GC 2017: Star Citizen - valós időben változó mimika

  • Írta: fojesz
  • 2017. augusztus 27.
  • Hír
A Cloud Imperium Games a Gamescomra időzítette a bejelentését, miszerint valós időben változó mimikával vértezi fel a Star Citizent. A fícsört egy átlagos webkamerával is használhatjuk, de a minőségi élményhez külön eszköz szükséges.

A Cloud Imperium Games szövetséget kötött a Faceware Technologies csapatával, így a Star Citizent valós időben változó mimikával is felvértezik. Ez pont az, aminek hangzik: egy kamera folyamatosan figyeli a játékos arcát, a reakciói pedig a karakterén is tükröződnek.

A fejlesztők szerint a megoldás "forradalmi", és minden eddiginél élethűbbé teszi a játékosok közötti ingame kommunikációt. A funkció egyszerű webkamerával is működik, azonban egy spéci szenzoron is dolgoznak a srácok, amely garantált jó minőséget ígér.

A Faceware egyébként a Grand Theft Auto V és a Destiny mimikáinál is besegített anno.

46.
Firsttime
Jópofa cucc. Mit nem adnék lenne ilyen overwatchban. Sokszor igy is jókat derüljök egy egy meccsen, hála az égnek nagyrészt normálisak az emberek. De tuti rommá röhögném magam, hogy mindenki tolná a grimaszokat afk-n mikozben várunk a meccskezdésre :D
42.
zozo76hun
#41: itt csak az latszik hogy nem ma kezdtek, marha sok penzt nyomott bele a kozosseg, es baromira nem latszik meg a vege. evekre van mire befejezik. ha egyatalan befejezik... es ez itt a baj!
41.
torz_on_borz
#40: " Egy hozzá nem értő ember megalomán projektje "
Bazzeg te szerencsétlen, legalább néznéd meg kiket fikázol :D :D :D
A Roberts tesók egész életükben játékokat csináltak, a többségük pont scifi volt (wing commander, privateer, starlancer, freelancer....). szóval nem mondanám, hogy nem értenek hozzá.
Biztos, hogy jobban vágják a témát mint itt bármelyik nagypofájú idióta. :D

Tényleg látszik, hogy halvány lila fingotok sincs az egészről, csak jó magyar szokáshoz híven megy a fikázás.
40.
Ooorky
#39: Apple effekt: sokat fizettem érte, ezért jó.

Én csak fél szemmel figyelem mi folyik a Star Citizen környékén és engem az egész a Maus tankra emlékeztet. Egy hozzá nem értő ember megalomán projektje amire minden rendelkezésre álló pénzt és nyersanyagot elpazarol ...

Nekem eddig 42€ van az Elite Dangerous-ban (alap+kieg+3 festés), de itt legalább látszik, hogy játékkészítők csinálják akiknek, olyan mellékes projektekre is futja, mint a Planet Coaster és Jurassic Park Evolution. Pedig ők is 300-an vannak.
39.
zozo76hun
#37: es ha mar belenyomtal 50 dolcsit, mikor akarsz jatszani is vele? mennyi az az ido, amire meg azt mondod hogy kivarod? mert ha megjelenik 5-10 ev mulva, nem hiszem hogy boldog lennel tole... vagy igen?
37.
Artyom150
#36: Én legalább tudom miről beszélek, ellentétben veletek. Azt se tudjátok mit ugattok meg.
36.
zozo76hun
#28: ereztem hogy nem veletlenul veded ezt a felkesz (se) termeket kezzel-labbal...
34.
torz_on_borz
#32: Minek küzdesz ezekkel. Csak trollkodni járnak ide, semmi másért, feleslegesen foglalkozol velük.
28.
Artyom150
#26: 50 dollárom van benne.
27.
Artyom150
#25: A támogatók 90%-a az új irányokat is támogatja, hiszen látják hogy az a cél, hogy minél komplexebb élményt nyújtson a game. Éppen csak ezt meg is kell csinálni. Miközben mi "várunk", addig 300 ember hülyére dolgozza magát, hogy kész legyen, tehát lesz szíves mindenki megpróbálni lefoglalni magát valami mással. Nem kell várni, ez nem egy buszjárat.
26.
pszihoapu
:DDD
ez baromi fontos ficsor egy 1000 dollaros urlovolde szimben!
25.
szenye
Nem űrszimulátornak indult? Nem vagyok biztos benne, hogy a támogatók ilyen sokat szeretnének várni egy sims-mincraft-akármi hibridre amiben vannak űrhajók is.
24.
Artyom150
#16: A project folyamatosan fejlődött pénzben, emberi erőforrásban, és kitűzött célokban is, a mai formáját a gárda talán 2 éve érte el. Az elején például nem volt benne szó komplett bolygókról. Amit a Gamescomon bemutattak a maga fapados formájában, hogy egy bolygót lehetett körberepülni, az 1-2 éve dőlt el, hogy lesz. Ez mivel jár? Ezzel a döntéssel a játéktér és amit bele kell ténylegesen pakolni a sokszorosára nőtt. Mert nem totál haszontalan bolygókat akarnak, erre akkor pakolnak felfedeznivalót, roncsokat, bázisokat, barlangrendszereket, akkor építenek egy bányászatot rá, ha bányászat van akkor lehessen építkezni is, gamerek is építhessenek a bolygókra amit akarnak, ésatöbbi. Tehát most ez csak egy példa, hogy mivel tölti el az idejét az a 300 ember aki 24 órában ezzel foglalkozik. Nem mindegy, hogy azért csúszik egy fejlesztés, mert áll a project, se ötlet, se pénz, se fejlesztő, vagy azért csúszik, mert ezer ötlet van, és mindenki azon van hogy kész legyen, de tovább tart.
23.
latis666
Ja #16 ra ment. Bár legalabb őszinte volt :)
22.
latis666
A szó amit keresünk... A szánalmas. :)
21.
#20: Felőlem :D az ilyenekre is már csak a retardáltak adnak, meg akik trollkodnak. Érdekelne ebből mennyi a tényleges játékos, meg a hozzád hasonló ész kapitány, akinek nem telik semmibe egy negatív szavazás.
20.
szinkron
#19: ez valóban egy komment, haver, amire a legtöbben csatlakoztak, mert osztják a véleményt, amit megfogalmaz. Különbözik tehát egy közönséges kommenttől. Ha ezzel a logikával nem értesz egyet, nyilvánvalóan elmeroggyant vagy.
19.
#13: Ez még mindig egy komment, eszes haver.
18.
szinkron
#17: Az csak természetes, talán még lesz 1-2 évük megunni is!
17.
torz_on_borz
#16: Csak trollkodj tovább nyugodtan, semmin nem változtat.
A rajongók meg szépen kivárják a megjelenést és jót fognak játszani mind a két játékkal. ;)
16.
szinkron
#14: Őszinte leszek: tulajdonképpen leszarom. De ennél a játéknál kifejezetten szeretek trollkodni a rajongókon, akik úgy látszik örök életűek. 5 év után alpha 3-ban van a játék, sok sikert a megjelenéshez - 20 év múlva. :-D
15.
torz_on_borz
#9: Really. Amúgy nagyon ügyes vagy, bemásoltál egy negatív véleményt. :D
Egyébként bullshit amit ír, ez a fícsőr nem jön 3.0-ban, nem vesz el attól erőforrást, mivel külsősök jöttek hozzájuk (Faceware-től).


14.
Artyom150
#9: Csak aki ilyen kommentet ír, az a játék alapjait nem érti. Most azért visel mindenki 90%-ban sisakot, mert úgy alakították ki a játszóteret, hogy néhány űrojjektum körül lehet űrhajóban bohóckodni, amiben nem is lehet levenni a védőruhát. De ez csak egy teszt-univerzum, meg játszótér azoknak, akik kíváncsiak arra, ami most van kész. A játék törekvése azonban az, hogy egy olyan univerzumot hozzanak létre, amiben a Sims játékokhoz közelítő életvitelt kell folytatni, és mindezt azért, hogy a játékosok minél inkább beleéljék magukat abba, hogy egy alternatív valóság részesei. Az a cél, hogy amikor valaki leül játszani, akkor ne arra gondoljon, hogy ez azt jelenti hogy bepattan az űrhajójába aztán szétlő két másik űrhajót és jajdejó, hanem azt jelenti, hogy egy digitális ország állampolgára lesz, amiben szabályok kötelezik, nem csinálhat meg akármit büntetlenül, munkát kell találnia, élnie kell, ennie kell, fürödnie kell, ki kell fizetnie mindent, ami ehhez szükséges, és ki kell találnia hogy hogyan boldogul. Ez az a játék lesz, amiben nem azért nem kezdesz lövöldözni egy pláza közepén kinyírva a boltosokat, mert a játék nem engedi megölni a boltost, hanem azért nem kezdesz lövöldözni, mert körözött gyilkost csinálsz a karakteredből, üldözni fognak minden ellenőrzött naprendszerben, és nem tudod lemosni magadról soha. (Természetesen választani lehet majd ezt az életmódot is, meg lesznek hozzá a kondíciók.) Na tehát remélem kezded érteni, hogy egy ilyen összetett univerzumban, amiben városok, űrállomások, akár több száz méteres űrhajók lesznek, miért nem lesz az emberek fején védőfelszerelés az idő tetemes részében, és miért mocsokjó, hogy miközben más játékosokkal építed a kapcsolatrendszered, a karakteredbe lélek kerül azáltal, hogy beszéd közben tükrözi az arckifejezésed.
13.
szinkron
#11: eszes barátom, állítsd át a yutube-on hogy mutassa a top kommentet és ezt kapod.
9.
szinkron
#8: really? Ez a top komment:

I'm sorry but I just dont see this as an important feature. Could you instead put all of your resources into fixing the bugs from 3.0, making all of the professions work, and finishing squadron 42?
I mean we are wearing helmets 90% of the time, and the facial animations are really crude and cartoonish to be honest.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...