E3 2016: Steep - nyitott világú sportjáték a Ubitól

  • Írta: zoenn
  • 2016. június 14.
  • Bejelentés
A francia kiadó minden évben egy nagy durranással zárja az E3-as konferenciáját, idén sincs ez másképp. A Steep című nyitott világú sportjátékot a Ubisoft Annecy fejleszti, és számos téli extrémsportot űzhetünk benne.

A Steep idestova már két és fél éve készül a francia székhelyű Ubisoft Annecynél. Az Alpok közelsége megihlette a fejlesztőket, akinek legutóbb a The Divisiont köszönhettük. Az anyag akció- és sportjátékként is definiálható, annyi biztos, hogy nyitott világú pályákon űzhetünk olyan extrém(ebb) sportokat, mint a síelés, a siklóernyőzés, a snowboardozás és a wingsuitozás.

A játékosok valós időben válthatnak a különféle sportok között, könnyen elképzelhető, hogy egy hegygerincre siklóernyővel érkezünk, majd sílécre pattanunk. A készítők több száz tevékenységet és kihívást ígérnek a játékban. Szabadon választhatunk majd TPS- és FPS-nézet között, de használhatunk szabad kamerát, és GoPro-szerű nézőpontot is.

A Steep kulcsfontosságú eleme az élményeink megosztása lesz, ezen kívül más közösségi funkciókkal is felvértezik az alkotást. Több játékos egyszerre száguldhat le a hegyről, együttműködhetünk másokkal - persze előfordulhatnak ütközések, ha a menüben nem tiltjuk le ezt az opciót.

Összességében a játék a "szabadságra, a kreativitásra és a szórakozásra" épül. Az már biztos, hogy megfordulunk Ausztria, Olaszország, Franciaország hegyvonulatain - mindegyiket valós helyszínekről mintázták.

A játék decemberben érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re, de előtte bétateszt is lesz, amire itt tudsz feliratkozni.

Ezek is érdekelhetnek

2.
Red-E-Kamp Van
Már csak egy skatepark kellene a hotelparkolóba, meg deszka a játékos alá és vevő is lennék rá.-Ha már ennyi minden belefért.-
Így csak majdnem.
Ettől függetlenül feleslegesnek nem mondanám
1.
Dízel
VR-al biztos jó móka, de szimplán semmi extra.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...