Akadnak olyan szerencsések, aki kezdő ősemberként már most mamutokra, meg kardfogú tigrisekre vadásznak, miközben ellenséges törzsek otthonait gyújtják fel. Ilyen a Far Cry: Primal első másfél órája!
Délelőtt egyszer már foglalkoztunk a Far Cry Primallal, hiszen a Ubisoft olyan videókat tett közzé, amelyekben a kezdő ősembereknek adnak tanácsot a túléléshez. A mostani felvétel ennél kicsit konkrétabb, hiszen a játék első másfél órájával ismerkedhettek meg.
A Far Cry-sorozat kőkorszaki kitérője február 23-án jelenik meg PlayStation 4-re és Xbox One-ra, míg PC-re március 1-jétől lesz beszerezhető.
de szerintem nem erre gondoltal.:D
Még jó, hogy ott a moddingolással össze lehet rakni magadnak egy szinte teljesen új játékot is akár...
Vannak olyan játékok, ahol ez mondjuk nem annyira gáz, de aminél a történet is számít legalább egy hangyányit, ott én tartózkodom inkább a bele-bele nézegetéstől. A mai filmek előzeteseit sem merem már végignézni, mert túl sokat mutatnak sok esetben meg előre. Még mielőtt beülnék megnézni az egészet, már tudom a film végét, ehhh
Szerintem is a demó egy alap lenne a PC-verziónál. Tekintve, hogy rengeteg konfig. lehetséges, nem lehet biztosra tudni, hogy teszem azt Kis Pista vasán éppen hogyan is fog futni végül. Refund is alap lenne, amilyen minőségű "kész" játékokkal mernek előjönni egyes fejlesztők+kiadók.
Valószínű a SW7-el kapcsban is hasonló rekcióik lehettek, ha az általad említett dolog el lett mesélve nekik, mielőtt a filmet lett volna lehetőségük megnézni.
Viszont abban igazad van, hogy nem vagyunk egyformák és van akit kurvára nem érdekel, amit a másikat viszont kurvára igen. Ettől még viszont mindig nem lettem okosabb, nem tudtam meg, hogy miért jó valakinek ilyen mennyiségű spoiler...
Én pl nagyon kevés filmet néztem az életem során úgy hogy tudjam mi-ki-hol-merre. Mégis mindet élveztem. Számomra semmit nem ront semmin,hogy tudom meghalt-e Harrison Ford a Star wars 7-be vagy sem. Attól még ugyanúgy megnézem.
#13: Egy gameplay videó soha nem fog helyettesíteni egy demo-t! Főleg nem PC-n.
Másrészről meg OK, hogy a felfedezés öröme akkor is zéró, ha a játék béna, vagy bugos, stb., de ezekről a bemutatókról is jól tudjuk már, hogy mindig csak a játék előnyös oldalát mutatja be, egy hamis/torz tükör csupán. Ha pl. 10x kifagyna közben, vagy grafikai bugok lennének, az úgy sem kerül a felvételbe, inkább újból felveszik szvsz...
Szerintem ha minden játéknál elérhető lenne refund, mint a Steam rendszerében, az egycsapásra megoldana több gondot is, a fejlesztők+kiadók onnantól kezdve jobban megnéznék, hogy mit adnak ki a kezeik közül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.