Fontos emberek távoztak a Crytek UK-től

Link másolása
Továbbra sem rendeződtek a problémák a Homefront: The Revolution fejlesztőinél. A héten több kulcspozíciót betöltő ember is otthagyta a vállalatot, és egyre több a kérdőjel a játék jövőjével kapcsolatban.

A múlt héten már írtunk a Crytek UK-t érintő problémákról, és úgy tűnik, továbbra sem haladnak jól a dolgok a stúdiónál.

A Kotaku információ szerint Hasit Zala, a játék rendezője is otthagyta a stúdiót, aki emellett a Warface felett is bábáskodott. A Kotaku informátorai szerint teljesen eltűnt a felső vezetés, és az embereket régóta nem fizették már ki.

A Crytek tagadja, hogy problémák lennének, de a pletykák szerint a cég németországi stúdiójánál is többen felhagytak a munkával, mert nem kapták meg a fizetésüket. 

Az elvileg 2015-ben érkező új Homefront sorsa így bizonytalanná vált, és a pletykák szerint a még be nem jelentett Ryse 2 fejlesztése is leállt.

21.
21.
selejtes
#20: Szerintem messze jobb, rugalmasabb, nem beszélve a fizikáról. Érdekes, hogy cryengineből csak és kizárólag műanyag kinézetű játékot tudtak eddig kihozni, teljesen lelketlen mind.
Volt a hl2ben is tenger, mikor a parton császkálsz, dombok is voltak, pl ep2 ben. Teljesen jól működött, az AI-ra se lehet panasz.
Mondj nekem egy jó címet amit cryenginel csináltak.Nem nagyon tudsz, source engine ? van vagy egy tucat. Nem tudom miről beszélünk.
Hl2-nek meg pontosan ez volt a célja, hogy lepusztult legyen.Egy mai lelakott város megspékelve némi sci-fi elemekkel. Tökéletesen eltalálták az arányait ezek szerint, ha lepusztultnak látod.Pont erről van szó, ha felépítenék ugyanazt cryenginel ami hl2ben van, akkor az nem adná vissza azt a hangulatot mint amit áraszt magából a játék source enginnel.Lelketlen lenne mint ahogy írtam már.
20.
20.
#18: Na azt megneznem hogya source engin hogy tenn ki akkora palyakat mikor a hl ket folyoso es egy kanyar utan tolt.
A hl ben "tocsak" voltak a a far cry ban meg tenger azt azert ne felejtsd el.
Az ai is messze alulmaradt a cryenginetol.
Nem volt normal map hal2-ben
Normalis anim blending a mozgasokhoz.
Nezd meg a far cry 1-ben ha egy ember egy domboldalon all (a hl2-ben nem nagyon volt domb mert tiszta sik volt szinte) lekovette a laba a talajt meg mozgas kozben is (meg mielott okoskodnal nem annyi fele seta volt mocapel felveve).
Az unreal engines jatekok nagy resze ma sem tudja meg 2004-es szinten sem ezt.
A hl 2 enginje sehol nem volt a cryenginehez ez teny.
Amugy attol hogy a hl2 szerintem is jo game, amikor meglattam annak idejen lepusztultnak talaltam.
19.
19.
#13: A "dunyha" engine a cry engine 1-re epul.
Szal errol ennyit.
Messze elmarad feature lista hosszaban a cryengine-tol.
18.
18.
selejtes
#6: Hogy érthetőbb legyen, csak az összkép miatt tekinthető szerintem szépnek, részleteiben már egyáltalán nem.Példának ott a HL2 ami 3 évvel hamarabb jelent meg, ott a víz ezerszer jobban meg lett csinálva.Akkor milyen grafikai lemaradásról beszélünk? Tegyük fel source enginel húznák fel a crysis "világát", akkor az is ütne látványban ennyire.
Kinek mi szép, relatív.
17.
17.
selejtes
#6: Persze, mert másoknak volt eredetibb ötletük is mint felépíteni egy fehér homokos tengerpartot, meseszép kék eget, kék vizet meg szép zöld susnyást. Ez csak egy "álomszép" összkép, ami létezik, még fantázia se kellett hozzá.Nem kell csodálkozni, hogy csúszik lefelé a roló, ha jól rémlik viszont volt egy egész pofás ötletük ami kicsit darkosabb hangvételű volt, de a végén elvetették.
Rengeteg játék hozta azt a grafikát, csak más környezetben ami nem ennyire vágykeltő, ugye az emberek java részének megfelelne egy olyan környezet élőhelynek mint ami a crysis1ben volt, hogy is hívják.A paradicsom. Egyébként meg a víz kifejezetten szar lett, már akkor. Teljesen súlytalan, nincs meg az az érzete, hogy ez egy nagy tömegű természeti erő.Egy csillogó nejlon tekereg azt annyi.
16.
16.
Falcon
nagyon sajnálom hogy pont a crytek van bajban a crysis játékokat nagyon szeretem és azon kevés játék közé tartozik aminek a szingléje és a multija is jó kár lenne értük
15.
15.
Rakottkrumpli
#14: lol, az asszonynál nem XDD
14.
14.
K2 The Highest
#12: Az nem 90/60/90? :D:D:D
13.
13.
Lacek896
#11: asszem épp barackos limonádé írt egy visszatekintő cikket a Far Cry első részéről amiben megemlíti a két grafikus motor közti hasonlóságot. Csak utána a Crytek és az Ubi összerúgta a port ezért a franciák a 2. részhez dobtak össze egy új engine-t amit a 3. részre még tovább políroztak.
12.
12.
Rakottkrumpli
#7: Ha valakinek egy 200 kilós ragyás nő jobban tetszik mint egy 60/90/60-as bombázó, attól még az nem lesz szebb ;)
11.
11.
Ecneb
#9: A harmadik része nem lett grafikailag újítva?
10.
10.
Cristiano
akkor ez nem fog elkészülni
9.
9.
Lacek896
#7: Igen 1 év meg néhány kódsor a CryEngine-ből amire a Dunia épül. Rakottkrumpli már leírta a lényeget, a Crysis első része óta nem volt grafikai ugrás videójátékban. Legalábbis akkora nem.
8.
8.
Extol
Már a Homefront első részének fejlesztése sem volt leányálom.
7.
7.
drat576
#6: Nekem a FarCry 2 látványa jobban tetszik, és az 2008-as, szóval 1 év van köztük.
6.
6.
Rakottkrumpli
#4: Szerintem nem vagy teljesen képben a dologgal kapcsolatban... nyilván csak a látványra gondolt, de évekig a közelében sem ért egy játék sem grafikában... és ez nem emlék szépítés, ez így volt ;)
5.
5.
markoci555
"teljesen eltűnt a felső vezetés" ha a fizetést meg nem kapó emberek még reménykedtek is, akkor asszem most már b*szhatják
4.
4.
drat576
#3: Ugyan már, szerintem az idő megszépíti az emlékeidet (bár tény hogy van egy rakás grafika tupírozó mod a játékhoz) - ha a játékmenetre gondolsz, akkor az más. Mondjuk én utáltam az egészet ahogy volt ^:)

A hírhez: hát, nem tudom hogy/mint lehet ilyen környezetben alkotni.
3.
3.
Lacek896
#1: A Crysis már 2007-ben "nextgen" volt, nemtom te miről beszélsz.
Ha tényleg lehúzzák a rolót majd a jogokat úgyis megveszi valamelyik kiadó.
2.
2.
MrLentoFan
Fasza! Biztos megijedtek hogy ők se kapnak fizetést! (Meg is értem őket...)
1.
1.
DeathTiti
Remélem nem zárnak be a stúdióik mielőtt elkészülne egy nextgen Crysis.
A Homefront viszont nem érdekel.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...