Nem árulunk el nagy titkot azzal, ha elmondjuk: a Resident Evil közelgő HD-remake-je lesz a legszebb próbálkozás, ami a klasszikus feltámasztására irányult. Most a producer részletesen bemutatja a játékot.
A tegnapi képek után most a túlélőhorror producere, Yoshiaki Hirabayashi magyarázza el, hogy mennyiben változott az új remake a GameCube-os próbálkozás óta. Vizuális szempontból a játék kihasználja a jelenlegi generációs konzolok képességeit. Persze a játékmenet nem szenvedett csorbát: a klasszikus mechanika megmaradt.
Az alkotás 2015 elején érkezik PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.
Ilyenkor jogos a kérdés hogy ha csak háttérképen zajlik a játék akkor miért nem sétál például a falon a karakterünk? Hát azért mert úgy van programozva a játék hogy például a falak, asztalok stb. koordinátáiba nem engedik be a szereplőt.
Aki ezt beveszi az a Gamecube verziót csak videón látta.
Gyerekek! Ébredjetek már fel!
Ez a felbontáson kívűl teljesen ua.
Aki ezt vitatja az valahonnan kérjen kölcsön egy Nintendo-t a játékkal együtt.
Apám...a Gamecube-ba nem volt 8GB Ram!
Persze...kihasználja. A Capcom az embereket!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.