Vadiúj DriveClub gameplay érkezett

  • Írta: zoenn
  • 2013. július 6.
  • Videó
Link másolása
Csütörtökön a Sony PS4-es bulit tartott Londonban, ahol új jelenteteket mutattak be az Evolution Software közösségi élményre törekvő autós címéből, a DriveClubból. Tengerparti útszakaszon folyik a száguldás.

A CVG jóvoltából egy négyperces sekikem felvételre tettünk szert a DriveClubról. A next-gen grafika tényleg fenomenális, érdemes lesz várni a PS4 nyitócímét, amely ingyenes lesz minden PS Plus-tag számára.

88.
88.
PS4gamer
#87: Igen, ez egy kicsit elvette a kedvem. :(
87.
87.
simon 555
#86: Sajnos nem a fullos játékot adják a PS+-hoz majd:S
Elvileg kicsit meg lesz vágva.
86.
86.
PS4gamer
Én veszek PSplus-t úgyhogy ezt nem úszom meg (húúúú még jó):D
85.
85.
EBR2000
#82: Konkrétan ő lett a nyolcadik! :)
A maximális 55-ből!
(Ő meg a csapata...)
84.
84.
p3ti
#82: Akkor tényleg megérte felfedezni a srácot. Ezt nem is tudtam^^
82.
82.
UrbyG
#75: Konkrétan aki 2 éve nyerte a GT Academy-t az most top 10-ben végzett Le Mans-on!
81.
81.
Cuppak
#59 konzolra ott van a pár aaa, casual játék, nekem mint pc-s nincs szükségem azokra, itt tényleg kompetetív játékosoknak készítik a legtöbb játékot :-)
80.
80.
simon 555
#79: Mármint a GT van ott a nagyok közt.
79.
79.
simon 555
#69: Én nem is mondtam, hogy leszaroztátok volna:)
Én csak azt mondom, hogy amit a kolléga mond az már túlzás. Igen, nem kőkemény szimulátor, de azért mégiscsak versenyzőket neveltek ki vele akik sikereket értek el.
Ahogy p3ti mondja, a vezetéshez érzék kell. Ahhoz, hogy a GT Academyn bekerülj a Top 10-be tudni kell valamit, és nem csak kockának lenne. Aki be tud kerülni abban benne van az adottság ami kell a versenyzéshez és ha bejut akkor meg fogja állni a helyét igazi autóban is, mert ha nem is fullrealhardcore, de ott van a nagyok közt.
77.
77.
p3ti
#76: Mi nem az? Minden a médiáról szól. Senki sem pusziért öl bele ennyi pénzt ilyen projectekbe. Ez egy iszonyat nagy reklám volt a Nissan -nak.
76.
76.
#74: Ez az egész GT Academy csak egy jó marketing fogás. Se több se kevesebb.
75.
75.
p3ti
#74: Aki nyerte a GT academy -t, az azóta is versenyez a 24 órás LeMans versenyen*

Ezt kifelejtettem.
74.
74.
p3ti
#73: Meg próbálom elmagyarázni neked hogy én pontosan mire gondolok.
A GT nem egy vér profi szimulátor - tény. Valószínűleg a "kockák" java része ki is hullana egy élő versenyen, hisz ahhoz nem csak a kormányt kell fogni, hanem kőkemény fizikum is szükséges hozzá. Viszont a GT megteremtette azokat az alapokat, amikkel ki tudják szűrni hogy ki tud vezetni, és kicsoda nem. Most nem kezdek fel felsorolni autótípusokat, mert teljesen mind1 milyen gép van alattad, ha érzed azt, amit a profi versenyzők is éreznek. Igen, ez egy érzék, ez egy adottság, tehetség - k*rvára mind1 minek hívjuk - lényeg hogy tudod mit kell csinálj a pályán. Ezt nem tudod megtanulni, nem tudod bemagolni. Érzék.
Pontosan ezért rendezik a Gran Turismo időversenyeket is, és pontosan ezért hívják meg a legjobbakat a rendezvényekre. Hisz, aki a GTben jó, abban benne van a vezetési érzék is. Itt nem arra gondolok hogy sikeresen végig mész az adott pályán, hanem hogy a világ ranglistán benne vagy a top 5ben.

Jó múltkor a NISSAN szponzorálta a GT academyt, ahol kőkemény fizikális tesztek után csupán 1-2 ember vehetett részt rendes versenyeken is.

Oké, nem kőkemény szimulátor a GT, viszont messze nem olyan szar mint ahogy itt egyesek beállítják.
73.
73.
Oldskoolgamer
#71: Milyen segítséget? A mai versenyautók a való életben ezerszer másabbak mint 20-30 évvel ezelőtt és nem általánosságban véve you don't say alapon amikor rallyban pl mindenki azon versengett ki tud közveszélyesebb gépet gyártani. Quattro, MG Metro 6R4, R5 Turbo, 205 T16, Lancia 037,Delta S4.. Vagy az öreg F1 korszak mikor még léteztek "pilóták". Niki Lauda, Senna, Alain Prost, Deamon Hill, Nigel Mansell,Nelson Piquet, Gilles Villeneuve csak hogy párat említsünk mikor ott csücsült a 80-as évek közepén a hátad mögött a közel 1000+/1500-lovas turbómotor amit Piquet nem mert tövig nyomni zéró kormányrásegítéssel rendes (!) váltókarral, abszolút no segítségekkel meg no hülye drs meg kers szutykok nélkül mert a falban találta magát könnyen... Aki végig megy az azért megy végig mert előtte versenyzett mondjuk a már megszűnt Formula Ford-ban (nem tom mi az utódja) Formula 3-ban (ennek se) és még a "nagyok" elrontják néha bármi okkal nincs ebben semmi. Én arra mondtam ha bárki átlag kockát azonnal beültetnénk egy ilyen alacsony építésű dögbe mint valamelyik lmp-s Audi...El nem tudnám képzelni. Azért a Gran Turismo-s csávót is kiképezték valahogy de arról a cikkről nem tudtam na!
72.
72.
p3ti
#52: Mi köze a gyilkolásnak a vezetéshez? A vezetéshez érzék kell, és ahhoz hogy egy pályán nyomás alatt teljesítsz, ahhoz is különleges tehetség és érzék kell. Hogy jön ide a COD?
Gondolkozz már mielőtt pofázol
71.
71.
p3ti
#53: Kapcsold ki a segítséget. Fogd a kormányt, és menj végig a nürburgringen anélkül hogy megcsúszna a hátsókerék meghajtású autód. Igen, az átlag proli biztos neki baszódna a falhoz, de van aki végig megy. És nem azért, mert van jogsija, vagy nincsen jogsija, hanem mert érzi hogyan kell vezetni. Tudja az elvét, és tudja hogyan kell irányítani az autót. Az egész érzék...
És nem, nem fosná magát szarrá.
69.
69.
Oldskoolgamer
#67: Mi nem szaroztuk le a Gran Turismo-t. Én Olvastam "Yamauchi san" beszámolóját is mikor az első részt fejlesztették. Tisztelet a japánoknak.

"Jamaucsi Kazunori egy interjúban elárulta, hogy a játék fejlesztése 1992 második felében kezdődött el. Hozzátette: akkoriban más idők jártak, mindössze 15 emberrel dolgozott együtt.[4] A kérdésre, miszerint milyen nehéz volt a munka így válaszolt: "Öt évig tartott. Öt éven keresztül nem láttuk a végét. Munkával keltem és feküdtem le. Amikor hideg lett, akkor tudtam meg a tél megérkeztét. Egy évben körülbelül 4 napot voltam otthon"

Csak "Janiccar" trollkodik itt zéró ésszerűtlen érvekkel...
68.
68.
simon 555
#67: Meg mint linkelve volt, az első győztes pedig 2. helyezést ért el LeMans-on.
Szóval miről is beszélünk?
67.
67.
simon 555
#56: Ember, azért ne ess át te sem a ló túl oldalára.
Igen, nem annyira "élethű" mint az LFS vagy akármi, de attól még szimulátor a GT.
Legalább néz utána mi is az a GT Academy. Az első fele játék, aztán akik a legjobbak közt vannak mennek Silverstoneba ahol már igazi kocsikkal mennek.
Tavaly vagy tavaly előtt volt kint egy Magyar is. Ha beírod googleba megtalálod a beszámolóját mi volt.
Na meg akik megnyerték azok sem csak dícséretet kaptak hanem mentek LeMansra Nissannal.
Aki nyert utoljára 4. helyezést ért el.
62.
62.
Oldskoolgamer
#54: Jólvan már kenje a hajára lol.. :) *Ok. Mákja volt. *a bit trolling* Meg hát akkor már miért nem első lett nem igaz. Michele Mouton meg 5x Rallyvilágbajnok Autóversenyző lett a 80-as évekből egy közveszélyes B Csoport beli Quattro volánja mögött. Szerencse hogy ezt a nők többsége nem tudja :D
61.
61.
Belerofon
#58: Én sem tudom miről beszélünk és nem bőven marad el,nem kell túlozni..Főleg nekem a látványvilága is elavult ma már,a többi autós gémekhez képest,de ettől még jó.
58.
58.
greenmelon
#55: Mellesleg bőven elmarad fizikában az LFS-től, szóval nem tudom miről beszélünk.
56.
56.
greenmelon
#55: Annak hívod aminek akarod, attól még 300-nál összefossa magát az átlagember, hiába vagánykodott azelőtt otthon a GT volánja mögött. ;)
55.
55.
Belerofon
#52: Ülj le egyes..A gt egy autószimulátor,noha pl. fizikában kicsit elmarad a live for speed-től,de ettől még autószimulátor.
54.
54.
EBR2000
#53: http://www.gamekapocs.hu/hir/23908/le_mans_versenyzo_lett_a_gt_academy_bajnokabol
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...