Julian Gerighty, a Ubisoft Massive kreatív direktora egy interjúban elhintett pár részletet a The Division történetéről. A fő sztorit három szálra bontják a készítők, minden egyes teljesített küldetés után a mozaik egy-egy újabb darabkája kerül a helyére. Az első sztoriszál a világot elpusztító vírusra koncentrál, kiderül majd, hogy ki hozta létre, és miért, valamint létezik-e ellenszer. A második szálban két különböző frakció háborújába csöppenünk, míg a harmadikban hőseink az infrastruktúrát szeretnék visszaállítani.
Egy szerencsés játékos már javában tolja a PC-s verziót, szerencsére videót is rögzített róla, így most magas grafikai beállításokon is megcsodálhatjuk a március 8-án megjelenő The Divisiont. A hivatalos gépigényt a múlt héten tették közzé.
Abba igazatok van hogy nem ezt mutatták, meg hogy meg vágták a pályát. Viszont milyen más tartalomról beszéltek? egymást közti kereskedelem lesz majd benne, térkép bővítés plusz tartalom lesz majd benne, grafika lesz majd egy patch ultra graphics néven ebben biztos vagyok, nyilván dlc formájába jönnek ezek ki, de ilyen világot élünk. A Grafika felhúzása, bemutató videók esetén.... Sajnos egyre többi játékfejlesztő csinálja ezt. Még sajnos a CD Projekt is.
Nekem tetszik ez a játék, és várom a bétát. :)
A FIFA meg dayz közel sem volt ennyire hypeolva mint ez itt ezert bicskanyitogato a dolog.
WD-hez max grafikában lehet hasonlítani mert totál más játékmenet. Ez egy tps nézetes RPG, van némi történeti szál de a lényeg a karaktered teljes testre szabása, lootolás és fejlesztés.
Érdekes amugy hogy a tized ennyi tartalommal sem bíró Dayz-ért mennyire odavan minden pistike...de ez xar mert....mert....divat a lehúzás még olyanoktól is akiknek amugy gépük sincs hozzá.
A gondom csak az, hogy erős kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy ez a játék képes lenne elég ideig lekötni. Kíváncsi vagyok a tesztekre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.