez, és nem lesz híján a horrorelemekben sem. Május 24-én ellenőrízhetjük.

17.
17.
aordog
Igazatok van! Egy teljesen rögzìtett kameräs dolog bukta lenne, de lehetne mondjuk a következö:
A fix kameräs és a Dead Space megoldäsos nézet vältakozhatna! Mondjuk az akcio részek többnyire mehetnének szabad nêzetben, de a logikai feladatoknäl, s amikor csak kolbäszolni kell, mehetne egy- kêt helyen ez a stílus! Ne zombik legyenek, persze az elején többnyire igen, de utäna valami olyan ocsmäny dolgok, mint a Silent Hillben! Ne legyen 8 féle End Game, viszont legyenek mellékfeladatok, mint pl.: a Batman Riddler kihíväsai!
Az iränyitäsrol, meg lentebb írtam+ jöhetne valami hasonlo markulatú kontroller, mint a futogépeken...
Mindenkinek izzad a keze, kinek jobban, kinek kevésbé, de egy jo horrornäl biztos, illetve a pulzus is felgyorsul!
Olyan dolgokat lehetne kivitelezni, hogy a jäték még hetek mulva is meglepetéssel tudjon szolgälni!
Szerintem a következö generäcionak nem éppen a grafikai rêszre kellene räfekûdnie.
Azt elêg lenne finomítani! Az Al- t, meg a hasonlo ötleteket kellene elötêrbe helyezni!
16.
16.
Jinbobo
#14: Szerintem is bukta lenne a rögzített kamerás megoldás. Anno sem rajongtam érte, főleg a lépcsős és ajtó nyitós, félperces animált megoldásai voltak igazán idegesítők. Mai szemmel, még annak sem tetszene a rögzített kamerás megoldás, akinek anno tetszett. Itt azzal van baj, hogy a Resi már nem tud újat mutatni, lerágott csont az egész. A Capcom helyébe, én hűvösre tenném a sorozatot 4-5évre, utána biztos ismét nagyot durranna. Érdekes, mert a Konaminál meg tudják oldani hogy minden Silent Hill különbözzön. A Resit mg kéne próbálni fps-be bújtatni, lehet az segítene rajta.
14.
14.
keiji maeda
megint jösztök itt a rögzitett kamerával , mert az aztán rohadt horror volt hogy besétálsz és a képernyő túloldalától már sétál feléd egy lassu zombi akit a szar irányitás miatt alig tudsz lelőni de max elszaladsz mellete és átsétálsz másik képernyőrészbe , egyébként is van több féle horror van ami csak azért horror mert mutáns emberektől eltérő lények vannak benne és nem azért mert bevillanó fények meg hangok van pszichológiai horror is. egyébként meg hangulat függő ezt már többször leírtam de a resident evil 5 lost in nightmare kiegészítő elég horrorra sikerült főleg nehéz szinten ja és át lehet benne állítani a kamerát rögzített kameranézetre , állítsátok át és meglátjátok milyen nyomorékúl lehet irányítani
10.
10.
aordog
A Silent Hill nekem is nagy kedvencem!
A Capcom tanulhatna a Konami- tol.
Mindig ott a feketeleves az ilyen gameknêl, hogy a vêgêre, mivel mäshogy mär nem tudnak feltartoztatni egy rakäs szörny ugrik s nyakamba, ezêrt az egész para elvész.
Meglehetne ezt frankon oldani:
PL.: A Kinect kameräja figyelné, hogy elég sötêt legyen a szobäba...különben nem indulna el.
A kamera figyelné a tekintetünket, s amikor érzêkeli, hogy nem figyel vagy többet pislogsz, akkor a zene üteme megvältozna, esetleg egy zombi ugorna a nyakadba!
Rengeteg baromsäg lehetne! Úgy, mint egy horror filmben;)
8.
8.
Cuppak
7.
7.
Macccy
#5: Tőlem jöhet rögzített kamerás rész is, kevesebb zombis is, nem lenne ellenemre egy ilyen retró rész fasza filmszerű látvánnyal. Könnyebb is lenne megcsinálni technikailag ... De akkor se szarnék be a félelemtől, mert nem elég mindenkinek (kivételek persze vannak) az ha nem látod a szörnyet ami szörcsög a sarokban, vannak akiket ez inkább felkúr, jönnek a rossz kritikák hogy csapnivalóak a kamerák, lehúzzák a klotyón az egészet, nem fogy, kész ...
Szóval nem szereti mindenki a retrót és nem biztos, hogy a 'régi jó dógokbú' ma is sikert csinálnának.
5.
5.
aordog
Ott a pont!
Nekem jobban bejött a Resi a rögzített kameräs szisztémäval! A mostani generäcio egy ilyen kivitelezésben elképesztö lenne! A Gamecube nem volt erös konzol, de a Zero- t, meg az elsö részt brutälul megvalosította!
Az Xbox /PS4/ Wii U olyan képi vilägot és hangulatot tudna produkälni, hogy mindenki befosna! De nem! Inkäbb nyomjäk ezt a gumiszerûcsäposfalbabeakadosellensêges szart!
2.
2.
Jinbobo
És ez most melyik konzolra jön?
Nem bánnám ha összehoznának egy korrekt Resi-t, a 6-al nálam nagyon elhasalt, pedig nagyon vártam...:(
1.
1.
aordog
Ên azt hittem, hogy ez megegyezik a 3 DS verzioval! Akkor van valami különbsêg???
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...