Battlefield V - meddig maradjunk talpon?

  • Írta: szlav
  • 2018. december 18.
  • Hír
A DICE komoly változtatásokat eszközölt a Battlefield V-ben, most azonban a közösség nyomására hamar visszahátrált az egészből. A ludas ezúttal a TTK értéke volt, vagyis az, hogy milyen gyorsan lehessen megölni az ellenfeleinket.

Minden online shooterben fontos, hogy a fejlesztők rendesen eltalálják azt, hogy mennyi időbe telik megfektetni az ellenfeleinket. A Counter-Strike meccseiben sokszor akár egy fejlövés, vagy egy rövid sorozat is elég ahhoz, hogy a szemben állók padlót fogjanak. Ha ehhez hasonlítanánk például a Halo-játékok többjátékos módját, ahol akár több másodpercig is lőhetjük az ellenfelünket, mire annak elfogy a pajzsa és élete is, akkor hamar észrevehetjük, hogy a TTK, vagyis a Time To Kill merőben eltér a két cím esetében.

Na de mi az ideális egy Battlefield-játék számára? A DICE az utóbbi napokban pont ezt próbálta kikísérletezni, ugyanis egy korábbi patch során megnövelték a TTK idejét - effektíve ezzel megnövelve a játékosok életpontjait, vagy legyengítve a fegyverek erejét, ez csupán attól függ, hogy milyen szempontból gondolunk rá. A fejlesztőcsapat célja az volt, hogy ezzel barátságosabbá tegyék a játékot a kezdők számára is, úgy gondolták, hogy rémisztő lehet az, ha az embernek ideje sincs reagálni, de máris a földön találja magát. A hardcore játékosok számára kárpótlásul egy saját játéklistát, a Core előtagú meccseket hozták létre, a változtatások azonban ennek ellenére is hatalmas felmordulást eredményeztek a közösség veteránjai közt.

Az ellenkezés pedig olyannyira hangos volt, hogy a DICE hamar vissza is lépett, törölték a Core-módokat, a módosítások értékét pedig visszaállították az eredeti számokra. A fejlesztők a következőket nyilatkozták Redditen:

"Fontos belátnunk, hogy egyre nagyobb kihívás számunkra az, hogy új játékosokat hozzunk be a Battlefield V ökoszisztémájába, márpedig csakis az új játékosokból lehetnek később veteránok. Ez a probléma korábban is fennállt, s ahogy azt már tudjátok, egyre fontosabb számunkra az, hogy a megjelenés után is támogassuk a játékunkat folyamatos frissítésekkel, amit a Tides of War biztosít majd. Továbbra is az a célunk, hogy egy olyan szolgáltatást nyújtsunk, ami megfelel a régi és új játékosoknak egyaránt. Nem könnyű megtalálni az arany középutat, ez nem egy gyors, egyszerű folyamat. Ezúton köszönjük a közösségünknek, hogy hallatják a hangjukat, ezzel segítve minket a megfelelő úton."

10.
10.
FekaFOB
Nem értem ezt a nagy felháborodást a TTK és TTD miatt. Nem okozott túl nagy változást. Szerintem teljesen felesleges volt hozzányúlni és demózni hogy ök mennyire törödnek a közösséggel, alig volt észrevehetö. Inkább csak maguknak okoztak kellemetlen pillanatokat.
6.
6.
ollie92
Először is, SENKI se kérte, hogy változtassák meg a TTK. Most, hogy mindenki felháborodott és visszaállították a karácsonyi szünet előtt, ismét ők a hősök. Buzeráns ócska banda. Nemtudják a TTD megoldani, erre növelik a TTK és elveszik még a maradék pozitívumot is a félkész játékukból.
4.
4.
#3: "Noob képző" nincs. Helyette fizetős shortcutok vannak.
3.
3.
Grabowsky30+
A Bf-ek első pár hónapában (hetente 2x ha tudok játszani) elég szenvedés volt az összes rész, aztán kicsit jobban megismerem a pályákat meg szerzek pár fegyvert és akkor már lehet eredményesebben játszani. Mondjuk annyira nem bánnám ha ezt ki lehetne hagyni és lenne benne valami "noob képző". Az is igaz, ha ilyenkor sikerül elkapni egy jobb meccset akkor az büszkeséggel tölt el.
1.
1.
logic5
Legalább hallgatnak a játékosokra... Ma már ez is pozitívumnak számít.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...