15 millió letöltésnél jár a SimCity BuildIt

  • Írta: zoenn
  • 2015. január 19.
  • Hír
Link másolása
Habár a két éve megjelent nagytestvér megjelenése körüli balhé sokára csengett le, a mobileszközökre tavaly decemberben megjelent kistestvérre, a SimCity BuildItre ráharaptak a játékosok.

A városépítő szimulátor mobilos free-to-play változata tavaly év végén jelent meg iOS-en és Androidon. A SimCity BuildItnek mindössze három hét kellett ahhoz, hogy átlépje a 15 millió letöltést - jelentette be az Electronic Arts.

A teljes mértékben érintőképernyőkre szánt játék abszolút sikernek örvend: az iOS-es címek Top 5-ös mezőnyében rendre bérelt helye van 100 országban. Ha a bejelentkezett felhasználók játékidejét összeadnánk, az több mint 8 ezer év gameplayt tenne ki. További statisztikákat ezen az infógrafikán találsz.

Az EA nagyon örül a sikernek, talán ők sem hitték, hogy a mobilos kistestvér ekkora népszerűségre tesz szert - tény, hogy a sokat ostorozott mobilos Dungeon Keeper hibáit nem követték el újra, a SimCity BuildIt nem agresszíven sarkall minket pénzköltésre.

A kiadó szerint a jövőben további frissítések és új tartalmak várhatóak a játékhoz.

7.
7.
Thor Vath
Nekem tetszik :-$ Úgyis csak 3-4 óránként van időm játszani pár percet, meg három ilyen "várj 2 órát" építgetőssel játszom párhuzamosan, szóval engem nem zavar. Ráérek :)
6.
6.
Naridar
#2: ez nem a mobil, mint platform hibája, Steamen is egyre több lehúzós játék jelenik meg, az iOS/Android pedig platformként nagyon is működőképes, csak meg kell találni az arany középutat a tartalom és az ár között és ez egyelőre nem nagyon látszik sikerülni. Az extra tartalom, csilivili, szintugró, stb. az legyen fizetős, rendben. De mi az hogy 10-15 perc játék után csak akkor enged tovább játszani ha fizetsz (ráadásul akkor sem korlátlanul, csak újabb 15-30 perces időtartamra). A "grindolj vagy fizess" még elfogadható modell, de az már nem, hogy rátesznek egy órát minden műveletre, aztán várj vagy fizess!

Mellesleg újabb nagynevű sorozatot sikerült ezzel a mocsokkal lerántani a sárba a Dungeon keeper, Tales of Phantasia meg a Roller Coaster Tycoon után. Nem tudom hova gratuláljak. Will Wright helyében én perelnék az életműve tönkretétele miatt.
5.
5.
mestermagyar
#4: Bocsánat a szóismétlésért, elragadtattam magam.

modern*
4.
4.
mestermagyar
#1: Egy játékban kihívás legyen, ne idő"fal". Én valami normális simsre számítottam, erre kapom ezt a bődületes hányadékot. Hogy mi, a házakat egyesével kell rakni, és még neked kell fejlesztened? Nyersanyag?! Ez egy kib*tt mofern városépítő játék nem pedig egy kolonizálós játék!! Hol vannak a kölcsönök, a pénzügyek?!
2.
2.
Starkiller89
Nem mobilon kell játszani és nincs ilyen idegesítő gondja az embernek :)
1.
1.
galmat
Részemről már el se kezdem a játékot olyan esetben, ha meglátom, hogy "az épület elkészültééig várj 15 percet, vagy vegyél játékbeli pénz"...
Inkább kifizetném a játék árát, mintsem állandóan tankoljak bele végtelenségig pénzt. Nem tetszik a free-to-play modell, amely irányba a játékipar 90%-a tart mobilon.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...