Ennyit változott a Quantum Break a bejelentése óta

Link másolása
Sok idő telt el a Quantum Break 2013-as bejelentése óta, és ilyenkor mindig érdemes visszanézni, hogy mennyit változott a játék azóta. A Digital Foundry több korábbi gameplayt is összehasonlított a végleges változattal.

Kedden végre megjelenik a Quantum Break (teszt erre!), melyet még 2013-ban jelentettek be. A Digital Foundry úgy gondolta, hogy egy rövid videóban összehasonlítja a játék korábbi, előzetes videóit a végleges változattal.

Az egyértelmű, hogy 2013-hoz képest sok minden változott: a karakterek másképp néznek ki és bár egyes jelenetek megegyeznek, másokat teljesen újrarendeztek. A bevilágítás más volt - a fejlesztők a végleges változat kékes színei helyett, inkább a narancssárgát részesítették előnyben. A 2014-es gameplay-jel már több hasonlóságot mutat a végleges játék: az egész jelenet szinte egy az egyben átkerült a most a megjelenő Quantum Breakbe, azonban a bevilágítás itt is kicsit más. Egyes effekteknél azért némi downgrade-t kiszúrhatunk: a víz például közel sem úgy néz ki már, mint 2014-ben.

A srácok egyébként a játék teljesítményét is mérték: a Quantum Break elég stabilan hozza a 30 fps-t, néhol esik csak le a mutató 28 fps körülire. Az elmondások alapján ennek ellenére a sebesség stabilnak tűnik játék közben.

17.
17.
tetudod
#16: Teljesen rosszul gondolod. Nem butításról van szó, hanem egy alkotói folyamatról. Gondoltak valamit 2014 -ben, ami idő közben változott a teljesítmény, illetve a designer döntései alapján.
Butításról csak akkor lehet beszélni, ha egy kész programhoz kell hozzányúlni valamiért. Itt erről szó sincs.
16.
16.
Maximo32HUN
Szerintem az önmagában szégyen hogy bármit is butítani kell egy játékon de igazából nem a játékosokat kell sajnálni ebben a helyzetben hanem azokat az embereket akik dolgoztak azokon az eldobott effekteken /textúrákon mert nekik a munkályuk lett kidobva az ablakon .....
10.
10.
godach
Nem szoktam kérni, de nem akar egy Moderátor rendet tenni?
Lehetőleg ezzel az alien delon-al kezdve, örökre.
Még hogy cégnél. János bácsi fusis brigádjába se kellene, ilyen megnyilvánulásokkal....
3.
3.
crytek
Aztarohadt fényévekkel szebb a 2016-os végső!!!
2.
2.
mestermagyar
A számtalan grafikával foglalkozó hír egyike. Mialatt sok kommentelő, de még a gamekapocs gárdájának egy része is(!) folyton az oldalon arról papol hogy mennyire nő (szerintem) az oldalon és (szerintük) úgy általában a grafibuzik száma, valahogy elmennek amellett hogy napi szinten ontja a gamekapocs az ilyen híreket...
1.
1.
simon 555
Ezek után szerintem nyugodtan le lehet szállni az Ubisoftról, nem csak ők csinálják a butításokat.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...