GDC 2015: Bemutatkozik a Beyond Eyes

Nagyon érdekes játékmenetet ígér a Beyond Eyes, melyet a Worms-sorozatot is jegyző Team 17 fejleszt. A játékban egy vak kislány kapja a főszerepet, akinek a macskáját kell megtalálnunk.

A Beyond Eyes Sherida Halatoe fejéből pattant ki, aki már három éve dolgozik a címen. A játék először egy iskolai projectre készült, de a munkát ezután is folytatta. Most a Worms-sorozatot is jegyző Team 17-tel állt össze, hogy befejezzék a munkát.

A játékban egy vak kislányt, Rae-t irányítva kell megtalálnunk egy macskát. Mivel hősnőnk vak, ezért alapból a játékos is csak egy nagy fehér masszának fogja látni a világot, azonban amint interakcióba kerül a környezettel, kirajzolódik előttünk minden. Például ha Rae kutyaugatást hall, akkor a hang irányába nézve meg fogjuk látni a kutyát is.


A játék a felfedezést és a tárgyakkal való interakciót helyezi előtérbe, így egyfajta kalandjátékként tekinthetünk rá. Sokaknak talán a PlayStation-exkluzív The Unfinished Swan juthat az eszébe a játékról, de Sherida Halatoe szerint amikor a Beyond Eyes ötletei felmerültek, még csak techdemóként volt jelen a nagy előd.

A hölgy szerint a játék valamikor 2015-ben jelenik meg.

2.
2.
Zuzda18
Én azt hittem,egy fekete képernyőt fogunk látni benne....
1.
1.
Yanez
Jó kell legyen, és ezesetben vakon bízom a Team17-ben.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...