A Rockstar tegnap megígérte, és be is tartotta a szavát: megérkezett hát a Grand Theft Auto V első gameplay trailere, végre beleleshetünk a várva-várt folytatás játékmenetébe. Ki ne hagyd!
Ne szövegeljünk, nézelődjünk:
Ne szövegeljünk, nézelődjünk:
Valaki tudna segíteni abba, hogy egy 12GB-os PS3 Superslim-re felmenne-e a játék? Úgy tudom 8GB kell neki, de a 12GB-ból a rendszer is csemegézik, kérdés mennyit? Nem vagyok otthon PS3 téren ezért jól jönne valami tanács, hogy érdemes lenne-e ilyen gépet venni ehhez a játékhoz.
remélem kap magyar feliratot
Max egy kis tupírt fog kapni.
Visszamenőlegesen is olvastam szinte minden 576 számot, a KByte összes száma a polcomon figyel egy hivatalos lemezen, a Konzol és GameStar példányai alatt roskadozik...
Tökéletesen felvilágosult vagyok a témában, én is ott voltam a játéktermekben mikor Xbox Classicot, GameCube-ot meg PS2-t gyűrtük a haverokkal. Wii-vel nem játszottam még, de az Xbox / PS témában szerintem kellőképpen felkészült vagyok.
Nekem az MS-el az a legfőbb problémám hogy elnyugatiasította a piacot, a pénzhajhász gondolkodásával lerombolta a konzoljátékok hagyományait, támogatta hogy korábban egyben magunkhoz vett játékainkat most DLC-kre szaggassák, háborút indított a játékosok lemezbirtoklása és tulajdonjogai ellen.
Számomra mindez megbocsáthatatlan.
Sajnos a Sony-nál is egyre inkább előtérbe kerül az amerikai vállalat uralma, most már egyértelműen nem a Japán konzolpiac egyik képviselője, a Sony küzd az Amerikai MS-el, hanem az amerikai MS és Sony vív belső háborút az USA-n belüli dominanciáért. A God of War volt az első játék ami erre utalt, majd ez a tendencia egyre csak folytatódott és a PS is kezdte elveszíteni saját identitását, ráadásul az indokolatlan, végtelenségig nyújtott folytatások eszközéhez folyamodtak.
Tiltakozásom jeléül nem PS3-at vettem, pedig jobban tetszik, de már a Sony sem a régi...
Persze lehet vitatkozni, hogy mi és hogyan működött volna és mi hogyan nem, de fölösleges, mert nem tudhatjuk és már nem is fogjuk megtudni.
Én személy szerint kíváncsi lettem volna rá mi lesz a vége. Lehet, hogy az Ms jól belebukott volna, de hát akkor tudnánk, hogy nem ez volt a jó irány és elindulnánk más irányba, a Sony meg közben betegre kereste volna magát, ami most rájuk is férne.
Szerintem az Ms nem azzal ártott az iparnak, hogy kitalálta ezt az elképzelést, hanem azzal, hogy kihátrált mögüle. Ezzel nem csak azt vesztettük el, hogy kipróbálhattunk volna valami újat, de azt is, hogy az elkövetkező 10 évben bárki is érdemlegesen hozzá merjen nyúlni a jelenlegi konzolos modellekhez.
Ez amúgy most így nem konkrétan neked szólt, csak már régóta formálódik a fejemben ez a gondolat menet és a kommented lehetőséget adott, hogy konkrét szavakba öntsem.
#251: Az igazi objektivitás az amikor képes vagy azt elfogadni, hogy nem feltétlen csak neked lehet igazad. És még mielőtt azt mondod, hogy ez alapján én sem vagyok igazán objektív, akkor már most leszögezem, hogy ez bizony így van. Szerintem emberi lényként szinte lehetetlen teljesen objektívnak lenni, hiszen az egész létünket a prekoncepciók határozzák meg. De a te kommentjeid alapján te jelenleg az átlagosnál is távolabb állsz az objektivitástól.
Amúgy a Sony darabra ugyanúgy pofátlankodott be a konzolpiacra mikor még a Nintendo volt az úr, mint ahogy később a Microsoft mikor már a Sony vezetett. Legfeljebb annyi a különbség, hogy még fiatal voltál ahhoz, hogy ezt ugyanúgy éld meg. Én személy szerint még mindig nem értem miért tekinted ilyen megbocsáthatatlan bűnnek, hogy ha új szereplők szálnak be az adott ágazatba.
Én speciel örülök, hogy nem csak iOS van hanem Android is. Vagy annak, hogy nem csak Windows van, hanem Linux is. Szeretem ha van választásom és szeretem ha a cégek versenyeznek azért, hogy őket válasszam. Méghozzá egyszerűen azért, mert ez számomra - mint fogyasztónak - csak előnyökkel jár.
Nekem minden teljesítménymérő szám elvontnak tűnik ha konzolról beszélünk, mert a végső élmény, a végső megtapasztalás dönti el bennem hogy egy játék milyen volt, nem az ami papíron még jól mutatott.
Papíron bizonyos értékek egyik vagy másik konzol érdemeit hirdethetik, de higgyétek el, a fejlesztők figyelme immáron annyira szétforgácsolódott az egyes rendszerek között, hogy az is sokat számít hogy melyik gép megismerésébe mennyi időt öltek.
A PS3-ban hatalmas a potenciál, mely úgy tűnik hogy talán már sosem lesz maximálisan kiaknázva, a dolgok nem úgy alakultak.
Ha a fejlesztések során több időt adtak volna a gépek megismerésére, akkor a PS sokkal dominánsabb helyzetben lenne továbbra is. De erről már írtam.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.