Továbbra sem rendeződtek a problémák a Homefront: The Revolution fejlesztőinél. A héten több kulcspozíciót betöltő ember is otthagyta a vállalatot, és egyre több a kérdőjel a játék jövőjével kapcsolatban.
A múlt héten már írtunk a Crytek UK-t érintő problémákról, és úgy tűnik, továbbra sem haladnak jól a dolgok a stúdiónál.
A Kotaku információ szerint Hasit Zala, a játék rendezője is otthagyta a stúdiót, aki emellett a Warface felett is bábáskodott. A Kotaku informátorai szerint teljesen eltűnt a felső vezetés, és az embereket régóta nem fizették már ki.
A Crytek tagadja, hogy problémák lennének, de a pletykák szerint a cég németországi stúdiójánál is többen felhagytak a munkával, mert nem kapták meg a fizetésüket.
Az elvileg 2015-ben érkező új Homefront sorsa így bizonytalanná vált, és a pletykák szerint a még be nem jelentett Ryse 2 fejlesztése is leállt.
Volt a hl2ben is tenger, mikor a parton császkálsz, dombok is voltak, pl ep2 ben. Teljesen jól működött, az AI-ra se lehet panasz.
Mondj nekem egy jó címet amit cryenginel csináltak.Nem nagyon tudsz, source engine ? van vagy egy tucat. Nem tudom miről beszélünk.
Hl2-nek meg pontosan ez volt a célja, hogy lepusztult legyen.Egy mai lelakott város megspékelve némi sci-fi elemekkel. Tökéletesen eltalálták az arányait ezek szerint, ha lepusztultnak látod.Pont erről van szó, ha felépítenék ugyanazt cryenginel ami hl2ben van, akkor az nem adná vissza azt a hangulatot mint amit áraszt magából a játék source enginnel.Lelketlen lenne mint ahogy írtam már.
A hl ben "tocsak" voltak a a far cry ban meg tenger azt azert ne felejtsd el.
Az ai is messze alulmaradt a cryenginetol.
Nem volt normal map hal2-ben
Normalis anim blending a mozgasokhoz.
Nezd meg a far cry 1-ben ha egy ember egy domboldalon all (a hl2-ben nem nagyon volt domb mert tiszta sik volt szinte) lekovette a laba a talajt meg mozgas kozben is (meg mielott okoskodnal nem annyi fele seta volt mocapel felveve).
Az unreal engines jatekok nagy resze ma sem tudja meg 2004-es szinten sem ezt.
A hl 2 enginje sehol nem volt a cryenginehez ez teny.
Amugy attol hogy a hl2 szerintem is jo game, amikor meglattam annak idejen lepusztultnak talaltam.
Szal errol ennyit.
Messze elmarad feature lista hosszaban a cryengine-tol.
Kinek mi szép, relatív.
Rengeteg játék hozta azt a grafikát, csak más környezetben ami nem ennyire vágykeltő, ugye az emberek java részének megfelelne egy olyan környezet élőhelynek mint ami a crysis1ben volt, hogy is hívják.A paradicsom. Egyébként meg a víz kifejezetten szar lett, már akkor. Teljesen súlytalan, nincs meg az az érzete, hogy ez egy nagy tömegű természeti erő.Egy csillogó nejlon tekereg azt annyi.
A hírhez: hát, nem tudom hogy/mint lehet ilyen környezetben alkotni.
Ha tényleg lehúzzák a rolót majd a jogokat úgyis megveszi valamelyik kiadó.
A Homefront viszont nem érdekel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.