Infók az Assassin's Creed alkotójának új játékáról

  • Írta: Shifty
  • 2014. december 19.
  • Érdekesség
Patrice Désilets, az első Assassin's Creed alkotója formálisan is bemutatta új stúdióját, a Panache Digital Games-t, amelynek első készülő játéka erősen hordozza magán az Assassin's Creed stílusjegyeit.

Alaposan rájárt mostanában a rúd Patrice Désiletsre, az Assassin's Creed alkotójára, november óta azonban nagyon fordult a világ. A UbiSoft, majd a megboldogult THQ egykori dizájnere ugyanis ekkor alapította meg új, kanadai stúdióját, a Panache Digital Games-t, amiről most hivatalosan is lehullt a lepel.

Ahogy a csapat első játékáról is, ami a leírás szerint egy nagy költségvetésű, történelmi, külső nézetes túlélő-akció lesz. A koncepció meglehetősen ismerős, elsőre nekünk is az Assassin's Creed ugrott be, de nem kizárt, hogy a korábban sokat emlegetett 1666-ról van szó.

18.
18.
Aanash
#16: Ott a pont..
Számomra a második a és a Brotherhood a legjobb AC részek.
Hangulat,sztori,irányíthatóság mindegyik jó...
A harmadik részben nem tudtam plakátot letépni mert automatikusan a fal mögé bújt állandóan...
A Black Flag meg egyenesen irányíthatatlan...mindenre elmászott amire nem kellett volna..sőt olyan is volt hogy fel akartam mászni egy falon erre leugrott és meghalt...jó lenne ha visszatérnének nextgen-re az Ezios-részek...
17.
17.
vnm51
#16: "az AC II hozta a legérettebb AC gameplay-t valaha."
Egyetértek, bár a BH-val és a Reva-val is így vagyok, szerintem az utóbbi volt a legjobb harc és mozgásrendszerrel. Ha még nem próbáltad, javallom adj neki egy esélyt, kivéve az idióta den defense marhaságot, ami a kicsit lehúzza.

"tudtommal az egy gombos megoldások III óta kerültek bele a gémbe"
Így igaz, és jól szét is barmolták. Én csak most tudtam játszani az ACIII-al és ami engem illet az ACIII nem csak a széria, hanem az egész játékipar egyik legszarabb játéka minden tekintetben. De ez már egy más történet.

"úgymond a klasszikus AC megoldáson alapult, persze az sem volt túl komplikált"
Hát azért azzal a plusz egy gombbal nem volt könnyű, ha most játszottál az ACII-vel akkor emlékszel a mellékküldetésekre, ahol föl kellett mászni ide-oda és ki kellett nyitni vagy meg kellett találni valamit, és a kamera folyton változott. Ott az a plusz gombnyomás rossz irányban és jóccakát.
Meg meneküléskor és nagy ugráskor is szivatós volt szerintem.
Szóval remélem a következő részben visszaadják azt plusz gombot.
16.
16.
Simonus18
tudtommal az egy gombos megoldások III óta kerültek bele a gémbe, előtte még úgymond a klasszikus AC megoldáson alapult, persze az sem volt túl komplikált, nem is arról van szó, hanem arról, hogy mikor van a legtökéletesebben kivitelezett gameplay, ahol a harmónia fennáll, és bizony jól tippeltünk, az AC II hozta a legérettebb AC gameplay-t valaha. III-ban és azutániakban már olyannyira butult a rendszer, hogy szarrá röhögöm magam kínomban milyen trágyadomb lett ez az egész, pedig mily zseniálisan indult ... ba$$$ameg
11.
11.
amperovszki
péntek este van gyerekek, nem mentek inkább bulizni? még eléritek az uccsó buszt
8.
8.
amperovszki
na jó de ne szórakozzunk már, hogy van előtte egy 1m magas bot, fölpattan a tetejére, aztán azon forgolódik körb-körbe, mint egy fosó galamb

mi ez?
2.
2.
godach
Én meg azt remélem, hogy nem adják bérbe a farukat megint.
Ja és azt, hogy kelljen egyszerre 60 gombot nyomkodni, hadd örüljenek a többiek ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...