Ghost Warrior 3 - a fejlesztők beismerték, elszúrták

  • Írta: Shifty
  • 2017. június 27.
  • Hír
Link másolása
Ugyan nem lett olyan rossz a Sniper: Ghost Warrior 3, a CI Games vezetője, Marek Tyminski most mégis beismerte, hogy túl sok erőforrást emésztett fel, hogy az AAA-játékok szintjét tűzték ki célnak.

Marek Tyminski, a CI Games vezetője egy közleményben elismerte, hogy rosszul mérték fel helyzetüket, így a csapat mérete nem volt megfelelő ahhoz, hogy elérjék a kitűzött célokat.

A stúdió ugyanis a Sniper: Ghost Warrior harmadik részével egyértelműen az AAA-játékok ligájába szeretett volna bekerülni, de a szűkös csapatlétszám, a kevés rendelkezésre álló idő és a szükségtelenül nagy tervek teljesen felemésztették a csapat erőforrásait, miközben olyan problémákkal is meg kellett küzdeniük, mint a közel ötperces töltési idő PS4-en vagy a későbbre áttolt multiplayer mód. Nem véletlen, hogy a játék megjelenése kétszer is megcsúszott.

A kiadott közleményben Tyminski elmondta, hogy a csapat nagyon sokat tanult a fejlesztés ideje alatt, aminek segítségével nemcsak a CI Games egésze, de az egyének is sokat fejlődhetnek majd a jövőben. Azzal folytatta, hogy mikor elkezdték a Sniper: Ghost Warrior 3 fejlesztését, akkor úgy döntöttek, hogy a nyílt világ mellett teszik le a voksukat, viszont csak a premier után fogták fel igazán, mennyire túlvállalták magukat.

Tyminski pedig elismerte, hogy mindez hatalmas lecke volt számukra, így a következő, már készülő munkájuk során az így szerzett tapasztalatokat biztosan fel fogják használni. Legújabb játékuk például egy taktikai shooter lesz, amiben inkább a játékmenetre és a fontosabb mechanikákra koncentrálnak. Az új projekt természetesen nem nyílt világú lesz.

1.
1.
crytek
Jó game lett. Az első kettőt együttvéve is toronymagasan túlszárnyalta.

Utolsó bekezdésben pedig new game confirmed. Várjuk ezerrel. Remélem a Cryengine használják majd továbbra is.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...