Rogue Warrior - FPS az Oblivion készítőitől X360-ra

  • Írta: fojesz
  • 2006. október 26.
  • Bejelentés
Link másolása
A The Elder Scrolls IV: Obliviont is készítő Bethesda bejelentette, hogy a Shadow Opsot jegyző Zombie Studios segítségével X360-exkluzív FPS-en dolgozik.
A The Elder Scrolls IV: Obliviont is készítő Bethesda bejelentette, hogy a Shadow Opsot jegyző Zombie Studios segítségével X360-exkluzív FPS-en dolgozik.

A terroristás játék - a fejlesztők ígéretei szerint - nagy vetélytársa lehet majd a Ghost Recon-játékoknak, hiszen a Rogue Warrior nem egy igazán érdekes újítással, fícsörrel kecsegtet a játékosok számára. A multiplayer módra kihegyezett, Unreal 3.0 Engine által hajtott játékot négyen tolhatjuk majd kooperatív, illetve huszonnégyen többjátékos módban.

A két harcoló csapat pályákat tud majd építeni minden játék előtt: miután egy-egy map három részből épül fel, így ezeket a szekciókat küzdőfeleknek kell kiválasztaniuk tetszés szerint - a csapatok egy-egy részt választhatnak majd ki, a harmadik pályadarab pedig véletlenszerűen lesz kijelölve a számítógép által. Vagyis így egy messzemenően változatos játékot kapunk jövőre, hiszen minden egyes pálya akár más és más lehet. Köszönet a hírért skiz0-nak.
4.
4.
Necros
Bocs, de téves az infó. :)



"Bethesda Softworks has officially announced Rogue Warrior a new tactical first person shooter that's being developed by Zombie Studios for the PC, Xbox 360 and PS3 that's due out in the fall of 2007"

Innen: http://firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=12933


Nem X360 exklúzív.
3.
3.
nimat16
ja ez nem teljesen véletlen pálya.mind a két fél választ egy plyarészt az előre letárolt listából.majd a gép is választ egyet véletlenszerűen a listából.Ebből áll össze a teljes pálya,a két csapat biztos azt a páyát válsztja ami neki fekszik úgyhogy a valószínű hogy a meccseket a gép által választott pályarész dönti el.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...