Tízéves a Killzone-sorozat

  • Írta: zoenn
  • 2014. november 5.
  • Hír
A legelső Killzone 2004. november 2-án jelent meg PS2-re, így ezen a héten a tizedik szülinapját ünnepli a Guerrilla Games PlayStation-exkluzív sorozata. Az évforduló kapcsán DLC érkezik a Killzone: Shadow Fallhoz.

A Killzone-t úgy tartják számon, mint a Sony válaszát a Halóra, s bár a csatát (az eladási adatok alapján) kétségkívül Master Chief nyerte, a Killzone nem kevés rajongót szerzett az évek során. A frencsájz biztos lábakon áll, tíz év alatt hat Killzone-t kaptunk öt PlayStation-platformon, nem is beszélve az ajándéktárgyakról, a regényekről és a mangákról.

A Guerrilla Games úgy döntött, hogy tisztességesen megünnepli a sorozat fennállásának tizedik évfordulóját. Lesz itt egy csomó nyalánkság, közösségi esemény, illetve a season pass tulajdonosai számára egy ingyenes DLC a Killzone: Shadow Fallhoz. 

Lássuk, mit tartalmaz!

  • Két új multiplayer karakterskin: a Honor Guard és a Special Forces
  • Két új OWL skin: a Honor Guard és a Special Forces
  • Két új hangcsomag: az Angry Veteran és a Dev Team
  • Két új ikoncsomag a játékos-kártyákhoz: az Identity és a Weapons of Shadow Fall
  • Új testreszabási lehetőségek a célkereszthez, a csomagban hét új variáns kap helyet


Ezen felül egy új multis térképpel, a The Academyvel és két új kooperatív térképpel bővül a felhozatal.

26.
Ra1D3n
#25: Amiért a Crysisokat is kipróbáltam. Reméltem, hogy a látvány mögé tartalom is került, de mindegyik esetben lefelé görbülő szájjal kellett távoznom, és ez még csak a Shadow Fallnál volt a legigazabb. Még egy olyan szutyok játékot mint az... Gyötrelmes volt, a többi meg csak minimálisan volt kellemesebb élmény, de a jótól így is a lehető legmesszebb voltak(negatív értelemben ofkorz). Amúgy oké, hogy nem jön át a véleményem neked és br1Koo-nak, de a negatív intelligencia inkább titeket jellemez a harapós személyeskedés miatt... Köszöntem a figyelmeteket!
25.
NECROSMOKE
#20: Az okés, hogy nem tetszik a teljes Killzone franchise, de nem kéne ilyen "szaros" jelzôkkel illetni a jatékot, mert ezzel csak a saját IQ színtedet gyaraittod minuszba.
Ha valaki az általad kedvelt jatékot fikázná, meg tudnád állni szó nélkül? Ne válaszolj, nert tudom...a válaszod NEM lenne.
Amúgy meg nem értem, hogy voltal képes ezek után még a Killzone: Shadowfall-al is játszani?
Na szép napot.
23.
PaprikaJancsi
A vitát, ha kérhetem tessék, abbahagyni. A legyes hasnólatokat, ha kérhetem hanyagoljuk. Köszönöm!
22.
Ra1D3n
#21: Bocs, de ez a játék nem az én műfajom. A kézikonzolos mellékágaktól eltekintve játszottam az első, 2. részével, valamint a shadow fall-al. Semmi olyan nincs benne, amit bármi más tucat FPS ne tudna jobban... Lehetne mit tnaulnia a Guerillás srácoknak FPS műfajban, mert a piacon szinte csak jobbak vannak mint a Killzone játékok. Ha a lelkedbe gázoltam a véleményemmel, az engem kurvára nem érdekel, de hadd döntsem el, hogy számomra mi a jó és mi nem. Szabad országban élünk(egyenlőre), szabad a véleménynyilvánítás is. Attól, hogy nem bégetek együtt a többi birkával, attól még nem kéne kinézni engem. Amúgy meg tudod mi a Killzone? A playstation brand saját Crysis szériája amit mindenki tud, hogy csak egy PC-s techdemo.
21.
br1Koo
#20: Legalább ne kiabálnád, hogy hülye vagy komolyan. Nem fogom neked elmagyarázni, hogy egy játék mitől lesz jó, nem tudom te mit értékelsz érdekesnek, de ezekszerint szemed meg ízlésed nincs a dolgokhoz.
20.
Ra1D3n
#19: Rendkívül bölcs voltál fiam... Mióta kötelező az, hogy mindenkinek ugyanaz tetsszen? Ha még egy jobb fps-ről beszélnénk akkor arról nem lennék ilyen véleménnyel mint erről a halálunalmás vontatott killzone-ról. FPS játékok szégyenfoltja, mert semmi sem élvezhető benne, a sztori a harmatos hangyafinggal egyenlő, kérdem én, akkor mégis miért kéne szeretnem? Ne legyünk már ilyen egyszerűek, minden érvelések "királya"...
19.
NECROSMOKE
#17: Okos érveles. Ügyes vagy Pistike, menj a helyedre...1-es !
18.
Ooorky
Ez is csak egy spunkgargleweewee, semmi több.
17.
Ra1D3n
#16: Szerintem meg szar az összes Killzone. Legszarabb a 2. és a shadow fail. Érthetetlen számomra, hogy, hogyan élt meg 6 részt egy ilyen játék... Mondjuk ez épp olyan, hogy a szar is sok legyet vonz...
16.
br1Koo
#15: szerintem meg sokkal eredetibb volt a halonál az alapjáték, de mindegy.
15.
MUNRO
Bármennyire is akar, nem tud felnőni a Halo - hoz.
14.
Habbobitas
Megvan a trilogy. Nem rossz de jobb a Halo.
13.
fekete kobra
Kár hogy nincs ps-m kiprobálnám a multyját
12.
DON GONDOCS
#11: Igen tudom mit akarsz mondani, hogy megjelenéskor ezek bizony jó játékok voltak, ezt elfogadom. De azok a játékok amiket játszottam és tetszettek azokat sem ahoz viszonyítom hogy mikor játszottam vele előszőr. Amúgy kb 2 éve.
11.
NECROSMOKE
#10: Kb. mikor vetted öket?
10.
DON GONDOCS
Talán ez az egyettlen ps3 játék (kz 1-2) amiben csalódtam, amikor megvettem. De azért elismerem szép sikert tudhat magáénak.
9.
NECROSMOKE
#7: Ja igaz ez :) De nekem az célzási rendszer sokkal jobban tetszett mint a KZ2-ben, na meg a grafike és a sztori is, de ezektôl leszámítva a KZ2 egy etalon :) Kb: 300 óra öltem bele a multiba. Holott a KZ3-ba csak 160 órát? A legbüszkébb platináimhoz tartozik :)
8.
shatterhand
jav:elenezve helyett elemezve
7.
shatterhand
a kidolgozott tournament teljesen kivettek. Az volt a lelke:klanmeccsek,bajnoksagok pontokeert ,kiirasert. Customization a szobakra.
Es mindezt vissza lehetett nezni webes oldalon elenezve a rohangalast,taktikat tanulni,stb.
K3-ban sima quick match volt es kesz.
6.
NECROSMOKE
#1: A KZ3 multiját miért vágták tönkre?
5.
KeXxX
#3: Konzolon a KZ2-vel kezdtem anno, utána rögtön megjelenéskor a 3-at toltam, majd később vettem meg az új BF-et és CoD-ot, de miután vissza mész KZ-zni, akkor elképesztően nehéz visszaszokni ahhoz a "lassúsághoz" ami az elején nem tűnt lassúnak. Szerintem a KZ3 lett az etalon, mind sztoriban, mind multiban. Én csak a Halo 4-el játszottam unokatesómnál, és nekem kurvára nem jött be úgy az egész atmoszféra stb.. de a Destiny pedig az első napon megfogott..
4.
godach
#3: Nem is hallottam, hogy Halo killernek akarták csinálni. Bár nem is említeném egy lapon a kettőt. Személy szerint örülök, hogy mindkét frencsájzt ismerem.
3.
shatterhand
#2: Az a 4oldalas teszt vmi brutáljó volt annakidején.
De ha a K2 előzetesét ,meg híreit is előveszem azok is mai napig megállják a helyüket látványban annyira király az egész. Persze sok cod és bf után erősen nehézkes az irányítása, de a látványa akkor is kegyetlen.
Nem lett halo killer, bár nekem a halo fapadosnak tűnik ehhez a látványhoz képest (de elhiszem ha másnak fordítva van így, ez egyéni dolog)
2.
godach
Emlékszem amikor a Martin kipróbálhatta a Killzone és a Shelshock Nam'67-et anno. Újra és újra végigolvastam a tesztjét, nem e maradtam le valamiről.
"Gyerekek, ez valami nagyon nagy lesz"
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...