Frissítve: Wolfenstein: The New Order bejelentve

  • Írta: fojesz
  • 2013. május 8.
  • Bejelentés
Link másolása
Alig kezdte el teaselni, máris bejelentette új játékát a Bethesda: visszatér a Wolfenstein-sorozat, ráadásul az új rész története szerint a második világháború után, a hatvanas években járunk.

A teaserek kapcsán felvetődött találgatásoknak megfelelően a Wolfenstein: The New Ordert a Starbreeze egykori tagjaiból álló MachineGames fejleszti, a megjelenése pedig az idei év negyedik negyedében várható PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és next-gen konzolokra.

Az új Wolfensteint divatosan a sorozat "újragondolásaként" emlegeti a Bethesda, a játék ennek megfelelően a második világháború után, a hatvanas években játszódik. A történelem persze itt máshogy alakult, a nácik megnyerték a nagy világégést, övék a világ, B.J. Blazkowicznak tehát megint lesz feladata bőven: küldetéseink alatt náci erődítményekbe szivárgunk be, és még néhány szuperfegyverhez is hozzáférünk majd.


A játék az id Tech 5 engine-t használja.

Update! Tíz ropogós screenshot és artwork érkezett.

68.
68.
Zombiekiller6
#60: miért? pl fc3 blood dragon 2007-ben játszódik ami a 80-as években a jövő és ott is modern minden
67.
67.
Zombiekiller6
bírom ezt a számot, hangulatos, teccetős
66.
66.
DanielMcBas
#65: Ja de a 60-as években még nem öltünk nácikat :D
65.
65.
Vanorb
Megint a gonosz nácikok... Mennyire elegem van már belőle.
64.
64.
Cooper911
#63: Az az "alien" robot az nagyon kész.
Vékony jégen táncolnak. Ha eltalálják a hangulatot és "elhiszem" a robotokat akkor nagyot üthet, de akár tönkre is vághatják vele a hangulatot. Remélem jól eletalálják.
63.
63.
#60: Simán "lehetne", hisz milyen rakétájuk volt már a végére, ráadásul folyamatosan fejlesztettek. Pont ez benne a sci-fi, hogy ha még lett volna 10 évük, ki tudja milyen fegyvert készítenek...ez benne a poén :)
62.
62.
DanielMcBas
#60: igen mert a return to castle-ban az áramostepsivalagú gorillanácik realisztikusabbak
61.
61.
gnossos
El is tudom képzelni, hogy Jimi Hendrix mennyire futott volna be a náci birodalomban xD De azért jól érzékelteti milyen világ fogad majd a játékon belül. Én egy groteszk, kisarkított, inkább futurisztikus mint történelmi stílusra tippelek, a spéci robotok is megerősítenek.
60.
60.
markoci555
hát akkor nagyon itt az ideje játszanom az újabbik részével, de nem hiszem hogy überelné a return to castle-t
de mi az hogy a 60-as években ilyen robotok vannak?
59.
59.
herlius
#58: 100% bizalmat a mai igénytelen játékfejlesztéseket látva eleve nem szabad. Az utóbbi időben még azok a stúdiók is sokszor csalódást keltettek, akikben amúgy "vakon" megbízna az ember. A profithajhászás mindenek fölé nőtt és sok "gamer-barátabb" kiadó is inkább bevállalja a félkész anyagok kiadását az azonnali profitszerzés miatt. Ennek ellenére nem hiszem, hogy eleve szkeptikusan kellene állni bármelyik új jellegű fejlesztéshez. A Wolf tématikája eleve eléggé behatárolt és jócskán lerágott csontnak minősül már. Talán nem árt egy új megközelítésből tálalni az egész játékot, új fejlesztőgárdával, akik talán képesek új színt vinni a sorozatba.
58.
58.
B-Bird
#57: Dishonored = Arkane Studios... ők eleve mindig hoznak egy szintet.

Abban igazat adok, hogy Bethesda úgy tűnik figyel a "mostohagyerekeire" is, de még sem szabad annyira 100% bizalmat adni nekik, mint amikor Fallout -t vagy Elder Scrolls részt csinálnak.

És azért az erős túlzás, hogy mindenbe beleszólna minden kiadó. Gondolom szerződésben is fixálva van, hogy kinek mennyi szabad kezet adnak.
Dolgoztam/om játékfejlesztésben, nem minden kiadó "atyaúristenkedik".
57.
57.
herlius
#52: Ez a "ha úgy támad kedvük" konkrétan azt jelenti, hogy mindig. A játékot ugyan nem ők fejlesztik, de ők a kiadó cég, tehát ők pénzelik az egész projektet, magyarán ők a főnökök. Filmes hasonlattal élve, bár nem ők rendezik a filmet, de ők a producerek, tehát ha ők nem bólintanak rá a cuccra, akkor a fejlesztő (rendező) kitörölheti ... Tény, hogy a Bethesda is mellényúlt már néha a nem saját fejlesztésű játékokkal, de azért számomra még mindig nagyobb garancia az ő jelenlétük, mint sok más kiadóé. Az első komolyabb trailer-ig azért én egyértelműen bizakodó vagyok, a legutóbbi Bethesda-"gyermek" (Dishonored) is nagyon jól sikerült. Ha azt a szinvonalat hozza az új Wolf is, nagyon elégedett leszek.
56.
56.
uriel.morph
#55: Pont ez az ami hiányzik :(
55.
55.
B-Bird
#54: Azért is nehéz kérdés ez a hangulat dolog, mert ugye Wolfenstein eredetileg ugyebár II. Világháború korszak. Korabeli falukkal, fegyverekkel, hangulattal... + ugye egy kis tudományos fantasztikum + csipet misztikum.
Na most máris a hangulat egyik fele kuka, mert a '60 -as évek nagyon nem '40 -es évek eleje.

Főleg most, ahogy nézed az update képeket: Robotok, modernebb sci-fi fegyverek. Főhős headseten beszélget az operátorral, lehet épp extra csípős pizzát rendel..

Ne várjuk a klasszik Wolfenstein -t. Esélyesnek tartom, hogy csak a név és a szereplő marad, de az is csak azért, hogy nagyobb bevétel legyen belőle. Ha az lenne a címe, hogy Steel War 1964, 23,5% -al kevesebb bevétel lenne belőle, az meg ugye nem funny a kiadónak.
De ne ríjjunk előre a medve bőrére, mert a nedves bunda nem rózsaillatú... Várunk gameplay videókat.
54.
54.
uriel.morph
#51: Én nem azt mondtam, hogy olyan lesz :) Csak azt mondtam, hogy az szerintem jó irány lenne. Az teaser-ről csak annyit állapítottam meg, hogy nekem hiányzik belőle a régi részek hangulata, ennyi. Egyébként elég körbenézni, milyenek a mostani FPS-ek a régiekhez képest.

A "mi lett volna ha" érdekes számomra is, de ez nem a leírt hangulatért felelős, hanem a story-ért :) Az ötlettel nincs problémám. Ha visszajön az a feeling, amitől a wolfenstein wolfenstein lett és nem call of duty, akkor király lesz :)
53.
53.
B-Bird
#51: És az Iron Storm FPS már elfelejtődött? Pedig az még csak pár éves. Első világhaború nem fejeződött be, s még a '60-as években is tart.
Az is érdekes koncepció volt.
52.
52.
B-Bird
#47: Én azokra gondoltam, akik itt fórumban úgy írnak a KIADÓról, mintha ők FEJLESZTették volna.
Az egy dolog, hogy tulajdonukban van és ahogy írtam, bele-bele szólnak a fejlesztésbe, ha úgy támad kedvük.

És nagyon jól tudom, hogy miket csinált a Bethesda... nem a Skyrim-Fallout3-al kezdtem az ismerkedést a céggel.
Csak gondoltam néha nem árt figyelmeztetni a rajongókat, usereket, hogy ki-mit csinál/csinált.
51.
51.
#49: Azért ez elég korai megállapítás egy teaser és pár kép alapján, hogy már a játékmenet is szájbarágós lesz meg kihívás nélküli :-D Honnan tudod??

Én pedig azt gondolom a hangulatról, hogy nagyon érdekes és még kiaknázatlanok a "mi lett volna ha?" események, közvetlenül a második világháború után. Eddig ha jól tudom csak egy játék volt a témában, a Digital Reality RTS-e a War Front: Turning Point! Az tök jó ötlet volt. Na ezt is hasonlónak gondolom, egy alternatív elképzelés a folytatásról, hidegháború helyett náci uralom...szerintem ötletes!
50.
50.
uriel.morph
#48: Teljesen egyetértek :)
49.
49.
uriel.morph
Ebből a trailerből már most hiányzik a régi részek (Return to castle wolfenstein) hangulata: az ódon, holdfényszontás német falucska és kastély feeling, a mindent átitató misztikusság (hogy ott is titkokat keresel, ahol nincs), stb. Utánozhatatlan volt, az volt az igazi és "elavult" játékmenet ide vagy oda, szerintem ennek kéne az iránymutatónak maradnia, és nem a 10-éveseknek csinálni egy újabb, mindent szájbarágós, kihívás nélküli random FPS-t.
48.
48.
atesz89
Akkor most ez egy robotos játék lett? Abból a jó kis 2. vh-s játékból? Amiben harc volt a németekkel és a teremtményeikkel? Kezd elmenni a kedvem tőle.
47.
47.
#22: Oké, hogy kiadó, de ezek a saját stúdiói, a tulajdonukban vannak. Ezért írják többen, hogy bethesda így vagy úgy. A Bethesda Game Studios a Fallout 3-mat csinálta csak meg a a Skyrim-et, meg régebbi Elder Scrollsokat.
46.
46.
marko97
imádom a Wolfensteint

45.
45.
metercsiken
Király ez a trailer!
Kíváncsi leszek magára a game-re is!
44.
44.
Muveszur
zene valami beszarásjó :d hangulat jeah :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...