Az Uncharted rendezője lelépett az EA-től

  • Írta: Shifty
  • 2018. június 29.
  • Hír
Link másolása
Az Uncharted-sorozat rendezője egy, a Star Wars univerzumában játszódó kaland miatt hagyta ott évekkel ezelőtt a Naughty Dogot. Az Electronic Arts-féle projekt végül a polcra került, így Amy Hennig is lelépett. Ráadásul már januárban.

Az Electronic Arts látványosan nem tud mit kezdeni a nála parkoló Star Wars-jogokkal, és ezen sajnos az sem segített, amikor a kiadó tavaly év végén bejelentette, hogy nem elégedett a Visceral Games által fejlesztett történetközpontú Star Wars-kalanddal, így nemcsak elveszi a projektet a csapattól, de be is zárja a stúdiót.

Akkor azzal indokolták a döntést, hogy a rajongók a nagyszabású, hosszantartó kihívásokra vágynak, így egy történetközpontú, Unchartedra hajazó Star Wars-játéknak nincs létjogosultsága a piacon. Akkor úgy tűnt, az egész projekt mögött álló, az EA-hez még 2014-ben csatlakozott Uncharted-rendező Amy Hennig még csak tervezi, hogy elhagyja a kiadót, de a Gamelab barcelonai konferenciáján az Eurogamernek adott interjúban elárulta, hogy gyakorlatilag már januárban lelépett és jelenleg is a saját indie stúdiójának elindításán fáradozik.

Ezzel kapcsolatban elárulta, hogy a jövőben nem is tervezi, hogy feladja a függetlenségét. Tervei szerint egy kisebb csapattal szeretne együtt dolgozni, és ha úgy alakulnak a dolgok, akkor különböző VR-projekteket is készíteni fognak. A kukázott Star Wars-játékkal kapcsolatban elmondta, a Visceral-féle változat a "polcon van", vagyis az is lehet, hogy az EA teljesen dobta azt a projektet, mert Hennig elmondása szerint az EA Vancouver teljesen más játékot készít, mint amit ők valójában elképzeltek. A rendező azzal zárta mondandóját, hogy a csapat imádta, amin dolgozott, és szeretné, ha életet tudna lehelni a projektbe, de ez nyilván jogilag egy bonyolult dolog lenne.

12.
12.
atomattacker
A fa****pó k*****a any**t a ro*****dt b*** EA-nak, ki a f****at kérdeznek ezek a ********k ??? A 2003-as Jedy Academy óta az egész világ pont 20db történetközpontú SW játékra vágyott agyhalottak. Erre másodszor törölnek egy ilyen projektet, az elsőt még a LucasArts törölte. A Battlefront meg az RPG teljesen más célközönséget vonz mint aki szereti beleélni magát egy történetbe és kalandokra vágyik. A ******** ******** ******. Ennyit akartam..
9.
9.
Heldengeist
Nincs itt semmi különleges. Az EA régóta így működik.

1. Az EA felvásárol egy stúdiót.
2. A stúdiót otthagyja az összes értelmes ember.
3. Az EA bezárja a stúdiót.
8.
8.
patka21991
A Gyűrűk ura jogokkal sem tudtak mit kezdeni. Kiadták a bfme 1-2 meg a rotw, amik nagyon jók voltak, de semmi más, ami mély nyomott hagyott volna bennünk (a WB Games játéka se nagy szám szerintem a shadow of mordor/war).
7.
7.
Zisten
Az a baj, hogy az EA-nak van pénze jó licensz megvételére, de nincs tehetsége azok játékba való ültetésére.
Egy ilyen SW jogot ennyi idő alatt így elb*szni... itt már régen nem a fejlesztőknél van a gond, hanem főnöki magasságokban.
6.
6.
Szerintem meg tök jó játék lett volna, ha hagyják őket az eredeti tervek szerint dolgozni. Lassan borítékolható, hogy az EA minden játéka … "fura". Nem is akarok tőlük semmit venni, mert ezek bármilyen műfajból és bármilyen címmel kihozzák a szokásost.
5.
5.
hadzsime
#1: Mi okuk lenne egy általatok említett, összetett, minőségi játékot elkészíteniük, amikor elég egy újabb minimális munkával létrehozott multis cuccot lerakniuk az asztalra, amit botrányoktól függetlenül, minden bojkottra tett fogadalom ellenére megvásárolnak az emberek?
4.
4.
Slik
gondolom konnyebb volt atrajzolni a battlefieldet mint egy tortenetvezerelt, jol rendezett, hangulatos jatekot osszehozni amire mindenki vagyik... mondjuk ha csak ilyen ubisoft szint lenne 10 fo es 100 ugyan olyan mellekkel + unalmas nyitott vilaggal, karatkerekkel akkor inkabb felejtsek is el
2.
2.
XuChi
Jó lenne egy open galaxy sw játék nagyon. Vezethető űrhajókkal, járművekkel, jó sok szabadon bejárható, felfedezhető bolygóval, stb stb. De úgysem lesz ilyen az életbe sem.
1.
1.
Macifasz
Fura, mert engem ezerszer inkább érdekelt volna ez a project, mint a Balltefront II...amivel jól szórakoztam ugyan, de akkor is. Igen is szükség lenne egy történetközpontú SW játékra, mert évek óta hiány van belőle.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...