Frissítve: Early Accessre megy a W40K: Inquisitor

  • Írta: Shifty
  • 2017. szeptember 4.
  • Korai verzió
Link másolása
A hazai Neocore csapata tegnap hivatalosan is megerősítette, hogy az év eleje óta tartó alfatesztet követően szintet lép ARPG-jük, a Warhammer 40.000: Inquisitor - Martyr, és a hónap végétől már a Steam Early Accessben is elérjük.

Év elején vette kezdetét a Warhammer 40.000: Inquisitor - Martyr Foundation-alfatesztje, ami augusztus utolsó napján szintet lép, a készítők ugyanis megerősítették, hogy csütörtöktől a Steam Early Access kínálatában is elérhető lesz az ARPG korai változata, így a jövőben már nemcsak a saját honlapjukról lehet azt megvásárolni.

Kölnben egyébként futottunk egy kört a játékkal, a látottak pedig eléggé meggyőzőek voltak, így ha imádod a Warhammer mocskos, sötét világát, és még az ARPG-játékokért is rajongsz, akkor érdemes lehet meglesni a korai változatot.

Update! A csütörtöki bemutatkozás alkalmából kaptunk egy hangulatos kedvcsinálót is.

16.
16.
LtK
#15: Eloszor is, a strategiat nem toltam. Egy szot nem is szoltam rola. Masodszor, pontosan ezt irtam le, hogy ne a franchise-on beluli cimek legyenek a mercek. Megis mibol szurted ki, hogy en mai szemmel nezem a ket cimet?amikot aktualisak voltak , akkor jatszottam veluk. Had ne kezdjek mar el teszteket masolgatni. 7-8/10 az atlag a ket jateknak.sot meg mondtam is , hogy tetszettek es jok, csak azt a fenyezest tartottam kicsit soknak. Igy van ahogy mondod, szubjektiv a velemenyem, ugy ahogy a tied es a kollega velemenye is.
15.
15.
#14: Már ne is haragudj, de szerintem te nézed rossz irányból, ugyanis a Dawn of War 1 és 2 is, és a Space Marine is sokkal régebbi, mint az utóbbi pár évben összebarmolt mobilos nyomorék w40k játékok garmadája, tehát nem tudom miért kéne a valóban értékes jó játékok érdemeiből levonni azt, amit a címmel csináltak mindenfléle tower defense meg bullshit játékokkal. Ha tisztában lennél vele, hogy milyen volt akkor amikor megjelentek az említett NAGY játékok, akkor tudhatnád, hogy azok bizony nagyot szóltak és a mai napig tolják őket, sőt. Az, hogy neked szubjektív véleményed, hogy nem nagy számok, hát az egyéni szoc problémád. Bármire rámondhatjuk, hogy nem nagy szám, akár egy Doom 2-re is, ezek nem olyan dolgok amiket 1 ember kénye-kedve dönt el. Szóval nem a mobilos szarokból állapítjuk meg hogy jobb a Space Marine vagy a DoW, hanem mert önmagukban AKKOR JÓK VOLTAK és még nem is léteztek ezek a fosok. Így vágod?
14.
14.
LtK
#13: Akkor legyszives ha te akkora nagy szovegertelmezo vagy mond meg nekem hol hasonlitottam valamihez is a ket jatekot? Igen, van rengeteg ami lehuzza a nevet. Szoval csak azert mert a tobbi szar, az altalad emlitett cimek fenyesen tundokolnek ki a szarkupacbol? Azert valami nem lesz "kivalo", mert a tobbi szarhoz kepest jobb.
13.
13.
Necreon
#12: Hát miről? Nehogy már megmond nekem hogy én miről beszélek mert képtelen vagy szöveget értelmezni.

Ő azt írta hogy egy nagyon jó Warhammer játékról se tud. Érted te ezt? Van egy franchise, és azon belül. Nem a Crysis-hoz képest, nem a Super Mario-hoz képest, nem anyámkínjához képest, hanem a Warhammer franchise-on belül. Miért? Mert rengeteg semmire se való adaptáció van ami maga alá temeti a kiválóakat a rossz hírnevükkel. Erről volt szó.

Te meg nem egyszer, kétszer nekem akarod megmagyárázni harmadik félként bekapcsolódva hogy én miről beszélek vele / hozzá, nem mint ha ez önmagában nem lenne elég abszurd, de ráadásul úgy hogy érteni se érted a kontextust.
12.
12.
LtK
#11: Nem arrol van szo mire valaszoltal. Arrol van szo, hogy mennyire dicsered az altalam kivalasztott ket jatekot csak azert mert warhammer.
Mind a 2 cimet vegigtoltam, tetszettek, de azert nem teljesen ugy van ahogy irod szerintem.
11.
11.
Necreon
#10: Akkor most olvasd el újra mire válaszoltam.
10.
10.
LtK
#8: Sokat nem konyitok magahoz a vilaghoz, de se a space marine se a vermintide nem volt kiemelkedo semmilyen teren a mufajaba.
9.
9.
Necreon
#7: Nehéz adaptálni, szerintem azért. A legtöbbeknek fogalma sincs hogy 30 évnyi és vagy félszáz ha nem több könyvnyi, társasjátéknyi anyagról van szó amikhez a Games Workshop (a licenc tulaja) nagyon megköveteli a hűséget.

Ezért vagy szemétre való tower defense szintű szarok készülnek, vagy olyan iszonyat munkát és háttérkutatást igénylő monstrumok mint a Total War, és még az is "általánosságban" működik a jórészt sandbox kampánya. Ha mondjuk egy Witcher vagy Divinity OS szintű RPG-t akarnának csinálni, nagyon kötve lenne a kezük a fejlesztőknek, azt pedig senki nem szereti, pláne ha rengeteg munkával jár úgy hogy a kiadón kívül még a GW is előszeretettel beszél bele hogy mit lehet és mit nem.

A GW-nél nincs ám ilyen fasság mint a Warnernél, hogy 3 gombból le quick time eventezed Szauront a LotR-ben. Érted, Szauront, csak az első film nyit azzal hogy szétver egy sereget félkézzel. Vagy a Lucasfilm Starkillere, aki csillagrombolót ránt a földbe az égről amikor Yoda is épp csak kiszedett egy siklót a mocsárból, és ő az atyaúristen szint a Star Wars-ban. Ilyeneket nem enged a GW, kb. mint ha Sapowski azt mondta volna hogy a Wiedzmin-t szóról szóra adaptáljátok vagy sehogy (szerencsére egy fasz és nem érdekelte annyira, csak be-be járt konzultációkra). Nagyon nehéz így aközött lavírozni hogy 30 évnyi elvárásnak megfelelően adaptálj egy konkrét dolgot, vagy az utolsó fűszálig visszakérdezz hogy főnök, lehet-e, vagy egy totál semleges, semmihez se köthető kártyajáték szinten megragadsz.

A Neocore sem tudom mit imádkozott le nekik az égről hogy új szektort alkothassanak az űrben.
6.
6.
crytek
De ez legalább egy "univerzális" cím és kb az utolsó csöves cégek is csinálhatnak azt a névvel amit csak akarnak... Sok más cím meg a süllyesztőbe hever ahelyett hogy eladnák/elővennék újra kiadni/felújítani stb...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...