Megint csúszik a Divinity: Original Sin

  • Írta: zoenn
  • 2014. június 8.
  • Csúszás
A Larian Studios immáron másodízben halasztja el a Divinity: Original Sin megjelenését. Aggodalomra nincs ok, elvégre csak pár napot csúszik az akció-szerepjáték, ráadásul még júniusban magunkévá tehetjük.

A legutóbbi tervek szerint a Divinity: Original Sin június 20-án landolt volna a Steamen, ám a fejlesztők megerősítették, hogy a szerepjáték csak tíz nappal később, június 30-án válik letölthetővé.

A késés oka az, hogy több időt vesznek igénybe a végső simítások, néhány karakter szinkronja még hiányzik, illetve pár hiba is kijavításra vár.

Hozzátennénk, nem ez az első csúszás, amit el kellett viselnünk: Larian korábban tavaszra ígérte a megjelenést, ám április végén kiderült, hogy csak júniusban érkezik a végleges verzió.

A sorozatos halasztások nem érintik az előrendelőket, elvégre az early access verzió már egy ideje elérhető a Steamen.

3.
Stranger
"A késés oka az, hogy több időt vesznek igénybe a végső simítások, néhány karakter szinkronja még hiányzik, illetve pár hiba is kijavításra vár."
Ehhez elég 10 nap? Még jó, hogy RPG-ket alapból nem próbálok ki megjelenéskor, mert fél évig patch-elik őket...
2.
JBoy
1.
Cristiano
nem baj ha csúszik de ne legyen rossz
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...