E3 2006: Lelepleződik a Heavy Rain

  • Írta: MikeReem
  • 2006. május 9.
  • Érdekesség
Link másolása
A Fahrenheit készítője, a Quantic Dream a héten mutat az E3-on egy real-time techdemot az új PS3-as üdvöskéjéből.


A Fahrenheit készítője, a Quantic Dream várhatóan a héten mutat az E3-on egy real-time techdemot az új PS3-as üdvöskéjéből, a Heavy Rain-ből.

A „Szereposztás”-nak (Casting) elnevezett demóban egy fiatal színésznő felvételijét láthatjuk, amint egy szerepet próbál elnyerni. Mindezt egy virtuális színésszel, akinek érzelmeit, sírását teljesen real-timeban és 3D-ben csodálhatjuk meg.

A Quantic Dream a fiatal Aurelie Brancilhon színésznőt szerződtette a szerepre, aki így az első nő a történelemben, aki virtuálisan sírhatott 3D-ben.

„A célunk nem pusztán az volt, hogy a színészi alakításhoz hasonló élményt adjunk vissza, hanem a teljes perfomanszt láthassuk viszont, annak minden érzelmi tartalmával.” nyilatkozta David Cage, a Quantic Dream alapítója és a Heavy Rain rendezője. „A Quantic Dreamnél biztosak vagyunk benne, hogy a jövő nextgen konzoljaira írt játékok kulcsa az érzelmek teljes kifejezése lesz, így nagy energiát fordítunk olyan technológiák kifejlesztésére, melyekkel néhány éven belül virtuális színészeket hozhatunk létre. A kifejezhető érzelmek skálájának bővítésével a játékok sokkal szélesebb körhöz szólhatnak majd. Ez a demo csak egy példa, hogy mire lesz képes ez a technológia, de remélem jól mutatja meg az ilyen irányú lehetőségeit a médiának, mely néhány éven belül el is terjedhet.”

Technikailag a „Szereposztás” a következő nextgen technológiákat vonultja fel:

  • Teljes test és arc motion capture, beleértve a szemeket, pupillákat, valamint az ujjak és ajkak mozgását
  • valós idejű könnyek
  • valós idejű arc ráncozódás
  • továbbfejlesztett bőr shader
  • továbbfejlesztett renderelési technológiák (Depth of Field, Spherical Harmonics, és High Dynamic Range)

A Heavy Rain egy következő generációs konzolokra és PC-re szánt játék, melynek alapja az érzelmek kifejezése és az innovatív játékmenet. A „Szereposztás” az AGEIA (fizikai motor), a VICON PEAK (motion capture rendszer test és arcmozgás rögzítésére), valamint a Sony Computer Entertainment közreműködésével jött létre.

5.
5.
InGen
Csak egy PS3 kell hozzá :)
4.
4.
fojesz
Ha Ageia, akkor nekünk annyi, míg nem lesz olyan gyorsítónk! :(
3.
3.
MikeReem
gondolom mozgas kozben egesz mas lenne
2.
2.
Halfer
de csunya az a néni :D
1.
1.
General Thomas
:D :D :D

ha ez is olyan jó lesz mint a Fahrenhiet... akkor itt nagy durranás lesz! :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...