A Ubisoft HD-felbontásban támasztja fel az első Far Cryt, amit önálló formában is megvásárolhatunk az Xbox Live-on és a PSN-en. Persze a megnövelt felbontás nem az egyedüli újdonság, az átvezetőket is átdolgozták.
Habár a Far Cry Classicot még a tavalyi Xbox Live Summer Arcade promóció keretében szerették volna útjára bocsájtani, ez nem jött össze, bő fél évig pihentették a projektet. A jövő héten viszont végérvényesen is rátehetjük a kezünket digitális formában Xbox 360-on és PS3-on - egészen pontosan február 12-én, ára 9,99 dollár lesz.
A játékot megtaláljuk a Far Cry: The Wild Expedition csomagban is, amely február 14-én landol a boltokban, immáron lemezes formában. Most már azt is tudjuk, hogy az első rész továbbfejlesztett grafikával, megújult átvezető jelenetekkel és átdolgozott kezelőfelülettel hódíthat a konzolosok körében. A CryEngine első változata tíz év múltán is gyönyörködtet.
A 2-ban a folyamatosan ujratermelodo ellenseges terepjarok igazan idegesitoek voltak.
Allandoan jottek mire megalltal fustolt a cucc, szarra lotted oket magjavitottad a kocsit beultel mentel 200 metert ujra jottek es az egesz kezdodott elolrol.
De meg fogyaszthato volt.
A 3 meg egy idegesito klisehegy otvar elcsepelt jatekmegoldasokkal tulspilazott idegesito bossal.
Es a kuldetesek alatt olyan szinten lescripteleltek voltak, hogy siman lehetne rolling shooter is.
Konkretan szerintem a jatekipar legalja es a jatekos total hulyenek nezese mindegy csak fizessen kategoria.
Már anno elkezdték csinálni Far Cry 2010 néven az akkor cryenginnel csak hát elhalt. Akkor volt aki elkezdte a Far Cry 3 editorral annak a graf motorjára az is elhalt. Csak akkor tudnám minek fájdítják az emberek szívét ha sosem fejezik be.
De a farcry már rég nincs a crytek/EA kezében, tudtommal az első rész volt az övék. Külön farcry 2 engine pörgött a 2 alatt, ami viszont gyönyörű látványt nyújtott, a cryengine is itt-ott elmaradt szinte.
Jobb oldalt nézd a leírásban a motort...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.