Megkapjuk a The Sinking City pályaszerkesztőjét

  • Írta: szlav
  • 2018. szeptember 28.
  • Hír
A The Sinking City felett bábáskodó Frogwares nyilvánosságra hozza majd azokat az eszközöket, melyekkel legújabb játékuk helyszínét készítették. A pályaszerkesztővel órák alatt teljes városrészeket generálhatunk!

A The Sinking City helyszínéül szolgáló Oakmont hátborzongató, de mégis igen hangulatos játszóteret nyújt majd azoknak, akik nem ijednek meg a Lovecraft-féle kozmikus horror szörnyeitől. Most azonban nem Cthulhun és társain van a hangsúly, hanem magán a városon, amelyet a kijevi fejlesztőstúdió egy saját pályaszerkesztővel hozott életre. Ez az eszköz pedig olyan hatékony, hogy az Unreal Engine 4 környezetében akár egy nap alatt is felépíthetünk egész kerületeket.

Ezt demonstrálja az alábbi videó is, hiszen a Frogwares pontosan ezt a kihívást állította a fejlesztői elé - a cél az volt, hogy egy munkanap, vagyis 8 óra alatt elkészítsék Isztambul virtuális képmását. Az utcák elhelyezkedéséhez a Google Maps felvételeit vették alapul, az épületekhez pedig a The Sinking CIty assetjeit használták fel. Habár az biztos, hogy mi nem szeretnénk a 8 óra után elkészített Isztambulban élni, azt le kell szögezni, hogy maga a szerkesztő mindenképpen impozáns. A legjobb az egészben pedig az, hogy a játék megjelenését követően a Frogwares közkinccsé teszi majd azt, mégpedig teljesen díjmentesen. Hajrá modderek, lássunk egy Sinking Budapestet is!

A The Sinking City egyébként 2019. március 21-én jelenik meg PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...